فروش خودرو کارکرده در مشهد

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فروش خودرو کارکرده در مشهد

اگر از افرادی که قصد فروش خودرو کارکرده در مشهد را داشته باشند بپرسید که اولین انتخابتان برای این کار چیست، قطعا یکی از چهار گزینه فروش به دوست و آشنا، مراجعه به نمایشگاه، شرکت در جمعه بازار خودرو مشهد و انتشار آگهی در پلتفرم‌های آنلاین و روزنامه‌های سراسری و محلی است. البته خود این فروشندگان می‌دانند که برای فروش فوری ماشین دست دوم در مشهد باید زمان زیادی بگذارند تا بتوانند مشتری دلخواهشان را پیدا کنند.

اما ورود شرکت‌های جدید خودرویی به بازار فروش خودرو دست دوم در مشهد راحت کرده و اهالی دومین شهر بزرگ ایران می‌توانند در کمترین زمان و با سریع‌ترین روش و در ایمن‌ترین شرایط ماشین کارکرده را بفروشند.

فروش خودرو در مشهد با روش نوین

سال‌های سال است که مشهدی‌ها مثل دیگر مردم ایران و حتی بیشتر کشورهای جهان برای فروش خودرو کارکرده از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند و برای پیدا کردن مشتری با این روش‌ها وقت زیادی را به مدت چندین روز در بهترین حالت و چندین هفته در بدترین شرایط صرف می‌کنند.

اما یکی دو سالی است که شرکت‌هایی مثل خودرو۴۵ راه افتاده‌اند و کار خرید و فروش خودرو کارکرده را راحت کرده‌اند و روش جدیدی را در اختیار فروشندگان و همین طور خریداران قرار داده‌اند. با این روش فقط چند دقیقه و یکی دو ساعت وقت لازم است تا خودرو فروخته شده و پول دریافت شود.

این کسب و کارهای جدید فقط مختص به پایتخت کشور نیستند و در شهرهای بزرگی مثل اهواز، اصفهان، شیراز، کرج و همین طور بابل و آمل شعبه دارند و مشهدی‌ها هم به شعبه خودرو۴۵ مشهد دسترسی دارند.

فروش خودرو در مشهد با روش سنتی

چندین دهه است که فروش و خرید خودرو کارکرده در مشهد به روش‌های سنتی و قدیمی انجام می‌شود و زمان زیادی از افراد می‌گیرد و البته هزینه‌هایی هم برای فروشندگان دارد.

فروش به دوست و آشنا

اولین گزینه‌ای که برای فروش خودرو کاکرده در مشهد و هر جای دیگری پیش روی افراد قرار دارد، فروش به دوستان و آشنایان است. البته درصد موفقیت فروش به خاطر محدود بودن تعداد افراد خیلی پایین است.

فروش به نمایشگاه

نمایشگاه‌های ماشین مشهد هم یکی از مکان‌هایی است که خرید و فروش ماشین دست دوم در آن انجام می‌شود. در این روش فروشنده باید به صورت حضوری به نمایشگاه‌های خودرو سر بزند تا ببیند که آیا ماشینش را می‌خرند و چه قیمتی روی آن می‌گذارند و وقت زیادی می‌گیرد.

فروش در جمعه بازار ماشین مشهد

جمعه بازار ماشین مشهد محل جمع شدن خریداران و فروشندگان خودرو کارکرده است و در آدرس مشهد، بلوار مجیدیه، روبه‌روی مجیدیه ۳۳ قرار دارد. هر چند در این روش نیازی به مراجعه به نمایشگاه‌های مختلف نیست، اما چند ساعتی در روز وقت فروشنده را می‌گیرد تا بتواند مشتری پیدا کند.

آگهی فروش در سایت و روزنامه

علاوه بر روش‌های گفته‌شده، یکی از راه‌هایی که فروشندگان خودرو کارکرده در مشهد برای پیدا کردن خریدار استفاده می‌کنند، انتشار آگهای در پلتفرم‌های آنلاین و روزنامه‌های کاغذی است. فروشندگان نباید در این روش انتظار داشته باشند کارشان سریع و راحت انجام شود.

مزایای فروش در خودرو۴۵ مشهد

خودرو۴۵ مثل همه کسب و کارهای جدید با هدف رفع ایرادات روش‌های قدیمی وارد بازار خودرو شده و کار فروش ماشین در مشهد را برای فروشندگان راحت‌تر کرده است.

راحتی و آسانی

فروش خودرو کارکرده در خودرو۴۵ مشهد راحت و آسان است. فروشنده کافی است در تلفن همراه وارد سایت خودرو۴۵ شده و مشخصات ماشین و شماره تماس را درج کند و باقی کارها را به عهده شرکت بگذارد.

سرعت

افرادی که می‌خواهند ماشین دست دوم را در مشهد بفروشند، معمولا به پول آن نیاز دارند و می‌خواهند سریع کار فروش را انجام دهند و پول را دریافت کنند. فروش در خودرو ۴۵ مشهد سریع انجام می‌شود و فقط یکی دو ساعت وقت فروشنده را می‌گیرد.

امنیت

فروش ایمن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فروشندگان خودرو کارکرده در مشهد است و این افراد می‌خواهند که دردسری برایشان ایجاد نشود. خودرو ۴۵ مشهد شرایط فروش ایمن را فراهم کرده و افراد می‌توانند با خیال راحت ماشینشان را بفروشند.

فروش ماشین در خودرو۴۵ مشهد

مشهدی‌ها برای فروش خودرو کارکرده می‌توانند در هر جای شهر که هستند، مشخصات ماشین و شماره تماس را در فرم سایت خودرو۴۵ ثبت کنند. سپس کارشناسان شرکت با آنها تماس می‌گیرند تا وقتی را برای حضور در خودرو ۴۵ مشهد تعیین کنند.

فروشندگان پیش از حضور در شعبه باید ماشین را به کارواش ببرند. سپس خودرو کارکرده در ۴۵ دقیقه کارشناسی و تعیین قیمت می‌شود و همه کارهای اداری نیز در خودرو۴۵ مشهد انجام خواهد شد.

در نهایت، پول فروش ماشین به حساب فروشنده واریز می‌شود. همه این کارها فقط یکی دو ساعت زمان می‌برد.

مدارک فروش خودرو کارکرده

مدارک برای فروش خودرو کارکرده شامل موارد زیر است که در زمان حضور در شعبه خودرو۴۵ مشهد باید همراه داشته باشید تا ماشین را سریع و راحت بفروشید.

شعبه خودرو۴۵ در مشهد

خودرو۴۵ دارای شعبه‌هایی در چندین شهر کشور است و در دسترس شهروندان مشهدی هم قرار دارد. فروشندگان می‌توانند بعد از تعیین وقت، از طریق لینک مسیریابی زیر به خودرو۴۵ مشهد مراجعه کنند.

آدرس خودرو۴۵ در مشهد:

مشهد، بلوار صارمی، پایین‌تر از میدان حر، بین صارمی ۵ و ۷، جنب ساختمان شماره ۱۵

شماره تلفن خودرو۴۵ مشهد:

۱۴۸۵

۰۹۹۸۱۴۵۴۵۱۳

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو