عجیب ترین خودروها از معروف ترین افراد

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ عجیب ترین خودروها از معروف ترین افراد

اکثر افراد تصور می‌کنند که سلبریتی‌ها یا به واسطه ثروتشان سلیقه بسیار خوبی هم دارند، اما حقیقت اینجاست که این موضوع تنها درباره افراد محدودی صدق می‌کند. اگر تصور می‌کنید که همه سلبریتی‌ها خودروهای با کلاس و شیکی دارند سخت در اشتباهید، چرا که بعضی از آنها‌، صاحب افتضاح‌ترین و عجیب‌ترین خودروهای روی زمین هستند. خودروهای بازیگران هالیوود و خواننده‌ها، همیشه هم زیبا نیست.

ثروت و پول زیاد لزوما سلیقه و شخصیت به همراه نمی‌آورد. اینکه تصور کنیم سلبریتی‌ها چون معروف یا ثروتمند هستند پس حتما سلیقه خوبی هم دارند، درست نیست. اتفاقا در برخی موارد کاملا برعکس است. بسیاری از این افراد سرشناس و مشهور از این ثروت برای به نمایش گذاشتن عادات و سلایق عجیب و غریبشان استفاده می‌کنند، و همین باعث ایجاد حواشی بیشتر و در نتیجه ثروت و شهرت بیشتر آن‌ها می‌شود. برای اثبات این موضوع، لیستی از زشت‌ترین و عجیب‌ترین خودروهای افراد مشهور تهیه کرده‌ایم و مطمئن هستیم با دیدن این تصاویر حسابی شوکه خواهید شد.

۱. دنیس رادمَن، هامر

نمایی از هامر دنیس رادمن

بدون شک دنیس رادمن صاحب یکی از عجیب و غریب‌ترین هامرهای روی کره زمین است! او یک H1 دارد که طبق نظر برخی به خودی خود حمل بر بی‌سلیقگی وی است، چه برسد به طرح‌های زشت و عجیب آن! به قول عده‌ای «او صاحب یکی از خزترین» خودروها در بین سلبریتی‌هاست. او که به عنوان یکی از ستاره‌های سابق NBA و دنیای بسکتبال شناخته می‌شود، به داشتن شخصیت سرکش نیز معروف است. سر تا سر خودرو رادمن با تصاویری پوشانده شده که از نظر برخی نه تنها زیبا و جالب نیست، بلکه بسیار توهین‌آمیز است.

مطالب مرتبط:

۲. ویل.آی.اَم، فولکس واگن بیتل

نمایی از فولکس واگن بیتل ویل آی ام

ویلیام جیمز آدام جونیور که در دنیای سلبریتی‌ها به ویل.آی.اَم (Will.i.Am) معروف است، یک خودرو ۹۰۰ هزار دلاری و عجیب دارد. البته که خودروی اصلی به خودی خود عجیب و غریب نیست، اما به خواست او به شکلی شخصی سازه شده که حدس زدن درباره نام مدل اولیه بسیار دشوار است. او در سال ۲۰۰۹ یک دستگاه فولکس واگن بیتل ۱۹۵۸ خرید و پیشرانه اورجینال آن را با یک موتور پورشه تویین توربو شش سیلندر خطی جایگزین کرد.

با اینکه پروژه شخصی سازی این خودرو قدیمی، معروف و محبوب در سال ۲۰۰۹ کلید خورد، اما ظاهرش به سبک خودروهایی است که در فیلم‌های علمی و تخیلی می‌بینیم. البته که از نظر عده‌ای، همان بیتل کلاسیک با یک موتور قدرتمند بسیار بهتر بود. از آنجایی که این رپر معروف مدام نظرش را درباره ظاهر و امکانات خودرو تغییر می‌داد، پروسه شخصی‌ سازی آن سال‌ها طول کشید.

۳. نیکی میناژ، لامبورگینی آوِنتادور

نمایی از لامبورگینی آونتادور نیکی میناژ

نیکی میناژ یک خواننده آمریکایی است و کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این سلبریتی معروف و نسبتا پرحاشیه را نشنیده باشد. او در زمینه و حرفه موسیقی بسیار موفق است، اما سلیقه‌اش حداقل در انتخاب خودرو فاجعه به نظر می‌رسد، چرا که او صاحب یک لامبورگینی آونتادور تمام صورتی است! زمانی که او این خودرو را خریداری کرد، آونتادور یک خودرو فوق لوکس و مدرن بود و جان می‌داد برای به رخ کشیدن ثروت. بنابراین او تصمیم گرفت کمی هیجان چاشنی کار کند و یک آونتادور تمام صورتی تهیه کند. به نظر می‌رسد که او عاشق رنگ صورتی است، بنابراین یک بنتلی کانتیننتال GT و یک رینج روور نیز دارد که آن‌ها هم صورتی هستند!

۴. کلویی کارداشیان، رِینج روور

نمایی از رینج روور کلویی کارداشیان

West Coast Customs یک نام معروف در زمینه تیونینگ و محبوب دل سلبریتی‌ها یا افراد ثروتمند است. بنابراین اگر یکی از خواهران کارداشیان تصمیم بگیرد رینج روور خود را شخصی سازی کند، به این کمپانی مراجعه می‌کند.

خانواده کارداشیان‌ها بدون هیچ دلیلی در گروه ثروتمندترین و معروف‌ترین افراد این کره خاکی قرار می‌گیرند، بنابراین پرداخت هزینه‌ای گزاف و نجومی برای پوشاندن بدنه خودرو با مخمل سیاه رنگ، برایشان مثل آب خوردن است. شاید سوالی که ذهن بسیاری را به خود درگیر می‌کند، این باشد که کلویی کارداشیان چگونه این خودرو مخملی را می‌شوید و تمیز نگه می‌دارد!؟

۵. کانِر مک گریگور، رولز رویس گوست

نمایی از رولز رویس کانر مک گریگور

سال‌هاست که مدل‌های مختلف خط تولید خاندان گوست (Ghost) نماد کلاس، لوکس و خاص بودن و ثروت برای کمپانی رولز-رویس است. بنابراین این خودرو در بین افراد معروف از محبوبیت عجیبی برخوردا است، اما متاسفانه هر کسی سلیقه شخصی سازی این خودرو جذاب و خوش ساخت را ندارد.

کانر گریگور یکی از صاحبان خوش شانس و البته بدسیلقه این رولز-رویس گوست است. او با چسباندن برچسب‌های مختلف روی بدنه و کناره‌های این خودرو لاکچری، آن را به یک خودرو مسابقه‌ای خیابانی تبدیل کرده و تمامی جلال و جبروت گوست را زیر سوال برده است.

۶. جوجو سیوا، تسلا مدل ایکس

نمایی از تسلا مدل ایکس جوجو سیوا

جوجو سیوا یکی از هنرمندان و سلبریتی‌های محبوب بین نوجوانان و البته بزرگسالان است. این دختر شاد و پرانرژی که همیشه لباس‌های رنگارنگ می‌پوشد و به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین افراد در پلتفرم یوتیوب فعالیت می‌کند، یک تسلا مدل ایکس از همکاران و دوستانش هدیه گرفت.

این خودرو رنگارنگ و عجیب نیز توسط West Coast Customs و به سبک خودروهای مسابقه‌ای بازی‌های کامپیوتری شخصی سازی شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، پاپیون مخصوص و محبوب جوجو سیوا روی آینه بغل‌های این تسلا دیده می‌شود.

۷. جاستین بیبر، رولز رویس رِیث

نمایی از رولز رویس جاستین بیبر

یکی دیگر از خودروهایی که در کارنامه West Coast Customs و البته فهرست عجیب‌ترین خودروهای سلبریتی‌ها ثبت شده، رولز-رویس ریث (Wraith) جاستین بیبر محبوب و ثروتمند است. این خودرو بر اساس یکی از معروف‌ترین مدل‌های مفهومی کمپانی رولز-رویس، یعنی Vision Next 100 طراحی شد و برای فروش نبود. لازم به ذکر است که این مدل مفهومی هرگز به مرحله تولید انبوه نرسید و به صورت یک نماد خلاقانه در حافظه تاریخی رولز-رویس باقی ماند.

با این حال جاستین بیبر دلباخته این خودرو شد و از West Coast Custom تا یکی مثل آن را برایش بسازد. شاید این خودرو به زشتی دیگر موارد این فهرست نباشد، اما بدون شک یکی از عجیب‌ترین خودروهای تاریخ است. این خودرو توانست ثابت کند که سلیقه جاستین بیبر از دیگر افراد سرشناس کمی بهتر است.

۸. کریس براون، لامبورگینی هوراکان

نمایی از لامبورگینی هوراکان کریس براون

کریس براون یک خوانند مشهور است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. بنابراین یکی از افراد بسیار ثروتمند صنعت موسیقی ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. او مدت‌ها پیش از خودرو عجیب و غریب خود، یعنی یک لامبورگینی هوراکان رنگارنگ با پوشش کروم، رونمایی کرد و گفت: «من هیچ معلمی برای این نداشتم، این چیزی هست که خودت باید یاد بگیری.» به نظر می‌رسد که او سال‌ها پیش از این شخصی سازی عجیب و غریب، هوراکانش را خریده بود.

فروش فوری خودرو

منبع: carbuzz

نویسنده: پرستو مهدی قلیخان