سلبتریتی‌ ها چه خودروهایی سوار می‌ شوند؟

۲۳ خرداد ۱۳۹۹ سلبتریتی‌ ها چه خودروهایی سوار می‌ شوند؟

سلبریتی‌‌ها افراد مشهوری هستند که عموما به واسطه بازی در فیلم‌های سینمایی و یا اجرای کنسرت‌های موسیقایی و غیره به شهرت فراوانی رسیده و شمار عظیمی از طرفداران خرد و کلان را به سوی خود جلب کرده‌اند. زندگی خصوصی این افراد همواره مورد توجه طرفداران و عامه مردم بوده است؛ به ویژه بسیاری از افراد علاقه دارند بدانند که سلبریتی محبوبشان چه خودرویی در پارکینگ خود نگه می‌دارد و یا با آن تردد می‌کند. اینکه سلبریتی‌ها چه خودروهایی سوار می‌شوند گاه برای مردم جذاب است، اما جالب است بدانید در دنیای میلیاردرها هم افراد سعی می‌کنند با سادگی هرچه تمام تر و کمک به محیط زیست، خودروهایی بعضا ساده و معمولی سوار شوند. در لیست پیش رو حضور تویوتا پریوس در کنار نام افراد مشهور و برندهای لوکس خودرو دنیا به خوبی جلب توجه کرده است.

استن مارتین خودرو جنیفر لوپز

استون مارتین

جنیفر لوپز یکی از معروف‌ترین خوانندگان غربی محسوب می‌شود که هواداران بسیاری را در سراسر جهان شیفته خودساخته است. این خواننده و بازیگر بسیار محبوب از یک استن مارتین دی بی ۷ در پارکینگ منزل خود نگهداری می‌کند و گاهی با آن به رانندگی می‌پردازد.

تویوتا پریوس رایان گاسلینگ

تویوتا پریوس

این بازیگر و هنرپیشه محبوب نامزد اسکار که با خودنمایی و تجملات نیز بیگانه نیست، برخلاف انتظار ترجیح داده که از یک تویوتا پریوس نه‌چندان پرزرق‌وبرق جهت انجام کارهای روزانه و رانندگی بهره ببرد‌.

خودرو پیرس برازنان

ب ام و i8

پیرس برازنان که عمده شهرت خود را به جهت بازی در سری فیلم‌های مامور ۰۰۷ به دست آورده است نیز همچون گاسلینگ از یک خودروی پلاگین هیبرید استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که اتومبیل وی برخلاف گاسلینگ از نوع ساده و معمولی نیست، بلکه یک بی ام و i8 با ظاهری متناسب با ویژگی‌های فیلم‌های مامور ۲۰۰۷ بوده و می‌تواند نظر مثبت جیمز باند را به سوی خود جلب سازد.

ورن ترایر بنز سوار

مرسدس بنز سی ال کی

این بازیگر معروف و بسیار کوتاه قد آمریکایی از یک مرسدس بنز سی ال کی با طراحی ویژه صندلی‌ها، پدال مخصوص قد خود استفاده می‌کرد. او در سال ۲۰۱۸ از دنیا رفت.

خودرو جانت جکسون

آستون مارتین ونکوئیش

ستاره موسیقی پاپ یک آستون مارتین ونکوئیش با حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت و قیمت ۲۳۴ هزار و ۲۶۰ دلار را در تملک خود دارد.

خودروی سیمون کاول

لامبورگینی گالاردو

سیون به خاطر انتقادهای رک و بی‌پرده در سری برنامه‌های استعدادیابی شهرت زیادی پیدا کرده است اما نسبت به اتومبیل لامبورگینی گالاردو اسپایدر خود چندان انتقادی نداشته و از سواری هیجان انگیز با این خودروی سوپراسپرت ایتالیایی لذت فراوانی می‌برد.

خودرو کورتیس جیمز (۵۰ سنت)

رولزرویس فانتوم

این سلبریتی معروف معمولا در خیابان‌های نیویورک با یک رولزرویس فانتوم جابجا می‌شود که نقش و نگارهایی خاص بر بدنه آن قابل مشاهده است.

خودرو رنجرور شارلیز ترون

رنجرور

این بازیگر محبوب استرالیایی که در لس آنجلس اقامت دارد، همچون بسیاری از ستارگان دست اول هالیوود از یک رنجرور پرقدرت استفاده می‌کند.

خودروی آنجلینا جولی

بی ام و هیدروژن ۷

این بازیگر معروف آمریکایی فیلم‌های اکشن و درام از یک سدان لوکس هیدروژنی با نام بی ام و هیدروژن ۷ استفاده می‌کند تا علاقه‌مندی خود به محیط زیست و استفاده از منابع سوختی جدید را نشان دهد.

خودرو جسیکا سیمپسون

کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید این سلبریتی معروف مجهز به صندلی‌های گرم شونده و سیستم صوتی bose است. همچنین تمامی زرق و برق و تجهیزاتی که یک ستاره موسیقی پاپ نیاز دارد را می‌توان در آن پیدا کرد.

خودرو جولیا رابرتز ساده پسند

این نامزد و برنده جایزه اسکار با استفاده از یک تویوتا پریوس ثابت کرده که گاهی اوقات کاربرد پذیری بیشتر می‌تواند بر ظاهر پرزرق‌وبرق یک خودرو پیروز شود.

خودرو کوین کاستنر

آئودی S8

این بازیگر معروف هالیوودی علاوه بر تملک چند قایق، از یک خودرو آئودی S8 جهت عبور و مرور روی زمین‌های سفت آسفالته استفاده می‌کند.

خودروی متیو مکانهِی

لینکن

این سلبریتی معروف با یک لینکلن MKX رفت و آمد می‌کند.

خودرو امریکا فررا

ستاره محبوب هالیوود برخلاف رفتار سایر ستارگان و سلبریتی‌ها اعتقاد دارد که تویوتا پریوس به خوبی وی را از نقطه A به مکان B می‌رساند. او در زمان دانشگاه یک بی ام و خرید اما نتوانست پول آن را به طور کامل بپردازد. از آن زمان قسم خورد که از اشیا تجملاتی دوری کند.

نیکول ریچی و بتنلی کنتینانتال

بتنلی کنتینانتال

این شخصیت معروف آمریکایی که مادر دو فرزند نیز هست از یک بنتلی کنتیننتال جهت رفع نیازهای خود استفاده می‌کند.

خودروی لامبورگینی اگزیبیت

لامبورگینی گالاردو

این رپر آمریکایی که به خاطر تیونینگ و شخصی‌سازی اتومبیل‌ها نیز معروف شده است، از یک لامبورگینی گالاردو استفاده می‌کند. او در سال ۲۰۰۷ در یک مسابقه با اتومبیل خود شرکت کرد.

کلکسیون پورشه جری سینفلد

این هنرپیشه سریال‌های کمدی برخلاف بسیاری از افراد معمولی که اقدام به جمع‌آوری تمبر و کارت پستال می‌کنند، از یک کلکسیون پورشه در گاراژ خود نگهداری می‌کند.

جا رول و لامبورگینی مورسیه‌اش

بازیگر، رپر و تهیه‌کننده آمریکایی با یک لامبورگینی مورسیه لگو در انظار عمومی حاضر می‌شود.

خودرو ساموئل ال جکسون

بازیگر بسیار معروف فیلم‌های اکشن و درام هالیوود نیز از یک لامبورگینی گالاردو ۵۷ اس که در یک حراجی خیریه خریداری کرده استفاده می‌کند.

لئوناردو دی کاپریو و تویوتا پریوس ساده!

این حامی محیط زیست و مخالف گرمایش زمین یعنی بازیگر معروف و محبوب هالیوود لئوناردو دی کاپریو یکی دیگر از طرفداران تویوتا پریوس است و از این خودرو هیبریدی کم مصرف استفاده می‌کند.

پورشه کاین خاص مری کیت اولسن

پورشه کاین

این بازیگر توانمند مالک یک پورشه کاین شیک و زیبا است و از آن جهت تردد بهره می‌برد.

مرسدس بنز SLR پاریس هیلتون

مرسدس SLR

هیلتون یکی از شخصیت‌های معروف آمریکایی است که از یک مرسدس SLR برخوردار بوده و طبق شایعات چند جریمه تخطی از سرعت نیز در کارنامه‌اش وجود دارد.

کالین فارل و یک فورد برانکو قدیمی‌

فورد برانکو مدل ۱۹۸۷

این بازیگر برجسته ایرلندی با یک وانت فورد برانکو مدل ۱۹۸۷ رانندگی کرده و با آن در سطح شهر حاضر می‌شود.

مطالب مرتبط:

خودرو کریستین دانست

این چهره سرشناس هالیوود یکی دیگر از افراد مشهوری است که جزو طرفداران تویوتا پریوس بوده و با این خودرو بلوار هالیوود را طی می‌کند.

جاستین تیمبرلیک و جیپ ارزان قیمتش

جیپ رنگلر آنلیمیتد

استفاده از یک جیپ رنگلر آنلیمیتد انتخاب مقرون به صرفه و ارزان‌قیمتی برای برنده چندگانه جوایز امی، گرمی و نامزد اسکار است؛ با این حال به نظر می‌رسد که او اتومبیلش را بسیار دوست دارد.

خودرو شکیل اونیل

فورد F650

این بازیکن برجسته لیگ بسکتبال ان بی ای و یکی از ستارگان سطح اول جهانی این رشته مشکلات زیادی برای پیدا کردن لباس مناسب در دوران پیش از قهرمانی داشته است. با این حال او مشکلی برای سوار شدن بر خودرو شخصی‌سازی شده فورد F650 خود ندارد.

خودرو میسی الیوت

رولزرویس فانتوم مدل 2004

این رپر معروف بیش از بیست سال جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها بوده و از یک رولزرویس فانتوم مدل ۲۰۰۴ با درهای بازشونده معکوس و لوگو رولز رویس روی چرخ‌ها که حتی هنگام حرکت نیز ثابت هستند برخوردار است.

دیوید بکهام و کادیلاک اسکالید

این فوتبالیست و مدل مشهور انگلیسی که پدر چند فرزند نیز هست کادیلاک اسکالید را به عنوان یکی از خودروهای خود در اختیار دارد.

خودرو جیم کری

 مرسدس اس کلاس

این استندآپ کمدین و بازیگر بسیار معروف فیلم‌های طنز یک مرسدس اس کلاس را به عنوان خودروی خود انتخاب کرده است.

خودرو وایکلف جین

مرسدس جی کلاس

این رپر معروف در کشور هائیتی به دنیا آمده و در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۰ این کشور شرکت کرد اما کاندیداتوری وی پذیرفته نشد. پس از آن او یک مرسدس جی کلاس برای خود خریداری کرد.

مرسدس میباخ خاص مدونا

مرسدس میباخ ۵۷

این خواننده بسیار معروف و موفق سعی کرده تا اوقات خود را در یک مرسدس میباخ ۵۷ سپری کند.

خودرو آرنولد شوارتزنگر

پورشه 911

آرنولد شوارتزنگر یک ورزشکار و بازیگر اتریشی است که در امریکا زندگی کرده و دو مرتبه به عنوان فرماندار ایالت کالیفرنیا نیز انتخاب شد. او از یک پورشه ۹۱۱ جهت عبور و مرور رانندگی استفاده می‌کند.

 

فروش فوری خودرو

مترجم: حسین باباپور

منبع: اتو اکسسوری