اولین حضور خودرو۴۵ در الکامپ۹۸

۲ مرداد ۱۳۹۸ اولین حضور خودرو۴۵ در الکامپ۹۸

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با استقبال پرشور بازدیدکنندگان از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

صبح روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور وزیر ارتباطات، وزرای کشورهای روسیه، ترکیه و آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «آینده بهتر» در بخش‌های مختلفی همچون الکام استارز، الکام تاکز، الکام ترندز و الکام گیمز در کنار سالن‌های اصلی (دولت الکترونیک و سایر) افتتاح شد.

در جریان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، وزرا، معاونان و مسئولین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از این رویداد بازدید کردند و در جریان آخرین فناوری و تکنولوژی‌های روز شرکت‌ها قرار گرفتند.

سالن ۹-۸ الکامپ


نمابش کارشناسی تخصصی در نمایشگاه الکامپ ۹۸


آشنایی با فرآیند فروش خودرو شرکت خودرو۴۵ در الکامپ ۹۸

آنچه بیش از هر چیز توجه همگان را در بیست و پنجمین رویداد فناوری اطلاعات ۹۸ جلب کرد، استقبال پرشور بازدیدکنندگان از سالن‌های اختصاص یافته به استارتاپ‌ها موسوم به الکام‌استارز بود. در میان سالن‌های پربازدید استارز، سالن ۹-۸ از جمله شلوغ‌ترین سالن‌های معرفی و ارائه خدمات کسب و کارهای جدید بر بستر وب بودند که بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب کردند.

خودرو۴۵ و نمایشگاه الکامپ ۹۸

خودرو۴۵ نیز به عنوان شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانست تعداد زیادی از بازدیدکنندگان الکامپ ۹۸ به ویژه بازدیدکنندگان سالن ۹-۸ را مجذوب خود کند.

بازدید از نمایشگاه الکامپ ۹۸ - خودرو۴۵

همکاران ما در خودرو۴۵ همزمان با ارائه توضیحاتی مبنی بر مراحل و چگونگی فروش خودرو کارکرده مشتریان در این شرکت، به علاقمندان فروش خودرو راهنمایی‌ و مشاوره‌های مورد نیاز هنگام فروش خودرو ارائه دادند تا معاملات خودرویی چه توسط این شرکت و چه در بازار آزاد خودرو، معاملاتی امن را تجربه کنند.

تصاویر نمایشگاه الکامپ ۹۸ - خودرو۴۵

غرفه خودرو۴۵، میزبان بیش از ۲۰۰۰ بازدید کننده

غرفه خودرو۴۵، میزبان بیش از ۲۰۰۰ بازدید کننده

بازدید از نمایشگاه خودرو۴۵

خودرو۴۵ اولین حضورش در الکامپ را با استقبال پرشور بازدیدکنندگان تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روزهای اول و دوم برگزاری این رویداد ( پنجشنبه و جمعه) این غرفه حتی لحظه‌ای خالی از بازدیدکنندگان نبود.

همچنین براساس اطلاعات ثبت شده از میزان مراجعه کنندگان به غرفه خودرو۴۵ و ارائه خدمات و توضیحات مبنی بر فعالیت این شرکت، طی چهار روز برگزاری این رویداد مهم، حدود ۲۰۰۰ نفر با مراحل کار و چگونگی فروش فوری خودرو کارکرده توسط این شرکت آشنا شدند.

در جریان این رویداد،‌ محمدجواد آذری جهرمی– وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، فرهاد دژپسند– وزیر امور اقتصاد و دارایی، محمود واعظی– رییس دفتر رییس جمهوری، سورنا ستاری– معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری ایران، دکتر شهریارى– رییس مرکز آمار و فناورى اطلاعات، امیر ناظمی- رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، عباس علی‌آبادی- مدیرعامل گروه شرکت‌های مپنا، حمیدرضا صفی خانی- رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از الکامپ ۹۸ بازدید کردند.

همچنین ابوالقاسم صادقی- معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمدرضا قادری- عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، جواد حسینی- سرپرست آموزش و پرورش، مهدی محمدی- دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، محمد فرجود- مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، بهمن حسین زاده- رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و چند تن از معاونان و مسئولان وزارت صمت و وزارت ارتباطات از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و سالن‌های متعدد این رویداد بازدید به عمل آورند.

همچنین طی روزهای سوم و چهارم برگزاری این رویداد، محمد نهاوندیان- معاون اقتصادی رییس جمهوری، محسن بندپی- استاندارد تهران، محمد شریعتمداری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعید زرندی- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابوالحسن فیروزآبادی- دبیر شورای عالی فضای مجازی از غرفه خودرو۴۵ بازدید کردند و در جریان کار این شرکت قرار گرفتند.

بازدید محمد نهاوندیان- معاون اقتصادی رییس جمهوری از غرفه خودرو۴۵

بازدید محمد نهاوندیان- معاون اقتصادی رییس جمهوری از غرفه خودرو۴۵

بازدید محمد شریعتمداری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سالن ۹-۸

بازدید محمد شریعتمداری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سالن ۹-۸

بازدید محسن بندپی- استاندار تهران- از غرفه خودرو۴۵

بازدید محسن بندپی- استاندار تهران- از غرفه خودرو۴۵

بازدید دکتر ابوالحسن فیروزآبادی- دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از غرفه خودرو۴۵

بازدید دکتر ابوالحسن فیروزآبادی- دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از غرفه خودرو۴۵

بازدید محمود واعظی- رییس دفتر رییس جمهوری از سالن ۹-۸

بازدید محمود واعظی- رییس دفتر رییس جمهوری از سالن ۹-۸

بازدید سعید زرندی- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت- از غرفه خودرو۴۵

بازدید سعید زرندی- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت- از غرفه خودرو۴۵

استقبال مردمی از غرفه خودرو۴۵ 

استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه خودرو۴۵ 

استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه خودرو۴۵ 

غرفه های خودرو۴۵ در نمایشگاه الکامپ ۹۸

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار و فرصتی فراهم شد تا شرکت‌های نوپا در کنار کسب‌و کارهای قدیمی‌تر خودنمایی کنند و جدیدترین خدمات خود در حوزه‌های مختلف همچون سخت افزار، نرم‌ افزار، شبکه و ارتباطات، کسب و کارهای بر بستر وب را ارائه دهند.

این رویداد توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان برگزارکننده دوره بیست و پنجم الکامپ و  حمایت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌ها برپا شد.

گزارش و تصویر از: نگارمیرکریمی- شیوا فاضلی