کدام برندها در نمایشگاه خودرو اکوادور حضور یافتند؟

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ کدام برندها در نمایشگاه خودرو اکوادور حضور یافتند؟

نمایشگاه بین المللی گوایاکویل سالانه و با حضور برندهای مختلف در اکوادور، برگزار شد.  این نمایشگاه هرساله جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌هایی را که به توسعه صنعت و بازار خودرو کمک می‌کنند، در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

همچنین بازدید کنندگان این فرصت را دارند تا با حرفه‌ای های این صنعت در ارتباط بوده و تمامی اطلاعات و جزئیات مورد نظر خود را دریافت کنند.در این رویداد بیش از ۴۰ شرکت خودروسازی و بیش از ۴۰۰ خودرو که شامل خودروهای اسپورت و انواع سدان‌ها می‌شود، حضور دارند.

حضور برندهای جدید در نمایشگاه Guayaquil اکوادور

در این نمایشگاه برندهایی جدید و با اصالت چینی شرکت می‌کنند. این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهای اکوادور بوده و با کمک بیش از۶۰ هزار نفر برگزار می‌شود. در این رویداد محصولاتی نظیر روغن موتور، باتری، تایر و … نیز معرفی می‌شوند.

به گفته رئیس مجمع خودرو اکوادور، این نمایشگاه یک رویداد استراتژیک برای صنعت و خریداران است زیرا فروشندگان محصولات، خودروهای خود را با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهند.

وی گفت:” در طی ۱۰ سال گذشته، صنعت خودرو پیشرفت‌های زیادی داشته و حالا دنیای ما، خودروهایی پیشرفته و ایمن دارد که آلودگی کمتری تولید می‌کنند. تمامی این ویژگی‌ها را می‌توانید در نمایشگاه ما پیدا کنید.”

هیوندای می‌تواند مثال خوبی برای گفته‌های وی باشد. این شرکت قصد دارد تا مدل‌های سال ۲۰۲۰ خود را معرفی کند.

تمرکز بیشتر این مدل‌ها بر روی کنترل سیستم الکترونیکی است. مدیر بازاریابی نئوهیوندای می‌گوید:” این تکنولوژی به ما کمک می‌کند تا تصادفات جدی کشنده را تا ۵۰ درصد و میانگین درصد تصادفات را تا ۸۰ درصد کاهش دهیم.” در بین این مدل‌ها هیوندای گرند i10 هاچبک نیز حضور دارد.

حضور متفاوت نیسان در اکوادور

نیسان نیز با طیف گسترده‌ای از مدل‌های جدید خود در این رویداد حضور می‌یابد. این مدل‌ها شامل تمامی نیسان آلتیماهای جدید و انواع سدان‌ها با استایل ژاپنی می‌شوند.

نیسان هم چنین آماده ارائه و معرفی تکنولوژی‌های جدید است. در این میان اما نباید نام شورولت را از بین برندهای معروف این رویداد از یاد برد. یکی از مدل‌های معرفی شده توسط این شرکت Captiva 2020 است.

این مدل یک SUV بوده و قدرت موتور آن معادل ۱۴۷ اسب بخار است. به گفته بسیاری از کارشناسان، طراحی داخلی و خارجی این خودرو تازگی دارد.

شورولت نسخه‌ای جدید از خودرویی با پنج و هفت سرنشین ارائه داده است. Captiva 2020 پیش تر در شیلی و پرو معرفی شد.

Captiva 2020

 پژو با ۳ مدل جدید در نمایشگاه Guayaquil اکوادور

یکی دیگر از برندهای این نمایشگاه پژو است. مدل‌های جدید پژو شامل Rifter، Traveler و Partner می‌شوند.

Rifter ظرفیتی برابر هفت سرنشین داشته و دو مدل دیگر شامل ۹ سرنشین می‌شوند. به گفته مدیر بازاریابی پژو، تمرکز این برند بر روی خودروهایی است که هم مناسب خانواده است و هم مناسب کار و استفاده‌های فردی.

بایک و رنو ۴ مدل خودرو به اکوادور می‌برند

از دیگر برندهای این رویداد می‌توان به BIAC که یک شرکت چینی است و سال گذشته وارد اکوادور شد، اشاره کرد. مدل‌های این برند X25 و X35، (هردو SUV) و جیپ BJ20 و BJ40 هستند.

رنو نیز به سهم خود و با ارائه ۴ مدل Stepway، Sandero، Logan و Duster در نمایشگاه شرکت می‌کند. لازم به ذکر است که این مدل‌ها پیش تر نیز در اکوادور مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه Guayaquil از چهارم نا نهم ژوئن در اکوادور برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود این نمایشگاه میزبان حدود ۶۰ هزار بازدید کننده خواهد بود.

فروش فوری خودرو

مترجم: پرستو مهدی قلی خان