طرح فروش ماشین پول لازم
با تســـــویه یک روزه و
با منصفانه‌ترین قیمت

اگر می خواهید ماشینتان را فوراً نقد کنید و پول لازم هستید، خودرو۴۵ بهترین انتخاب است. چون کارشناسی رایگان، قیمت‌گذاری و تسویه وجه، همه در یک روز کاری انجام می شود.

چرا ماشینم را با خودرو۴۵ بفروشم؟

قیمت منصفانه
معامله امن
فروش فوری
سهولت در معامله

چطور ماشینم را در خودرو۴۵ بفروشم؟

تعیین قرار فروش

بعد از ثبت اطلاعات لازم، زمان مراجعه حضوری به یکی از شعب ما را انتخاب و درخواست فروش خودروی خود را ثبت کنید.

کارشناسی و اعلام قیمت

حالا فقط کافی است به شعبه خودرو۴۵ مراجعه کنید. ما بعد از کارشناسی رایگان و تخصصی خودرو، قیمت منصفانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تسویه فوری و انتقال سند

بعد از امضای قرارداد، کل مبلغ در کمتر از ۲۴ ساعت به حسابتان واریز می‌شود. فرآیند نقل و انتقال سند را هم کارشناسان حقوقی ما انجام می‌دهند.

مقایسه خودرو۴۵ با سایر روش‌های
فروش خودرو

معیار‌‌های معامله‌ فروش در
خودرو۴۵
فروش در
نمایشگاه
فروش در
آگهی اینترنتی
امنیت بالا و شفافیت در معامله
کارشناسی و قیمت‌گذاری تخصصی
تسویه فوری

در طرح فروش ماشین پول لازم، شما می توانید تسویه فوری، امنیت و سادگی را تجربه کنید.
همچنین معامله با خودرو۴۵ بهترین روش دریافت پول است؛ چون قبل از انتقال سند، کل مبلغ خودرو به صورت نقدی و در کمتر از یک روز کاری در حسابتان خواهد بود.

قصد فروش فوری ماشینتان را دارید؟

با وارد کردن اطلاعات خودرو، درخواست کارشناسی و فروش در یکی از شعب خودرو۴۵ را ثبت کنید.

مدارک لازم برای فروش خودرو

اگر می‌خواهید فروش خودروی شما به سرعت انجام شود، در زمان مراجعه
به شعبه خودرو۴۵، مدارک زیر را به‌همراه داشته باشید.

  • مدارک شناسایی

  • برگ سبز

  • کارت ماشین

  • کارت سوخت

  • معاینه فنی

  • بیمه‌نامه

سوالات متداول

شما می توانید فقط با یک بار مراجعه حضوری به یکی از شعب خودرو۴۵، در کمتر از یک روز ماشین خود را بفروشید و همان روز هم کل مبلغ معامله را دریافت کنید. مراحل اداری فروش خودرو (پرداخت عوارض، مالیات، خلافی، تعویض پلاک و ...) را هم کارشناسان ما انجام می دهند.

برای فروش ماشینم پول لازم هستم؛ خودرو۴۵ چه مزیتی برای من دارد؟

کارشناسی تخصصی خودرو، قیمت گذاری، امضای مبایعه‌نامه و واریز مبلغ معامله، همه در یک روز کاری انجام میشود. فقط کافی است مدارکتان کامل باشد و همراه با ماشین خود به یکی از شعب خودرو۴۵ مراجعه کنید.

فروش خودرو در خودرو۴۵ چقدر زمان میبرد؟

شما می توانید قبل از تعیین قرار فروش، قیمت خودروی خود را در سایت خودرو۴۵ تخمین بزنید. قیمت اعلام شده در سایت، بر اساس آخرین قیمت بازار خودرو و شاخص های مختلفی مثل سلامت خودرو، میزان کارکرد، میزان افت قیمت رنگ و تعویض، افت قیمت شاسی، آپشن های خودرو و ... تعیین میشود. در زمان مراجعه به شعبه هم کارشناسان متخصص و باتجربه ما با استفاده از جدیدترین روش ها، خودروی شما را به‌صورت رایگان، کارشناسی و قیمت‌گذاری می کنند.

قیمت‌گذاری خودرو در خودرو۴۵ چطور انجام میشود؟

در خودرو۴۵، مرحله کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، در محیطی کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود. مراحل مربوط به امضای قرارداد و انتقال سند را هم کارشناسان حقوقی ما تحت نظر دارند. ضمنا قبل از انتقال سند، کل مبلغ معامله به حسابتان واریز می شود تا دیگر جای نگرانی برایتان باقی نماند.

آیا فروش ماشین در خودرو۴۵ روش امن و مطمئنی است؟

ماشین شما را در یک روز می‌خریم و نقد می‌کنیم!

ماشین شما را در یک روز می خریم و نقد می کنیم! طرح فروش ماشین پول لازم در خودرو۴۵، سریع‌ترین روش فروش خودرو است. چون فقط به یک بار مراجعه حضوری نیاز دارید و می توانید کل مبلغ معامله را در همان روز دریافت کنید. تمام مراحل انتقال سند هم توسط کارشناسان حقوقی ما انجام می شود. پس عجله کنید و با ثبت درخواست فروش در خودرو۴۵ ،هر چه زودتر ماشینتان را نقد کنید.