تویوتا کمری ۲۰۲۱ هیبریدی، تلاش جدید تویوتا

۱۴ مهر ۱۳۹۹ تویوتا کمری ۲۰۲۱ هیبریدی، تلاش جدید تویوتا

برای آنکه بتوانید در بازار رقابتی این روزهای صنعت خودروسازی نظر علاقه‌مندان و خریداران خودرو را به سمت محصولی جذب کنید باید علاوه‌بر کارایی و پرفورمنس خودرو بر روی جذابیت‌های ظاهری نیز تاکید فراوانی کنید. این نکته را خودروسازان موفق بازار به خوبی درک کرده و تلاش آن‌ها برای تولید محصولاتی با قوای محرکه قوی و طراحی ظاهری خیره‌کننده نیز در همین راستا است. کمپانی خودروسازی تویوتا هم از قاعده مستثنی نیست و برای معرفی کمری جدید در همین مسیر گام برداشته است. در واقع تویوتا هدف خود از معرفی و عرضه کمری ۲۰۲۱ هیبرید را جذب مشتریانی عنوان کرده است که خواهان خرید خودرویی هیبریدی هستند.

دلایل زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به واسطه آن‌ها جذب تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۱ شوید که مهم‌ترین آن را شاید بتوان ظاهر جدید و صدالبته جذاب این محصول دانست.

تغییرات و به‌روزرسانی‌های به نسبت قابل توجهی در کمری جدید دیده می‌شود که تمامی آن‌ها حکایت از تلاش تویوتا برای کسب هرچه بیشتر مخاطبان و طرفداران دنیای این روزهای صنعت خودروسازی دارد.

کمری هیبریدی جدید به صورت استاندارد از تریم لوکس و جذاب XSE بهره‌مند است و این موضوع سبب شده که ظاهر خودرو جذابیت بیشتری نیز برای مخاطبان داشته باشد.

طراحی ظاهری تویوتا کمری هیبرید 2021

این تریم در نسخه بنزینی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و شامل جلو پنجره براق، چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های 19 اینچی جدید است.

تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۱ از دریچه‌های هوایی بهره می‌برد که همانند درون کندوی زنبور عسل است و این دریچه هوا در کنار سپر جدید ظاهری کاملا جذاب و جوان‌پسندانه به خودرو بخشیده است. گفته می‌شود این جلوپنجره در تمامی مدل‌های بعدی نیز به صورت استاندارد دیده خواهند شد و از این پس دیگر تریم L به عنوان مدل پایه وارد بازار نخواهد شد.

جالب است بدانید به لطف تریم XSE کمری جدید علاوه‌بر تغییرات ظاهری از سیستم‌های ایمنی جدید تویوتا نیز بهره برده است که از این جمله می‌توان به Toyota Safety Sense 2.5 اشاره کرد. این سیستم ایمنی در مقایسه با نسخه پیشین خود از دوربین باکیفیت‌تر و المان‌های راداری حساس‌تری بهره‌مند است و همین موضوع سبب شده که در تاریکی هوا واکنش سریع‌تر و کارآمدتری از خود نشان دهد. به‌علاوه سیستم کمک فرمان اضطراری، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کمکی تغییر خط نیز در سدان هیبریدی جدید تویوتا تعبیه شده است.

در کنار تمامی تغییرات گفته شده تویوتا چرخ‌های کمری را نیز دستخوش تغییراتی قرار داده و همین موضوع علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری خودرو بر روی کیفیت‌ سواری کمری نیز تاثیر گذاشته و سبب شده که سرعت و قدرت این سدان افزایش قابل‌توجهی بیابد.

در درون کابین هم روند زیباسازی ادامه یافته و این زیباسازی به کمک افزایش متریال چوبی رخ داده است. در واقع چوب‌های سیاهی که در درون کابین به کار گرفته شده‌اند ظاهر اسپرت‌تری به خودرو بخشیده‌ و به واسطه همین ظاهر اسپرت‌تر نیز امید می‌رود سیل گسترده‌ای از علاقه‌مندان به سمت خرید کمری هیبرید ۲۰۲۱ روانه شوند.

در درون کابین خودرو علاوه‌بر متریال چوبی سیستم صوتی تصویری ۷ اینچی نیز مشاهده می‌شود که مانیتور این سیستم در صورت تمایل خریدار می‌تواند تا ۹ اینچ نیز افزایش پیدا کند. این سیستم صوتی و تصویری به نرم‌افزار‌های CarPlay شرکت اپل و Android Auto نیز مجهز است.

نکته حائز اهمیت در خصوص کمری ۲۰۲۱ آن است که با وجود تغییرات مثبتی که این خودرو تجربه کرده احتمالا در مقایسه با نسخه بنزینی با قیمتی کمتر در بازار جهانی عرضه خواهد شد. اصلا دور از انتظار نیست که نمونه‌های بنزینی این خودرو پس از عرضه نسخه‌های هیبریدی با افزایش قیمت و یا حداقل حفظ قیمت قبلی خود مواجه شوند.

نمای داخلی تویوتا کمری 2021

این موضوع نشان‌دهنده یکی از سیاست‌های تویوتاست که به طور جد توسط این شرکت دنبال می‌شود و آن هم عرضه خودروهای هیبریدی با قیمت کمتر از نسخه‌های بنزین‌سوز به منظور جذب خریداران حداکثری است.

کمری ۲۰۲۱ هیبریدی احتمالا در حالت عادی و بدون اضافه شدن هیچ پکیج و یا امکانات خاصی از برچسب قمتی ۲۸۲۶۵ دلاری برخوردار خواهد بود. بنابراین این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی خود که متعلق به سال ۲۰۲۰ است یک کاهش قیمت حدودا ۱۲۰۰ دلاری را تجربه خواهد کرد. البته تویوتا هنوز به صورت رسمی در مورد بهای تمام شده کمری هیبریدی صحبتی به میان نیاورده است و به همین علت نیز باید منتظر ماند و دید که این خودرو با چه قیمتی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

شرکت سازنده کمری اعلام کرده که نسخه هیبریدی از اواسط ماه اکتبر به بازار جهانی عرضه می‌شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا دور از انتظار نیست که زمان عرضه کمی جابجا شود.

تویوتا اعلام کرده است که قصد دارد در راستای مشتری مداری و ارضای نیاز مشتریان مختلف کمری را در نسخه ۲۰۲۱ در ۱۷ تریم مختلف راهی بازار کند.

تویوتا از سال ۲۰۰۵ کمری را وارد خطوط تولید خود کرده و این محصول را علاوه‌بر ژاپن در استرالیا، روسیه و ایالات متحده نیز عرضه می‌کند. نسل فعلی تویوتا کمری از سال ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی شده است و امید می‌رود که نسخه هیبریدی جدید این خودرو با توجه به طیف گسترده امکانات ایمنی و رفاهی، جذابیت‌های ظاهری و همچنین کاهش بهای تمام شده بتواند رکورد فروش آن را بشکند.

نمای عقب تویوتا کمری هیبرید 2021

دیسکریپشن: در بازار رقابتی این روزهای صنعت خودروسازی هر کمپانی خودروسازی در تلاش است که نیاز خاصی از بازار هدف خود را برطرف کند و در همین راستا نیز تویوتا قصد دارد نسخه جدیدی از کمری ۲۰۲۱ را تا کمتر از یک ماه دیگر راهی بازار جهانی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از کمری هیبریدی ۲۰۲۱ و دیدن تصاویر آن با ما همراه باشید.

نویسنده: زهرا ملکی