نگاهی به گاراژ خودروهای خاص مسی

۱۵ آذر ۱۳۹۹ نگاهی به گاراژ خودروهای خاص مسی

بهترین فوتبالیست دنیا بهترین خودروها را نیز در کنار توپ‌های طلای خود دارد. لیونل مسی، این اسطوره علاوه بر فوتبال به خودرو نیز علاقه زیادی دارد و خودروهای وی زبانزد عام و خاص است.

آدم‌های شناخته شده و معروف همیشه علاوه بر حوزه شهرت خود در برخی دیگر از حوزه‌ها نیز شناخته شده‌اند مثلا کمتر کسی است که نداند دی کاپریو به محیط زیست علاقه دارد و در انجمن‌های زیست محیطی فعالیت می‌کند و مسی و رونالدو نیز علاوه بر مستطیل سبز فوتبال یک گاراژ بی نظیر و معروف دارند. بحث بین بهترین بودن مسی و رونالدو یک بحث قدیمی است و هنوز نمی‌توان با قطعیت اشاره کرد که کدام یک از آنها بهترین فوتبالیست جهان به شمار می‌روند؛ اما شاید با نگاهی به بعد دیگر علاقمندی و زندگی هر یک از این افراد بتوان گفت که کدام یک از این دو بهترین خودروهای جهان را در گاراژ خود دارند.

شاید اسپانسری آئودی برای باشگاه بارسلونا یکی از دلایلی باشد که مسی را به سمت خودروهای این کمپانی کشانده است. این کاتالانی مشهور چندین خودرو از شرکت خودروسازی آئودی را در گاراژ خود دارد که در ادامه به بررسی این خودروها و سایر خودروهای مسی خواهیم پرداخت.

آئودی Q7

آئودی Q7

شاسی بلند فول سایز کیو ۷ از سال ۲۰۰۶ در خط تولید آئودی قرار گرفت. در طراحی این خودرو از سه ردیف صندلی برای ۷ سرنشین بهره گرفته شده و فضای بسیار زیادی برای سرنشینان فراهم است. قلب تپنده و ۳ لیتری آئودی ۶ سیلندر است و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، صفر تا ۱۰۰ را در ۶.۵ ثانیه طی می‌کند. این خودرو با ۲ تن وزن می‌تواند با سرعت ۲۳۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

آئودی R8 V10 اسپایدر

آئودی R8 V10 اسپایدر

این خودرو جذاب از پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر بهره می‌برد که ۵۴۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۵۴۰ نیوتون.متر تولید می‌کند. آئودی اسپایدر تنها به ۳.۵ ثانیه زمان دارد تا ازصفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. سقف سرعت این خودرو ۳۱۹ کیلومتر در ساعت است.

آئودی A 7

آئودی A 7

این خوردو آلمانی با موتور ۲.۸ لیتری توربو شارژ قدرتی برابر با ۲۰۴ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند و از صفر تا ۱۰۰ رسیدن تنها به ۸.۳ ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت است و چیزی نزدیک به ۲ تن وزن دارد.

آئودی RS6

آئودی RS6

بیشتر خودروهای آئودی اسب تیز پا هستند و قدرت و سرعت زیادی دارند. آئودی RS6 توان تولید ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این اعداد برای این خودرو آلمانی تحسین برانگیز است و این خودرو را در رده خودروهای خاص قرار می‌دهد.

مرسدس بنز SLS AMG

مرسدس بنز SLS AMG

یکی از خودروهای جذاب مرسدس بنز SLS AMG است. این خودرو از میان خودروهای بسیاری از افراد معروف به چشم می‌خورد. پیشرانه ۶.۲ لیتری v8 این خودرو توان تولید ۶۲۲ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتون.متر گشتاور را دارد. این خودرو تنها به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

پاگانی زوندا  Tricolore

پاگانی زوندا  Tricolore

این خودرو در دسته خودروهای سوپر اسپرت جهان قرار دارد و مسی یکی از این سوپر اسپرت‌ها یعنی پاگانی زوندا  Tricolore را در بین خودروهای خود دارد. این نسخه از پاگانی گران قیمت و نایاب‌ترین خودرو به شمار می‌رود. خودرو سوپر اسپرت ستاره آرژانتینی به پیشرانه ۷.۳ لیتری v12 مجهز است که توان تولید ۶۶۹ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ متر گشتاور را دارد.

فراری ۳۳۵ اس اسپایدر  Scaglietti

فراری ۳۳۵ اس اسپایدر  Scaglietti

این اسب قرمز کلاسیک یکی از گران‌ترین خودروهای لیونل مسی است که آن را در یکی از حراج‌ها خریداری کرده است. جالب است بدانید که مسی این خودرو را در رقابت با رونالدو و با قیمت بسیار بالایی خرید.

کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید

این شاسی بلند خانوادگی نیز یک خودرو جادار محسوب می‌شود و قیمت مناسب دارد. پیشرانه ۶.۲ لیتری این خودرو ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند و یک جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک دارد.

آئودی R8 اسپایدر

آئودی R8 اسپایدر

آئودی این مدل خودرو را به صورت رایگان در اختیار کاتالان‌ها قرار داد و مسی نیز یک دستگاه از آن را در کاراژ خود دارد. پیشرانه این خودرو ۵.۲ لیتری V10  است.

فروش فوری خودرو

مازراتی گرن توریزمو MC Stradale

مازراتی گرن توریزمو MC Stradale

مسی این خودرو خاص را بیشتر در آرژانتین استفاده می‌کند. این اسپرت ایتالیایی به پیشرانه ۴.۵ لیتری مجهز است که ۴۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

فراری F430 اسپایدر

فراری F430 اسپایدر

به نظر می‌رسد که مسی به خودروهای فراری علاقه بسیاری دارد. این ایتالیایی جذاب به پیشرانه ۴٫۳ لیتری V8 مجهز و قادر است ۴۶۵ گشتاور تولید کند.

رنجروور اسپرت

رنجروور اسپرت

ستاره جهان از رنجرور قافل نشده و یکی از خودروهای اسپرت این برد را نیز از آن خود کرده است. این خودرو اسپرت طرفداران بسیار زیادی دارد. مسی به این خودرو علاقه بسیاری دارد و از آن به طور روزمره استفاده می‌کند. رنجروور Vogue نیز در کنار خودروهای این بازیکن دیده می‌شود.

فروش فوری خودرو

نویسنده: شقایق صفی خانی