تبلیغ هیوندای آیونیک ۵ در فیلم مرد عنکبوتی

۱ دی ۱۴۰۰ تبلیغ هیوندای آیونیک ۵ در فیلم مرد عنکبوتی

تماشای فیلم و سریال یکی از تفریحات راحت و ارزان این روزها است و دیگر حتی نیازی به تلویزیون و پرده نمایش هم نیست و بعضی از افراد فیلم‌ها را روی تلفن همراه هوشمند می‌بینند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی ابزار مناسبی برای تبلیغات شرکت‌ها و کمپانی‌ها باشد.

اگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و ابرقهرمان‌هایش را تماشا کرده باشید، حتما ماشین‌های مختلفی را در صحنه‌هایی از این فیلم‌ها دیده‌اید. تونی استارک یک دستگاه آئودی داشت، بیوه سیاه شورولت کوروت می‌راند و پلنگ سیاه سوار لکسوس می‌شد.

در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱، جدیدترین محصول سینمایی مارول با نام «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) اکران شده است. در این فیلم علاوه بر پیتر پارکر و دکتر استرنج و ماجراجویی‌هایشان، شاهد هیوندای آیونیک ۵ هستیم.

نقش هیوندای آیونیک ۵

تبلیغ هیوندای ایونیک ۵ در فیلم اسپایدرمن

خودروسازان تمایل زیادی دارند تا محصولاتشان را فیلم‌های هالیوودی نمایش دهند و فیلم‌های پرفروش یا به قول سینمایی‌ها Blackbuster بهترین گزینه برای تبلیغات است.

فیلم‌های دنیای سینمایی مارول همیشه جزو فهرست پرفروش‌ها قرار می‌گیرد و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» هم قرار است مثل محصولات قبلی مارول، این رویه را تکرار کند. این فیلم حتی می‌تواند عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را نیز از آن خود کند و هیوندای امیدوار است با تبلیغ و نمایش خودرو جدیدش در کنار مرد عنکبوتی، توجهات را جلب کند.

در این فیلم خبری از هاچبک اسپرت ولستر یا سدان النترا N نیست. خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور در حال حاضر پرفروش‌ترین ماشین‌های بازار هستند و به همین خاطر، می‌شد انتظار داشت که هیوندای توسان و آیونیک ۵ جزو گزینه‌های بازی در این فیلم باشند.

اما به دلیل اینکه هیوندای قبلا ویدیوهای تبلیغاتی توسان را با بازی ابرقهرمانان مارول ساخته، این بار جوان‌ترین محصولش، ایونیک ۵ را در کنار جوان‌ترین ابرقهرمان مارول، مرد عنکبوتی وارد بازی کرده است.

مرد عنکبوتی سوار هیوندای ایونیک ۵

در صحنه‌ای از فیلم جدید مرد عنکبوتی، شخصیت هپی هوگان سوار هیوندای ایونیک ۵ شده است. البته خودروساز کره‌ای، پیش از اینکه فیلم به صورت عمومی اکران شود، ویدیویی به مدت یک دقیقه و نیم را با بازی تام هالند در نقش پیتر پارکر و مرد عنکبوتی و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز روی یوتیوب قرار داد.

در این ویدیو، مرد عنکبوتی در حال تماشای ویدیوهایی است که از او به عنوان یک فرد شرور نام برده می‌شود. او تصمیم می‌گیرد نشان دهد این اخبار و شایعات غیرواقعی است. اما از آنجایی که در منطقه‌ای روستایی به سر می‌برد، نمی‌تواند از قدرت‌هایش برای پریدن و تاب خوردن استفاده کند. به همین دلیل شروع به قدم زدن در کنار جاده می‌کند. در این لحظه، ند لیدز سوار بر هیوندای آیونیک ۵ سر می‌رسد تا او را به نیویورک ببرد که ۴۸۳ کیلومتر (۳۰۰ مایل) از آن محل فاصله دارد.

نکته جالب قضیه اینجا است که بُرد آیونیک ۵ دقیقا ۴۸۳ کیلومتر است.

اولین خودرو برقی هیوندای

هیوندای ایونیک ۵ مرد عنکبوتی

هیوندای آیونیک ۵، اولین خودرویی است که کمپانی کره‌ای روی پلتفرم اختصاصی ماشین‌های برقی ساخته است. این خودرو در دو مدل تک موتوره و دو موتوره برقی و با باتری‌های ۵۸ و ۶۲.۷ کیلووات ساعتی تولید می‌شود و با یک بار شارژ می‌تواند ۴۸۰ کیلومتر حرکت کند.

شتاب هیوندای آیونیک ۵ با سیستم چهار چرخ متحرک و دو موتور برقی ۵.۲ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فروش فوری خودرو

نویسنده: میلاد قزللو