۵ محصول جدید کیا در بازار ۲۰۲۱ آمریکا

۱۶ دی ۱۳۹۹ ۵ محصول جدید کیا در بازار ۲۰۲۱ آمریکا

کمپانی خودروسازی کیا این روزها در در حال آپدیت کردن لوگوی خود است و به زودی شاهد عرضه محصولات این کمپانی با لوگوی جدید خواهیم بود. اتفاقی که به نظر می‌رسد حداقل برای کیا و طرفداران آن هیجان‌انگیز است.

گفته می‌شود که محصولاتی که از سال میلادی ۲۰۲۱ در بازار عرضه می‌شوند به لوگوی جدید کیا مجهز خواهند بود و تغییرات جدید در سال جدید اجرایی خواهد شد. جدایی از موضوعات مرتبط با لوگو کمپانی کیا قصد دارد شعار همیشگی خود را نیز تغییر دهد. شعار جدید کیا «جنبش الهام بخش» است. این شعار در سال ۲۰۲۰ اعلام شده و مقدمات تغییر و ثبت آن انجام شد. در سال جدید علاوه بر تغییر لوگو کیا شعار جدید را نیز استفاده خواهد کرد.

خودرو جدید کیا در راه بازار آمریکا

طراحی ظاهری کیا 2021

به نظر می‌رسد که تغییرات کیا تنها شامل بحث برندینگ و تبلیغات نیست و این کمپانی خودروسازی کره‌ای قصد دارد در سال میلادی جدید یعنی ۲۰۲۱ تعدادی خودرو جدید را مخصوص بازار آمریکا طراحی، تولید و عرضه کند. این اطلاعات را تنها خبرگزاری Automotive News (اتوموتیو نیوز) منتشر کرده و هنوز منابع رسمی کیا نسبت به تایید یا تکذیب آن هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

همانطور که گفتیم بنا به ادعای منابع مذکور کیا قصد ارائه ۵ مدل جدید در بازار آمریکا را دارد و این وسایل‌نقلیه یا از طراحی و تولید کاملاً جدیدی برخوردار بوده و یا مدل‌های شدیداً به‌روز‌رسانی شده قبلی هستند.

بر اساس این قاعده و با توجه به اطلاعات قبلی به‌راحتی می‌توان حداقل سه مورد از این پنج وسیله نقلیه را حدس زد. البته پیش از این نیز تاکید کردیم کیا هنوز به صورت رسمی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و اطلاعات مطرح شده و نتیجه‌گیری‌های مبتنی بر آن نمی‌تواند قاطعانه و صد در صد قطعی باشد.

خودروهای جدید کیا در آمریکا

عرضه کیا 2021 در بازار آمریکا

شما نیز اگر پیگیر برنامه کیا در خصوص تولید و عرضه محصولات جدید بوده باشید احتمالاً می‌دانید که کیا سورنتو ۲۰۲۱ در نسخه پلاگین هیبرید اواخر سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده عرضه خواهد شد و این خودرو تنها یک مورد از ۵ ماشینی است که پیش از این در خصوص آن‌ها صحبت کردیم. همچنین کیا نگاهی نیز به اسپورتیج داشته و قصد دارد این خودرو را در نسخه پلاگین هیبرید در سال نو میلادی ۲۰۲۰ در بازار آمریکا عرضه کند.

خودرو بعدی که احتمالا به این لیست اضافه خواهد شد نیرو است. اطلاعات مرتبط با این خودرو پیش از این درز پیدا کرده بود و چندی پیش مشخص شد که کیا این محصول را در بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

در خصوص دو خودروی دیگر موجود در این لیست پنجگانه هنوز نمی‌توان به صورت قاطعانه نظر داد و یا حتی احتمالات قوی‌ای را در نظر گرفت اما دور از انتظار نیست که یکی از این خودروها در کلاس سدان باشد. محتمل است که خودرو بعدی در کلاس محصولات سایز بزرگ و یا حتی کارنوال بوده و مشتری‌های خاص بازار ایالات متحده را هدف قرار داده باشد.

هر احتمالی در خصوص دو خودرو نهایی مطرح است و ممکن است که تمامی موارد مطرح شده کاملا اشتباه و یا حتی صد در صد درست باشند. همانطور که پیش از این نیز اعلام شد شاخه آمریکا خودروسازی کیا در طی ماه گذشته تغییرات بزرگی را تجربه کرده است و در رده‌های مدیریتی آن جابجایی رخ داده است.

بیل پفر که بیش از سه سال به عنوان معاون فروش در کیا فعالیت می‌کرد در حال سپری کردن پله‌های موفقیت بوده و به زودی به عنوان معاون مدیر اجرایی به فعالیت خود در کیا ادامه خواهد داد. وی در حوزه بازاریابی و فروش سابقه اجرایی دارد و گفته می‌شود که اقدامات پیش‌رو بی‌ربط به این جابجایی و تغییرات نیست. احتمالا ۵ خودرویی که کیا قصد دارد در بازار آمریکا عرضه کند به صورت مستقیم تحت تاثیر نظر وی و با در نظر گرفتن تجربه‌های او در حوزه بازاریابی و فروش انتخاب و طراحی خواهند شد.

نویسنده: زهرا ملکی