گران قیمت ترین ماشین های فوتبالیست ها

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ گران قیمت ترین ماشین های فوتبالیست ها

فوتبال فقط یک ورزش نیست که ۲۲ نفر دنبال یک جسم گرد بدوند و سعی کنند آن را وارد دروازه رقیب کنند. این ورزش حالا به صنعتی تبدیل شده که میلیاردها نفر از مردم جهان را سرگرم می‌کند، میلیاردها دلار پول در آن می‌چرخد و بازیکنان فوتبال ستاره‌های این نمایش جهانی هستند.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، محمد صلاح، نیمار، زلاتان ابراهیموویچ و چندین و چند فوتبالیست دیگر به دلیل هنر و توانایی‌شان در سرگرم کردن تماشاگران دستمزدهای میلیون دلاری دریافت می‌کنند و با این پول خانه‌های مجلل و انواع خودرو گران‌قیمت و خاص می‌خرند.

مک لارن P1 (۱.۱ میلیون دلار)

مک لارن P1

خودروهایی که مک لارن تولید می‌کند همیشه جزو بهترین و باکیفیت‌ترین اتومبیل‌ها هستند. مک لارن P1 با الهام از خودروی فرمول یک این شرکت ساخته شد. این ابرخودرو ۱.۱ میلیون دلار قیمت دارد و پل پوگبا، هافبک منچستر یونایتد پشت فرمانش می‌نشیند. مک لارن P1 در عرض ۲.۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. هر دستگاه از این ابرخودرو به صورت سفارشی و اختصاصی تولید می‌شود.

فراری لافراری (۱.۴ میلیون دلار)

فراری لافراری

این خودرو ایتالیایی زیر پای پیر امریک اوبامینگ، مهاجم بارسلونا و سون، بازیکن کره‌ای تاتنهام قرار دارد و تست‌هایش را در تونل باد خودروهای فرمول یک فراری پشت سر گذاشته است. با ۱.۴ میلیون دلار قیمت، فراری لافراری یکی از بهترین خودروهایی است که می‌توان در جاده‌ها و خیابان‌ها سوار شد. موتور این خودرو ۹۴۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

بوگاتی ویرون (۱.۵ میلیون دلار)

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون ۴۰۷ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و با فشار دادن پدال گاز در عرض ۲.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این آمار باعث شده تا این خودرو در فهرست سریع‌ترین ماشین‌های جهان قرار گیرد و به عنوان بهترین خودرو دهه ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ میلادی شناخته شود. بوگاتی ویرون ۱.۵ میلیون دلاری به تعداد محدود تولید شده و یکی از خودروهای کلکسیون کریستیانو رونالدو است. کریم بنزما، همبازی سابق رونالدو در تیم رئال مادرید هم یک دستگاه ویرون دارد.

پاگانی زوندا تریکلره (۱.۷ میلیون دلار)

پاگانی زوندا تریکلره

پاگانی زوندا تریکلره یکی از خودروهای خاصی است که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در پارکینگ شخصی خود دارد. فقط سه دستگاه از زوندا تریکلره با رنگ‌های آبی خاندان سلطنتی ایتالیا و نوارهای سبز و سفید و قرمز، به رنگ پرچم این کشور تولید شده و ۱.۷ میلیون دلار برای لیونل مسی آب خورده است.

بوگاتی شیرون (۲.۵ میلیون دلار)

بوگاتی شیرون

شیرون، سریع‌ترین، قوی‌ترین و خاص‌ترین خودرو بوگاتی است. طراحی بی‌نقص و فناوری نوآورانه و پیشرانه قوی، این ابرخودرو را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با قیمت ۲.۵ میلیون دلاری، بوگاتی شیرون فقط توسط افرادی مثل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما قابل سفارش است.

لامبورگینی وننو رودستر (۴.۵ میلیون دلار)

لامبورگینی وننو رودستر

وننو در زبان اسپانیایی به معنای سم و زهر است. لامبورگینی این اتومبیل را با الهام از آونتادور طراحی و تولید کرده که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد. شتاب صفر تا ۱۰۰ لامبورگینی وننو ۲.۹ ثانیه است و قیمتش ۴.۵ میلیون دلار است. وننو با این قیمت جزو چهار خودرو گران‌ قیمت جهان است و می‌توان یک دستگاه از خودروهای گران ‌قیمت فوتبالیست‌ها، یعنی لامبورگینی وننو را در گاراژ خانه نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیدا کرد.

کونیگزگ CCXR تریویتا (۴.۸ میلیون دلار)

کونیگزگ CCXR تریویتا

فقط سه دستگاه از این ابرخودرو در دنیا وجود دارد و یکی از این خودروها متعلق به نیمار است. تولید هر دستگاه کونیگزگ CCXR تریویتا هزینه بالایی دارد و به همین دلیل خودروساز تصمیم گرفته تا این اتومبیل را به تعداد محدود و با کیفیت بالایی بسازد. بدنه فیبرکربن، باله عقب دوبل کربنی و ترمز سرامیکی، قیمت کونیگزگ را به ۴.۸ میلیون دلار می‌رساند.

بوگاتی چنتودیچی (۹ میلیون دلار)

بوگاتی چنتودیچی

یکی دیگر از بوگاتی‌های مجموعه خودروهای کریستیانو رونالدو، چنتودیچی است. این ابرخودرو، وارث بوگاتی EB110 است. چنتودیچی در ۱۱۰ سالگی بوگاتی رونمایی شد و برای خرید آن باید ۹ میلیون دلار پرداخت. رونالدو این خودرو را به مناسب نهمین قهرمانی پیاپی با یوونتوس خریده و شخصی‌سازی کرده تا مثل خودش خاص باشد.

بوگاتی لاووآتور نوآر (۱۸.۷ میلیون دلار)

بوگاتی لاووآتور نوآر

بوگاتی لاووآتور نوآر (Bugatti La Voiture Noire) گران‌قیمت‌ترین خودرو جهان و محصول پروژه بوگاتی برای تولید دو خودرو خاص در سال است. خبر تولید بوگاتی لاووآتور نوآر در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و این خودروساز اعلام کرد که ساخت آن دو سال و نیم وقت می‌برد.

حداکثر سرعت گران‌قیمت‌ترین خودرو جدید جهان ۴۲۰ کیلومتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن برابر با ۲.۹ ثانیه است. آن طور که منبع ناشناس اعلام کرده رونالدو با پرداخت ۱۸.۷ میلیون دلار، بوگاتی لاووآتور نوآر را به مجموعه خود و به لیست خودروهای گران‌قیمت بازیکنان فوتبال اضافه کرده است.

فراری ۳۳۵ S اسپایدر اسکالتی (۳۶ میلیون دلار)

فراری ۳۳۵ S اسپایدر اسکالتی

فراری ۳۳۵ S اسپایدر اسکالتی گران‌ترین خودرویی است که در گاراژ لیونل مسی وجود دارد و ستاره آرژانتینی این خودرو کلاسیک را با مبلغ ۳۶ میلیون دلار از یک نمایشگاه خریده تا فراری ۳۳۵ را در صدر فهرست خودروهای گران‌قیمت فوتبالیست‌های مشهور قرار دهد.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو