دیوید بکهام سرمایه گذار جدید کمپانی لوناز

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ دیوید بکهام سرمایه گذار جدید کمپانی لوناز

آینده دور صنعت خودروسازی، به عملکرد خودروهای الکتریکی در آینده نزدیک بستگی دارد. از این روی، استارتاپ‌ها و کمپانی‌های زیادی را می‌بینیم که برای ارائه بهترین‌های خود، تلاش فراوانی می‌کنند. روش جدید این خودروسازان کوچک و بزرگ برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از محصولات پاک، کمک گرفتن از افراد معروف یا به اصطلاح همان «سلبریتی‌ها» است؛ به همین علت دیوید بکهام هم آسیتن بالا زده و به جمع سرمایه گذاران در زمینه خودروهای پاک می‌پیوندد.

چند روزی می‌شود که خبر سرمایه‌گذاری دیوید بکهام، ستاره درخشان سابق جهان فوتبال، در صنعت خودروهای الکتریکی و گسترش و توسعه فناوری‌های مربوط به آن، دنیا و تمامی خبرگزاری‌های ریز و درشت را پر کرده است. به نظر می‌رسد که او قصد دارد با خرید 10 درصد از سهام کمپانی انگلیسی لوناز، دین خود را به خودروهای الکتریکی صنعت و محیط زیستی سالم‌تر، ادا کند. به نظر می‌رسد که بکهام مجذوب پروژه‌های این نام جوان و تازه کار شده و قصد دارد برای رشد و  پیشرفت آن، سرمایه گذاری‌های کلان کند.

 

دیوید بکهام و سرمایه گذاران کمپانی لوناز

دیوید بکهام درباره نحوه آشنایی خود با این گروه خوش سلیقه، با استعداد و آینده‌دار می‌گوید: «من از طریق کارهای جالبی که لوناز برای الکتریکی کردن و به روزرسانی برخی از زیباترین خودروهای کلاسیک تاریخ انجام داده بود، با این گروه آشنا شدم. دیوید لورِنز و تیمش که متشکل از عالی‌ مستعدترین مهندسان دنیا است، محصولات شگفت انگیزی می‌سازد. بی صبرانه منتظرم که در رشد این کمپانی سهیم شوم.»

پس از عقد این قرداد مهم، دیوید بکهام به جمع هیئت مدیره و سرمایه گذاران بزرگ این کمپانی، یعنی خانواده‌های ثروتمند همچون بارکلِی، روبِن و دِلال خواهد پیوست. او در ادامه صبحت‌های خود گفت: «لوناز نماینده نبوغ بریتانیایی در طراحی و فناوری است.»

 آشنایی با گروه خودروسازی لوناز

رولز رویس فانتوم برقی لوناز

برند لوناز در سال 2018 توسط دیوید لورنز پایه گذاری شد، بنابراین حدود سه سال می‌شود که این کمپانی با تبدیل برخی از محصولات بازار به خودروهای الکتریکی، اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است. این برند پیش‌تر با ایجاد تغییراتی در رینج روورهای کلاسیک، برخی از مدل‌های رولز-رویس فانتوم و… خودی نشان داده بود. گروه مورد علاقه دیوید بکهام، معمولا شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تاریخ را انتخاب کرده و پیشرانه‌های الکتریکی ساخت خود را در آن‌ها تعبیه می‌کند.

تمامی تلاش این کمپانی بر این است که با جدا کردن قطعات خودروهای کلاسیک از یکدیگر و جایگزین کردن پیشرانه آن‌ها با موتورهای الکتریکی، عمر بیش از 70 درصد خودروهای فعلی و کربن موجود در ساختار آن‌ها را افزایش دهد.

منبع: thedriven

نویسنده: پرستو مهدی قلیخان

فروش فوری خودرو کارکرده