فروش خودرو کارکرده در شیراز

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ فروش خودرو کارکرده در شیراز

همه مالکان و صاحبان خودرو حداقل یک بار دست به فروش خودرو کارکرده و دست دوم زده‌اند و با مشکلاتی در این مورد دست و پنجه نرم کرده‌اند. گشتن دنبال خریدار، پیدا کردن مشتری مطمئن و دست به نقد و انجام سریع کارهای اداری پرداخت جریمه و عوارض خودرو و… از جمله دردسرهایی است که پیش روی افرادی قرار دارد که می‌خواهند اقدام به فروش خودرو کارکرده در شیراز کنند.

برای حل مشکلات فروشندگان خودرو دست دوم، کسب و کارهای خودرویی جدیدی راه افتاده که از طریق اینترنت خدماتشان را ارائه می‌کنند. با به‌کارگیری فناوری‌های جدید، فروش خودرو در شیراز راحت‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر شده و دیگر نیازی نیست چندین روز یا هفته از وقتتان را صرف فروش ماشین دست دوم کنید، فقط کافی است به اینترنت و تلفن همراه هوشمند دسترسی داشته باشید.

روش های سنتی فروش خودرو

همه رانندگان و مالکان ماشین با روش‌های سنتی فروش خودرو در شیراز آشنا هستند و برای اینکه بتوانند ماشینشان را بفروشند، چند روز یا هفته باید به دنبال مشتری بگردند، آن هم مشتری که مطمئن باشد و پول را به سرعت پرداخت کند. این روش‌ها چندین دهه است که برای فروش خودرو به کار می‌رود و معایبی دارد.

فروش خودرو به شخص

فروش به شخص، اولین روشی است که برای فروش خودرو کارکرده در شیراز به ذهن شما می‌رسد. در این روش مشتری می‌تواند فامیل و آشنایی باشد که در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی پیدا کرده‌اید، یا غریبه‌ای که از طریق آگهی‌های اینترنتی یا روزنامه برای خرید خودرو با شما تماس گرفته است. یکی از ایرادات این روش وقت زیادی است که باید صرف پیدا کردن مشتری مطمئن و دست به نقد شود.

فروش خودرو به نمایشگاه

شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران است و می‌توان در محله‌های آن نمایشگاه‌های خودرو را به راحتی پیدا کرد. در این روش برای فروش خودرو کارکرده باید به چندین نمایشگاه ماشین و دفترهای معامله خودرو مراجعه کنید. این روش هم مستلزم صرف وقت زیادی است و همین طور پیدا کردن نمایشگاهی که خریدار باشد.

فروش در جمعه بازار ماشین شیراز

یکی دیگر از مکان‌هایی که در شیراز می‌توانید برای خودرویتان مشتری پیدا کنید، جمعه بازار ماشین است که در وزیرآباد، خیابان سلامی جنوبی قرار دارد. اگرکه قصد فروش خودرو کارکرده در شیراز را دارید، می‌توانید به بازار خرید و فروش ماشین بروید و ساعت‌ها در سرما و گرما منتظر مشتری بمانید. در این روش باید با افراد غریبه سر و کله بزنید و اگر هم با یکی از آنها به توافق برسید، ممکن است مورد سودجویی قرار بگیرید.

روش جدید فروش خودرو در شیراز

کارشناسی خودرو در شعبه شیراز خودرو۴۵

چندین دهه است که فروش خودرو در شیراز مثل همه شهرهای کشور با روش‌های سنتی انجام می‌شود و وقت و انرژی زیادی هم از فروشنده و هم از خریدار ماشین دست دوم می‌گیرد. فروشنده باید کلی وقت صرف کند تا با روش‌های مختلف از بین آشنا و غریبه، مشتری مطمئن و دست به نقدی پیدا کند.

گسترش نفوذ اینترنت در کشور و افزایش استفاده از تلفن همراه هوشمند، موجب راه‌اندازی کسب و کارهای جدید خودرویی شده که کار فروش خودرو کارکرده را برای مردم شهر شیراز راحت می‌کند.

این کسب و کارهای جدید که مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه گرفته‌اند، در کمترین زمان ممکن ماشین دست دوم را کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌کنند و پول فروش خودرو را در کمتری زمان ممکن به فروشنده خودرو می‌پردازند.

خودرو۴۵ یکی از این کسب و کارهای جدید است که دو شعبه در شهر شیراز دارد و به خرید و فروش خودرو کارکرده می‌پردازد.

مزایای خودرو۴۵

خودرو۴۵ به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش خودرو کارکرده در ایران، بستری را فراهم کرده تا علاوه بر تهرانی‌ها، اهالی شهرهای بزرگ کشور مثل شیراز نیز بتوانند ماشینشان را راحت، سریع و ایمن بفروشند.

راحتی

مهم‌ترین مزیتی که فروش اینترنتی خودرو کارکرده در خودرو ۴۵ شیراز دارد، راحتی و آسانی معامله خودرو است. برای فروش ماشین لازم نیست تلاش زیادی کنید، فقط هر جا که هستید می‌توانید با چند ضربه روی صفحه تلفن همراه، مشخصات خودرو را ثبت کنید و یکی دو ساعت هم روی صندلی در شعبه خودرو ۴۵ شیراز بنشینید تا متخصصات کارهای کارشناسی و تعیین قیمت و… را انجام دهند.

سرعت

امتیاز دیگری که فروش خودرو کارکرده از طریق اینترنت دارد، سرعت است. فروش خودرو کارکرده از این روش فقط چند دقیقه برای ثبت نام از طریق سایت و یکی دو ساعت در شعبه خودرو۴۵ شیراز وقت می‌برد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست روزها و هفته‌ها وقتتان را برای پیدا کردن خریدار هدر دهید.

امنیت

در کنار راحتی و سرعت، امنیت هم مزیت دیگری است که خودرو۴۵ برای مشتریان شیرازی فراهم کرده. این شرکت همه مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده است. فروشندگان می‌توانند با خیال راحت خودرویشان را بفروشند و پول را سریع دریافت کنند.

فروش خودرو در شیراز

شعبه شیراز خودرو۴۵

برای فروش خودرو کارکرده در شیراز می‌توانید در هر محله و خیابانی که زندگی و کار می‌کنید، از معالی آباد گرفته تا گلشن و ابیوردی، به سایت خودرو۴۵ مراجعه کرده و مشخصات ماشین و شماره تلفن را در فرم فروش ثبت کنید. بعد از مدت زمان کوتاهی کارشناسان شرکت با شما تماس می‌گیرند و روز و ساعتی را برای حضور در نزدیک‌ترین شعبه خودرو ۴۵ شیراز هماهنگ می‌کنند.

در روز و ساعت تعیین‌شده همراه با ماشین و مدارک لازم به شعبه شیراز خودرو۴۵ می‌آیید تا در ۴۵ دقیقه ماشین کارشناسی و قیمت‌گذاری شود و همه مراحل اداری مثل پرداخت جریمه و عوارض و… هم داخل شعبه انجام گیرد.

بعد از امضای قرارداد، پول فروش ماشین دست دوم در کمترین زمان ممکن به حسابتان واریز می‌شود.

مدارک لازم برای فروش خودرو

مدارک برای فروش ماشین دست دوم که باید در زمان حضور در شعبه شیراز خودرو۴۵ همراه داشته باشید، عبارت است از:

شعبه خودرو۴۵ در شیراز

خودرو45 علاوه بر مشهد، اصفهان، کرج، اهواز، بابل و آمل، دو شعبه هم در شهر شیراز دارد و فروشندگان ماشین دست دوم می‌توانند بعد از ثبت درخواست فروش در سایت خودرو۴۵ و تعیین وقت، به شعبه مراجعه کنند.

آدرس شعبه ۱ خودرو۴۵ در شیراز:

بلوار آزادی، خیابان سمیه، خیابان حدادی، پلاک ۱۶

آدرس شعبه ۲ خودرو۴۵ در شیراز:

بلوار امیرکبیر، شهرک جماران، خیابان جماران یک، نبش بن‌بست ۲

آدرس شعبه ۳ خودرو۴۵ در شیراز:

میدان آبیاری، قدمگاه غربی، روبه‌روی قدمگاه ۱۳، ساختمان پارسا

شماره تلفن شعب خودرو۴۵ شیراز:

۱۴۸۵

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو