طراحی مازراتی MC20 اختصاصی برای دیوید بکهام

۲۹ آذر ۱۴۰۰ طراحی مازراتی MC20 اختصاصی برای دیوید بکهام

بازیکنان فوتبال مشهورترین و معروف‌ترین آدم‌های روی زمین هستند و هیچ شک و تردیدی در این باره وجود ندارد. هر هفت روز هفته مسابقاتی در سراسر جهان برگزار می‌شود و میلیون‌ها نفر به صورت مستقیم یا ضبطی بازی‌ها را از تلویزیون، اینترنت و رادیو دنبال می‌کنند. به همین خاطر زندگی فوتبالیست‌ها زیر ذره‌بین رسانه‌ها و طرفداران قرار دارد.

به همین خاطر کمپانی‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی در هر صنعتی برای تبلیغ محصولات و خدماتشان به سراغ فوتبال می‌روند. بعضی از شرکت‌ها اسپانسر اول یا دوم تیم‌ها و باشگاه‌ها می‌شوند و تعدادی هم به صورت انفرادی با بازیکنان فوتبال قرارداد تبلیغاتی امضا می‌کنند.

دیوید بکهام ۸ سال پیش فوتبال را کنار گذاشت، با این حال همچنان یکی از معروف‌ترین فوتبالیست‌هایی است که در معرض توجه شرکت‌ها و کمپانی‌ها قرار دارد. به همین خاطر خودروساز لوکس مازراتی پروژه تبلیغاتی را با او انجام داده است.

مازراتی اختصاصی بکهام

مازراتی MC20 دیوید بکهام

دیوید بکهام چهره جدید تبلیغات مازراتی است. ستاره سابق دنیای فوتبال بعد از اینکه به عنوان سفیر مازراتی معرفی شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی حضور یافت و مهارت رانندگی خود را سوار بر مازراتی لوانته با یک دور ۳۶۰ درجه در زیرگذر بزرگراهی به نمایش گذاشت.

ویدیوی تبلیغاتی جدید مازراتی هم با بازی بکهام ساخته شده است. در این ویدیوی جدید، بکهام سوار بر مازراتی MC20 به پیست مودنا ایتالیا می‌رود تا قدرت و سرعت این ماشین را نشان دهد.

دیوید بکهام به شدت تحت تاثیر این خودرو قرار گرفته و MC20 را با عبارت‌های «ماشین معرکه» و «یکی از بهترین ماشین‌هایی که سوار شده‌ام» توصیف می‌کند.

طراحی مازراتی MC20 دیوید بکهام

ستاره دنیای فوتبال به عنوان سفیر خودروساز ایتالیایی، برای سفارشی‌سازی MC20 با گروه طراحان مازراتی همکاری کرده است. نتیجه این همکاری خودرویی شده که «MC20 فوریسریه ویژه برای دیوید بکهام» نام دارد.

خودرو MC20 دیوید بکهام، توسط بخش سفارشی‌سازی مازراتی فوریسریه انجام شده و برای طراحی آن از علاقه او به میامی، شهری که باشگاه فوتبالش در آن قرار دارد، الهام گرفته شده و رنگ‌های سیاه و صورتی، هماهنگ با لباس باشگاه اینتر میامی دارد.

بدنه با رنگ مشکی براق و نشان «نیزه سه‌شاخ» روی جلوپنجره ساخته شده و ستون C به رنگ مشکی مات است. کلمه مازراتی در عقب خودرو و همین طور نشان MC20 و کالیبرهای ترمز را با رنگ صورتی می‌بینیم.

تست مازراتی دیوید بکهام

در فضای داخلی هم تم باشگاه اینتر میامی با چرم مشکی و دوخت صورتی ادامه پیدا می‌کند. برای خاص بودن این خودرو، عبارت «For David» آلومینیومی و کلمه Maserati Furisiere روی کنسول مرکزی دیده می‌شود.

مثل همه MC20ها، مازراتی فورسیریه برای دیوید بکهام دارای یک موتور ۳ لیتری V6 توربو دوقلو با قدرت ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۷۲۹ نیوتن.متر است که قدرت را از طریق جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

فروش فوری خودرو

نویسنده: میلاد قزللو