معرفی ۱۰ خودرو فوق لوکس سال ۲۰۱۹

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی ۱۰ خودرو فوق لوکس سال ۲۰۱۹

رولز رویس به عنوان یکی از مطرح‌ترین خودروهای فوق لوکس جهان در لیستی از ۱۰ خودرو لوکس ۲۰۱۹ توانسته است چهار مدل از تولیداتش را به عنوان فوق‌ لوکس‌های جهان معرفی کند.

بسیاری از ماشین دوست‌ها هستند که معمولا روزانه اخبار بزر‌گ‌ترین شرکت‌های خودروساز، آپشن‌ها، ایده‌های جدید و تولیدات آن‌ها را رصد می‌کنند. در گزارش پیش رو مشخصات ۱۰ خودور فوق لوکس سال ۲۰۱۹ از میان ماشین‌های سدان، شاسی بلند و کراس آوور گردآوری شده است.

رولز رویس فانتوم Rolls-Royce Phantom

خودروهای فوق لوکس دنیا

سال ۲۰۱۷، رولز رویس لقب لاکچری‌ترین برند را به خود اختصاص داد. در نگاه اول این خودرو قدرت و عظمت خاصی به صاحبان خود می‌بخشد. شاید خیلی‌ها ندانند، اما جدیدترین فانتوم نیز می‌تواند بهترین تجربیات رانندگی را در اختیار راننده قرار دهد. چرا که صندلی‌های پشتی آن بسیار راحت‌ هستند و به هیچ عنوان حرکت خودرو احساس نخواهد شد.

رولز رویس در این لیست اولین خودرو فوق لوکس شناخته شده که تصاویر منتشر شده از آن چیزی کمتر از لقبش نیست. نکته جالب توجه دیگر وزن زیاد و اندازه بزرگ این خودرو و در عین حال رانندگی بسیار آسان با آن است. موتور این ماشین انعطاف پذیر و جدید ۱۲است. در مجموع باید گفت که مهندسی چشم‌گیر و خاص این مدل، نفستان را بند می‌آورد.

مرسدس میباخ Mercedes-Maybach S۶۵۰

خودرو لوکس مرسدس

خاص‌ترین و مورد احترام‌ترین مدل در طیف لیموزین، S۶۵۰ یا همان مرسدس بنز میباخ است. شاید اگر بخواهید آن را از نظر ظاهری قضاوت کنید، به نظرتان به S-Class شباهت زیادی داشته باشد. اینکه این مدل “تنها یک S-Class است”، به بزرگترین نقطه قوت و در عین حال نقطه ضعف آن تبدیل شده است. البته در مقایسه با رولز-رویس و بنتلی، یک S-Class خیلی به چشم نمی‌آید. موتور این مدل 630 اسب بخاری توربوشارژ- دوقلوی 12 سیلندری، در راحتی و شیک بودن زبانزد است.

 بنتلی مولسان Bentley Mulsanne

بهترین خودروهای لوکس دنیا

چشمانتان را ببندید و یک لیموزین بسیار شیک را تصور کنید که ورود خود را از کیلومترها فاصله اعلام می‌کند. هدف این لیموزین تنها راحتی مسافران و راننده است. حالا چشمانتان را باز کنید و به تصویر بنتلی مولسان نگاه کنید. بله، این اتومبیل هم یک یاز همان ۱۰ خودرو فوق لوکس لیست است که از نظر کیفیت، جذابیت، زیبایی و قیمت با سایر مدل‌های کمپانی بنتلی فرق دارد.

ظاهر این مدل در مقایسه با دیگر خودروهای انگلیسی لاکچری، ساده‌تر و افتاده‌تر است. مولسان یک خودروی لوکس چهار در است که هیچ چیزی از رقبای خود کم ندارد. ظاهر بیرونی آن از رولرزویس فانتوم غیررسمی‌تر و حال و هوای فضای داخلی آن ساده‌تر است. کیفیت مواد، قطعات و چوب‌های استفاده شده برای ساخت این مدل بسیار خاص و تک بوده و حرف ندارد.

شاید تجربه رانندگی با این مدل به پای دیگر رقبایش نرسد، اما به لطف یک موتور هشت سیلندری بنزینی توربوشارژ، رانندگی با این بنتلی بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش است. شاید خریداران این اتومبیل تصور کنند فقط برای موقعیت‌های خاص از آن استفاده خواهند کرد، اما پس از مدتی متوجه می‌شوند که این ماشین در تمام سفرها همراه آن‌ها خواهد بود.

رولز-رویس کولینان Rolls-Royce Cullinan

بهترین ماشین دنیا

این مدل به دلیل درخواست‌های بی‌پایان طرفداران رولز رویس، به عنوان یک خودروی لاکچری ارائه شد. Rolls-Royce Cullinan به دلیل ظاهرش، با نقدهای بسیار زیادی رو به رو شد و باعث شد خیلی‌ها تصور کنند که سازنده آن، ریسک بسیار بزرگی برای معرفی این خودروی نه چندان دوست داشتنی، کرده است.

اما اگر نشانه‌های بدست آمده از بازار رولز رویس صحیح باشد و ارزش یک سال سفارش‌های تأیید شده نشانگر صحیح بودن این آمار است، جمع کسانی که کالینان خریداری نکرده‌اند نمی‌تواند جلوی موفقیت این آن را بگیرد.

خوبی‌ها و نقاط مثبت این محصول از نقاط منفی آن بسیار بیشتر است. این مدل یک رولز-رویس واقعی محسوب می‌شود و شکی در آن نیست زیر تمامی مشخصات یک رولز-رویس تمام عیار را دارد. تکنولوژی، مشخصات و ویژگی‌های کولینان، آن را به یک خودروی لاکچری و گران قیمت تبدیل کرده است.

بنتلی بنتایگا Bentley Bentayga

قیمت خودرو لوکس

این محصول سفر پر فراز و نشیبی داشته و در نهایت در سال ۲۰۱۸، یه یک خودروی پلاگین هیبرید تبدیل شده‌است. به دلیل ساخت و طراحی داخلی این بنتلی و عملکرد حیرت‌آور آن، این مدل سرآمد گروه خود است. البته می‌توان گفت که سفر و رانندگی با بنتلی بنتایگا به راحتی رولز-رویس کولینان نیست، اما تجربه رانندگی با آن هیجان انگیز و اسپورت‌تر است. مطمئن باشید که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

رولز رویس گوست Rolls-Roys Ghost

بهترین خودروهای لوکس دنیا

گوست مانند شروعی دوباره برای رولز-رویس بود زیرا با ارائه آن، سود سالانه این شرکت سر به فلک کشید. گوست از مکانیزم های برگرفته از «بی ام و سری ۷» استفاده می‌کند. شخصیت گوست با فانتوم بسیار فرق دارد زیرا دینامیک‌تر و پر جنب و جوش‌تر است. به دلیل چابک بودن، این خودرو برای راندن در جاده‌های بریتانیا، از برادر بزرگ خود مناسب‌تر و بهتر است.

از لحاظ فضای داخلی، حال و هوای لوکس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت، این خودرو در رده پایین‌تری نسبت به فانتوم قرار می‌گیرد و شاید همین موضع باعث شود یک لیموزین تمام عیار نباشد. اما هیچ کدام از این‌ها باعث نمی‌شود که رولز-رویس گوست انتخاب خوبی برای خرید نباشد.

رنج روور( لندروور) Range Rover SVAutobiography

ماشین های لوکس شاسی بلند

این خودرو راه بلندی را به عنوان یک محصول لوکس پشت سر گذاشته است. این محصول مدرن ۵.۲ متر طول و ۲.۶ تن وزن دارد. SVAutobiography طراحی و تولید شد تا بازار شاسی بلندهای بزرگ را تحت تاثیر قرار دهد. با داشتن حق انتخاب بین یک موتور هشت سیلندر بنزینی، یک موتور هشت سیلندر دیزلی و یک موتور چهار سیلندر بنزینی پلاگین هیبرید، این مدل به یک شاسی بلند چهار سرنشین لوکس و کاربردی تبدیل می‌شود.

به لطف سانروف پانورامیک و سینی‌های کوچک آلومینیومی که مانند میز عمل می‌کنند، سفر با این خودرو بسیار لذت‌بخش است. راحتی و حس حریم خصوصی از مهمترین ویژگی‌های این بنز شاسی بلند است.

 رولز رویس دوان Rolls-Royce Dawn

خودروهای لوکس جهان

با قطعیت می‌توان گفت که این خودروی چهار سرنشین سوپر لاکچری، بسیار خاص و کمیاب است. مدل داون ترکیبی از مدل‌های دیگر رولز-رویس است. این شرکت برای معرفی این محصول از عباراتی مانند “جذاب‌ترین رولز-رویس تاریخ” استفاده کرد.

داون از پلتفرم و موتور بنزینی توربوشارژ-دوقلوی ۱۲سیلندری Wraith Cope استفاده می‌کند و قدرتی برابر ۵۷۱ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۷۹ نیوتون.متر دارد. با این حال به هنگام رانندگی با داون، حس و حال رانندگی با Wraith به شما دست نمی‌دهد اما می‌توانید اوج راحتی و امنیت را با رولز-رویس داون تجربه کنید.

 بنتلی فلایینگ اسپور Bentley Flying Spur

امکانات خودروهای لوکس

فلایینگ اسپور به پایان نسل دومین مدل خود نزدیک می‌شود و در نتیجه شما انتخاب‌های زیادی در رابطه با قیمت و پیشرانه‌های این محصول خواهید داشت. مدل اولیه دارای موتوری است که ۵۰۷اسب بخار نیرو تولید می‌کند و قیمت آن با محصولات S-Class مرسدس و ب‌ام و سری ۷ برابری می‌کند.

در مدل W12 S با موتوری سر و کار خواهید داشت که قدرت آن معادل ۶۳۵اسب بخار است. مانند Continental GT دو در، تمامی مدل‌های فلایینگ اسپور دو دیفرانسیل هستند. فضای داخلی فلایینگ اسپور لوکس و شیک است که به لطف روکش‌های صندلی چرمی، جلوه بیشتری دارد.

 مرسدس  Mercedes-AMG S65 L

خودروهای لوکس دنیا

بیش از یک دهه است که ساختار مکانیکی لیموزین مرسدس S-Class هیچ تغییری نکرده است. مرسدس AMG S65 L دارای یک موتور بنزینی ۱۲سیلندری و توربوشارژ-دوقلو است و قدرتی برابر ۶۳۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۰۰۰نیوتون.متر دارد.

سرعت این لیموزین در ۴.۲ ثانیه از ۰ به ۶۲ مایل بر ساعت می‌رسد. S۶۵ یک خودروی لوکس مناسب بوده و باور این موضوع که این خودروی سنگین چطور این اندازه سریع و نرم حرکت می‌کند، بسیار سخت است.

مترجم: پرستو مهدی قلیخان