هیوندای توسان زیر پای ابرقهرمانان مارول

۲۵ شهریور ۱۴۰۰ هیوندای توسان زیر پای ابرقهرمانان مارول

خودروساز کره‌ای هیوندای و شرکت فیلمسازی مارول در پروژه «همه چیز را زیر سوال ببر» را برای تبلیغ و معرفی هیوندای توسان ۲۰۲۲ همکاری کرده‌اند.

در این تبلیغات ویدیویی، جدیدترین مدل هیوندای توسان در نماهایی با حضور شخصیت‌های چهار سریال ابرقهرمانی مارول دیده می‌شود. تبلیغات کراس اوور کره‌ای مجزا از داستان سریال‌های «شاهین و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier)، «لوکی» (Loki)، «وانداویژن» (WandaVision) و «چه می‌شود اگر… ؟» (What If… ?) است و برای تولید آنها از المان‌ها و عناصر این مجموعه‌ها استفاده شده است.

جدیدترین تبلیغ هیوندای با استفاده از شخصیت‌های جدیدترین سریال تلویزیونی مارول، «چه می‌شود اگر… ؟» تولید شده و در آن «تور» سوار بر توسان به جنگ دشمنان می‌رود.

تبلیغ توسان در سریال‌های ابرقهرمانی

هیوندای توسان در سریال چه میشود اگر

داستان سریال‌های جدید مارول به اتفاقات بعد از «انتقام‌جویان: پایان بازی» می‌پردازد و ماجرای این شخصیت‌ها در مواجه با دنیای جدید نشان می‌دهد. البته سریال «چه می‌شود اگر… ؟» کاملا با سه سریال دیگر تفاوت دارد و خلاقانه‌ترین محصول جدید مارول است. در این سریال، اتفاقاتی باعث می‌شود تا سرنوشت شخصیت‌ها و ماجراهای فیلم‌های قبلی ابرقهرمانی عوض شود.

دنیای سینمایی مارول سرشار از خلاقیت است و مواد و ابزار مناسبی برای تبلیغ مدرن‌ترین و به‌روزترین محصول هیوندای را فراهم می‌کند.

همکاری تبلیغاتی مارول و هیوندای

هیوندای توسان در سریال وانداویژن

تبلیغ توسان در سریال «چه می‌شود اگر… ؟» اولین همکاری مارول و هیوندای نیست و این دو شرکت قبلا سابقه ساخت تبلیغات مشترک را داشته‌اند.

قبل از توسان، برنامه تبلیغات هیوندای کونا با حضور «مرد آهنی» انجام می‌شد و رینگ‌های این خودرو با طرحی از Iron Man تزیین شده بود. دیگر همکاری مشترک مارول و هیوندای مربوط به شاسی بلند سانتافه و فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) بود که در سال ۲۰۱۸ انجام شد.

مارول و هیوندای چهار تیزر ویدیویی برای هیوندای توسان ۲۰۲۲ تولید کرده‌اند.

اولین تبلیغ با حضور «واندا» از سریال «وانداویژن» تولید شده است. واندا در یک تصویر سیاه و سفید، ماکت کوچکی از توسان را در دست دارد و سپس آن را به یک ماشین واقعی تبدیل می‌کند.

هیوندای توسان در سریال لوکی

در تبلیغ دوم، «لوکی» از دست ماموران شیلد فرار می‌کند و یک هیوندای توسان را از خیابان می‌دزد.

تبلیغ سوم با صحنه تعقیب و گریز یک خلافکار آغاز می‌شود و کاپیتان آمریکا جدید (با بازی آنتونی مکی) روی کاپوت توسان غلت می‌زند.

آخرین تبلیغ در دنیای داستانی «چه می‌شود اگر… ؟» اتفاق می‌افتد و در حالی که «کاپیتان کارتر» و «استارلرد» در محاصره دشمنان هستند، تور سوار بر هیوندای توسان به کمک آنها می‌آید.

اجرای تبلیغات جدیدترین ماشین هیوندای را شرکت دیزنی انجام داده و چهار نوع تبلیغ یک دقیقه‌ای، ۳۰ ثانیه‌ای، ۱۵ ثانیه‌ای و ۶ ثانیه‌ای برای پخش در تلویزیون‌های کابلی، نمایش خانگی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تولید کرده است.

توسان ۲۰۲۲، مدرن‌ترین محصول هیوندای

هیوندای توسان در سریال شاهین و سرباز زمستان

هیوندای توسان ۲۰۲۲ مدرن‌ترین و به‌روزترین محصول خودروساز کره‌ای است و با قیمت ۲۵ هزار دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. یک پیشرانه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۷ اسب بخار زیر کاپوت این کراس اوور قرار دارد و قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

هیوندای توسان در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر بنزین می‌سوزاند. صندوق عقب این خودرو ۱۰۹۵ لیتر گنجایش دارد و اگر صندلی‌های عقب را تا کنید، ظرفیت صندوق به ۲۲۶۵ لیتر می‌رسد.

همچنین یک نمایشگر لمسی ۸.۸ اینچی روی داشبرد توسان قرار دارد و به اندروید اتو و اپل کار پلی نیز مجهز است.

فروش فوری خودرو

نویسنده: میلاد قزللو