فروش خودرو کارکرده در کرج

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ فروش خودرو کارکرده در کرج

کرج، مرکز استان البرز، چهارمین شهر بزرگ کشور است و بر اساس آمار، از هر سه نفر کرجی، یک نفر خودرو دارد. با حساب و کتاب جمعیت ۱.۵ میلیون نفری، اهالی کرج صاحب حدود ۵۰۰ هزار ماشین هستند که می‌توان بخشی از این تعداد را در ترافیک صبح و عصر جاده تهران کرج دید. بنا بر این آمار و ارقام، فروشندگان و خریداران زیادی در بازار خودرو این شهر فعال هستند و فروش خودرو کارکرده سال‌ها است که با روش‌های سنتی انجام می‌شود.

اما فروش ماشین دست دوم در این بازار تقریبا بزرگ، فقط با روش‌های سنتی مثل فروش به شخص و نمایشگاه و شرکت در بازار روز انجام نمی‌شود و کسب و کارهایی شکل گرفته‌اند که امکان فروش خودرو کارکرده را با روش جدید و با استفاده از اینترنت و فضای مجازی فراهم کرده‌اند.

روش های فروش خودرو در کرج

فروش خودرو کارکرده در کرج هم مثل دیگر شهرهای کشور، بیشتر با روش‌های سنتی انجام می‌شود که وقت‌گیر و هزینه‌بر هستند و افرادی که نیاز زیادی به پول دارند، نمی‌توانند با این روش‌ها خیلی سریع ماشینشان را بفروشند.

فروش به شخص

اولین روشی که هر فروشنده‌ای در بازار خودرو کرج استفاده می‌کند، فروش به شخص به صورت حضوری و رخ به رخ است. اولین مشتریانی هم که می‌شود از این طریق پیدا کرد، دوستان و آشنایان هستند، اما به دلیل محدودیت تعداد این گونه افراد، فروش خودرو کارکرده در کرج به این روش کمی سخت است.

علاوه بر آشنایان و دوستان، بخشی از فروش و خرید ماشین دست دوم در کرج بین افراد غریبه صورت می‌گیرد که از طریق آگهی‌های اینترنتی یا روزنامه‌ای با هم ارتباط برقرار می‌کنند و معامله انجام می‌شود. فروش خودرو کارکرده از این طریق نیازمند صبر و حوصله است تا خریدار مناسب و دست به نقدی پیدا شود.

فروش به نمایشگاه خودرو کرج

این روزها تقریبا در بیشتر خیابان‌های استان البرز می‌توان نمایشگاه‌های خودرو یا دفاتر خرید و فروش ماشین دست دوم را مشاهده کرد. از این رو فردی که قصد دارد ماشینش را بفروشد، می‌تواند به یکی از این مغازه‌ها مراجعه کند و با نمایشگاه‌دار سر قیمت و شرایط چانه بزند. البته اگر نمایشگاه خودرو خرید داشته باشد.

فروش در شیطان بازار کرج

کرج هم مثل بیشتر شهرهای بزرگ مکان خاصی برای فروش خودرو کارکرده دارد که فروشندگان و خریداران در آن جمع می‌شوند و معامله انجام می‌دهند. بازار خودرو کرج که به «شیطان بازار» معروف است در منطقه حیدرآباد و حوالی زمین‌های خانم انصاری قرار دارد و روزهای جمعه برقرار است. هر چند افراد با هدف حذف واسطه‌ها در شیطان بازار شرکت می‌کنند، اما در این مکان دلال‌ها حضور فعالی دارند و خرید و فروش خودرو کارکرده را هدایت می‌کنند.

روش جدید فروش خودرو در کرج

با گسترش و نفوذ اینترنت در کشور و استفاده از تلفن همراه هوشمند، فضای مجازی و امکانات آن در دسترس همه افراد جامعه قرار دارد. در این فضای مجازی کسب و کارهای قانونی در حوزه خودرو شکل گرفته‌اند که خرید و فروش ماشین دست دوم را راحت‌تر و سریع‌تر و ایمن‌تر کرده‌اند.

خودرو۴۵ یکی از این کسب و کارهای خودرویی است که خدمات معامله خودرو را به مشتریانش عرضه می‌کند. افرادی که قصد فروش خودرو کارکرده در کرج را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت خودرو۴۵ و سپس شعبه کرج خودرو ۴۵ از امکانات آن استفاده کنند.

مزایای فروش در خودرو۴۵ کرج

صاحبان و مالکان خودرو حداقل یک بار خرید و فروش خودرو کارکرده را با روش‌های سنتی امتحان کرده‌اند و می‌دانند چه معایب و دردسرهایی دارد. به همین دلیل، خودرو۴۵ کرج شرایطی را فراهم کرده تا همه این معایب از مسیر فروش خودرو کارکرده حذف شود.

فروش راحت

همه فروشندگان خودرو کارکرده به دنبال فروش راحت و آسان هستند، که با کمترین زحمت خودرویشان را بفروشند. فروش راحت یکی از مزایای خودرو ۴۵ کرج است و فقط با زدن چند دکمه روی صفحه موبایل یا کیبورد کامپیوتر امکان‌پذیر است.

فروش سریع

سرعت در فروش خودرو کارکرده اهمیت زیادی دارد، به خصوص برای افرادی که نیاز زیادی به پول دارند. فروش ماشین دست دوم در شعبه کرج خودرو۴۵ فقط یکی دو روز و چند ساعت طول می‌کشد.

فروش ایمن

خرید و فروش خودرو کارکرده مثل هر کار دیگری می‌تواند خطرات و دردسرهایی داشته باشد و سودجویی‌هایی انجام شود. اما همه این خطرات و دردسرها در خودرو۴۵ از بین رفته و فروشنده خیالش از همه جهت راحت است.

فروش ماشین در خودرو۴۵ کرج

کرجی‌های برای فروش خودرو کارکرده می‌توانند مشخصات ماشین و شماره تماس را در فرم سایت خودرو۴۵ ثبت کنند. سپس کارشناسان شرکت با آنها تماس می‌گیرند تا وقتی را برای حضور در خودرو ۴۵ کرج تعیین کنند.

فروشندگان پیش از حضور در شعبه باید ماشین را به کارواش ببرند. سپس خودرو کارکرده در ۴۵ دقیقه کارشناسی و تعیین قیمت می‌شود و همه کارهای اداری نیز در خودرو۴۵ کرج انجام خواهد شد.

در نهایت، پول فروش ماشین به حساب فروشنده واریز می‌شود. همه این کارها فقط یکی دو ساعت زمان می‌برد.

مدارک فروش خودرو کارکرده

مدارک برای فروش خودرو کارکرده شامل موارد زیر است که در زمان حضور در شعبه خودرو۴۵ کرج باید همراه داشته باشید تا ماشین را سریع و راحت بفروشید.

شعبه خودرو۴۵ در کرج

خودرو۴۵ دارای شعبه‌هایی در چندین شهر کشور است و در دسترس شهروندان کرجی هم قرار دارد. فروشندگان می‌توانند بعد از تعیین وقت، از طریق لینک مسیریابی زیر به خودرو۴۵ استان البرز مراجعه کنند.

شعبه جدید خودرو۴۵ در کرج واقع در گوهردشت (رجائی شهر)  افتتاح شد.

آدرس خودرو۴۵ در کرج (شعبه ۱):

کرج، میدان کرج، خیابان چالوس (جانبازان)، روبه‌روی باغ دریانی، پلاک ۳۳۶

آدرس خودرو۴۵ در کرج (شعبه ۲):

رجائی شهر (گوهردشت)، خیابان داریوش، کوچه قائم ۲، کوچه بنفشه ۲ (شهید صمیمی)، پلاک ۵۰

آدرس خودرو۴۵ در کرج (شعبه ۳):

مهرشهر، فاز ۴، بلوار خانزاده، روبه‌روی خیابان ۵۲۰، پلاک ۷۷

شماره تلفن خودرو۴۵ کرج:

۱۴۸۵

فروش فوری خودرو

نویسنده: میلاد قزللو