فروش خودرو کارکرده در اصفهان

۱۹ دی ۱۴۰۲ فروش خودرو کارکرده در اصفهان

احتمالا برایتان پیش آمده که به دلایلی اقدام به فروش خودرو کارکرده و دست دوم کرده باشید. این دلایل می‌تواند نیاز به پول، تبدیل به احسن، مهاجرت و… باشد. البته فروش خودرو در اصفهان و دیگر شهرهای ایران به صورت سنتی چندان راحت و سریع نیست. پیدا کردن خریداری که بتواند مبلغ مورد نظر را نقدی و سریع بپردازد و قابل اعتماد باشد، کار مشکلی است.

اما اینترنت به کمک فروشندگان ماشین دست دوم اصفهان آمده و کار را برای این افراد راحت کرده است. کسب‌وکارهای خودرویی فضایی را برای اشخاص فراهم کرده‌اند تا خودرویشان را در هر کجای ایران و هر شهری که باشند، راحت و سریع و ایمن به فروش برسانند.

روش فروش خودرو کارکرده

تا همین چند سال پیش فروش خودرو کارکرده و دست دوم به مدت چندین دهه به روش‌های سنتی و حضوری انجام می‌شد. فروش شخصی، فروش در بازار ماشین دست دوم، فروش امانی، فروش به نمایشگاه‌های ماشین اصفهان، انتشار آگهی در روزنامه‌های کاغذی و سایت‌های اینترنتی روش‌هایی بود که افراد برای فروش خودرو کارکرده استفاده می‌کردند و البته این روش‌ها همچنان کاربرد دارد.

با گسترش نفوذ اینترنت و تلفن‌های همراه هوشمند، کسب‌وکارهای خودرویی وارد صحنه شدند و کار فروش خودرو کارکرده در اصفهان را راحت‌تر کردند.

فروش شخصی

اولین روش فروش ماشین دست دوم در اصفهان، فروختن آن از شخص فروشنده به شخص خریدار است. البته این روش بیشتر بین آشنایان، فامیل و دوستان رواج دارد و افراد تا حدودی به هم اعتماد دارند. با این حال بعضی اوقات ممکن است همین اعتماد به روابط دوستانه بعدها باعث کدورت شود.

فروش ماشین در بازار

بازار خودرو مکانی است که در آن فروشندگان، ماشین دست دوم و کارکرده را به نمایش می‌گذارند و منتظر مشتری می‌روند. این مکان در شهر اصفهان با نام جمعه بازار خودرو شناخته می‌شود که در خیابان عطاالملک، بعد از خیابان قائم مقام فراهانی قرار دارد. جمعه بازار خودرو اصفهان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب دایر است و جمعه‌ها نیز فروشندگان خریداران می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲ ظهر مراجعه کنند. فروش خودرو در اصفهان به این روش وقت‌گیر است و فروشنده باید مدت زمان زیادی را صبر کند تا مشتری ماشین را بپسندد.

فروش خودرو به نمایشگاه

یکی از مکان‌های فروش خودرو کارکرده، نمایشگاه‌های ماشین اصفهان است. معمولا در هر محله از اصفهان، از شیخ صدوق و مشتاق تا عباس‌آباد و دشتستان، می‌توان دو سه تا از این مغازه‌ها را پیدا کرد که خودروهای کارکرده و بعضا نویی را داخل نمایشگاه یا جلوی آن پارک کرده‌اند. افرادی که می‌خواهند ماشین دست دوم را بفروشند، می‌توانند به این نمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

انتشار آگهی خودرو

انتشار آگهی یکی از روش‌هایی است که اشخاص برای پیدا کردن مشتری ماشین به کار می‌گیرند. تا چند سال قبل انتشار آگهی در صفحه نیازمندی‌های روزنامه‌های پرتیراژ رونق زیادی داشت و درون کادرهای مستطیلی کوچک نام و مدل اتومبیل و شماره تماس درج می‌شد و اصلی‌ترین ایراد این روش نبود تصویری از ماشین برای نشان دادن ظاهر آن بود. در سال‌های اخیر آگهی‌های فروش ماشین دست دوم از روی کاغذ روزنامه‌ها به فضای مجازی آمده و افراد در اصفهان به این طریق برای خودرو کارکرده ماشین پیدا می‌کنند.

سایت‌های خودرویی

جدیدترین روش فروش خودرو کارکرده، فروختن این ماشین‌ها به سایت‌های خودرویی است. سایت‌های خودرویی کسب و کارهای جدیدی هستند که از نیمه دهه ۹۰ راه افتاده‌اند و به خرید و فروش ماشین دست دوم مشغول هستند. البته مزیت فروش خودرو کارکرده در اصفهان با این روش خیلی بیشتر از روش‌های سنتی است. خودرو۴۵ یکی از این کسب و کارهای خودرویی است که به خرید و فروش ماشین دست دوم در اصفهان و دیگر شهرهای کشور می‌پردازد.

مزایای فروش اینترنتی خودرو

همان طور که گفته شد، فروش خودرو کارکرده در اصفهان از طریق سایت‌های خودرویی مثل خودرو۴۵، مزیت‌های خیلی بیشتری از روش‌های سنتی و قدیمی دارد.

راحتی

مهم‌ترین مزیت فروش اینترنتی خودرو کارکرده در اصفهان، راحتی آن است. در این روش دیگر لازم نیست برای فروش ماشین دست دوم وقت زیادی را صرف پیدا کردن مشتری یا انتشار آگهی یا چانه زدن با خریدار و نمایشگاه‌های خودرو کنید. با مراجعه به سایت خودرو۴۵ و انتخاب شعبه خودرو ۴۵ اصفهان در چند دقیقه مشخصات ماشین را ثبت می‌کنید و بقیه کارها را شرکت انجام می‌دهد.

سرعت

از دیگر مزیت‌های فروش خودرو کارکرده در سایت‌های خودرویی، باید به سرعت اشاره کرد. شما به عنوان فروشنده در کمترین زمان، مشخصات ماشین را در سایت ثبت می‌کنید، در کمترین زمان ماشین در شعبه خودرو ۴۵ اصفهان کارشناسی می‌شود، در کمترین زمان عوارض و خلافی خودرو پرداخت می‌شود و در کمترین زمان پول فروش خودرو کارکرده به حسابتان واریز می‌شود.

اعتماد

یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان خودرو کارکرده در اصفهان، اعتماد است. اینکه آیا خریدار واقعا ماشین را می‌خرد؟ اینکه آیا پول ماشین سریع و بدون کم و کاست پرداخت می‌شود؟ خودرو۴۵، شرکتی است که طبق قانون ثبت شده و دارای آدرس و مکان مشخصی است و مشتریان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

فروش ماشین در خودرو45 اصفهان

برای فروش آسان، امن و سریع خودرو می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه و مشخصات ماشین و شماره تماس را در فرم مربوطه ثبت کنید.

سپس کارشناسان در سریع‌تری زمان با شما تماس می‌گیرند و زمانی برای مراجعه به شعبه خودرو45 اصفهان تعیین می‌شود.

البته ابتدا خودرو را باید به کارواش ببرید و سپس، آن را در وقت تعیین‌شده به یکی از شعبه‌های خودرو45 اصفهان بیاورید.

خودرو شما بر اساس ۱۴۵ شاخص کارشناسی و تعیین قیمت می‌شود و در صورت موافقت با قیمت، مراحل انتقال سند و سایر کارهای اداری در همان روز در داخل شعبه انجام خواهد شد.

پول فروش خودرو کارکرده نیز به سرعت به حساب شما واریز می‌شود.

مدارک لازم برای فروش خودرو

این مدارک برای فروش ماشین دست دوم را باید همراه داشته باشید تا بتوانید خودرویتان را سریع، امن و آسان بفروشید.

شعبه خودرو45 در اصفهان

خودرو45 علاوه بر شعبه‌هایی در تهران و دیگر شهرهای کشور، ۲ شعبه هم در شهر اصفهان دارد که شما می‌توانید برای فروش خودرو کارکرده از طریق آدرس‌های زیر به آنجا مراجعه کنید.

آدرس شعبه ۱ خودرو45 اصفهان:

اصفهان، بلوار چمران، لاین کندرو از سمت خیابان کاوه، بعد از خیابان فاطمیه، بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹

آدرس شعبه ۲ خودرو45 اصفهان:

بلوار امام خمینی، ۵۰ متر بعد از تابلو خانه اصفهان، به سمت خیابان خلیفه سلطانی، جنب گز نسرین

شماره تلفن خودرو45 اصفهان:

۱۴۸۵

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو