فروش خودرو کارکرده در اهواز

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فروش خودرو کارکرده در اهواز

افراد به دلایل مختلفی اقدام به فروش خودرو کارکرده می‌کنند. از جمله این دلایل می‌توان به کسب پول برای خرید ملک یا خانه، پرداخت قرض و بدهی و همین طور خرید ماشین بهتر و جدیدتر باشد. اما این کار در شهرهای جنوبی کشور که آب و هوای گرمی دارند و در بعضی از روزها دچار گرد و غبار می‌شود، با دیگر مناطق ایران تفاوت‌هایی دارد.

به دلایلی که گفته شد فروش خودرو کارکرده در اهواز به روش‌های سنتی و قدیمی کار سختی است و گشتن دنبال مشتری در آب و هوای گرم می‌تواند به سلامتی افراد آسیب بزند. به همین خاطر کسب‌وکارهای جدیدی شکل گرفته‌اند که می‌توانند فروش فوری خودرو کارکرده در اهواز و شهرهای هم‌جوار را راحت کنند.

راه های فروش خودرو کارکرده در اهواز

فروش ماشین دست دوم در اهواز هم مثل دیگر شهرها و مناطق کشور سالیان سال به شیوه‌های سنتی و قدیمی انجام می‌شد. فروشندگان خودرو در اهواز یا ماشین را به آشنایان و بستگانشان می‌فروختند، یا خودرو کارکرده را در روزنامه‌های سراسری و محلی آگهی می‌کردند، یا به سراغ نمایشگاه‌های خودرو اهواز می‌رفتند، یا با چسباندن کلمه فروشی روی شیشه عقب منتظر مشتری می‌ماندند.

اما در سال‌های اخیر کسب و کارهای مجازی شکل گرفته‌اند که باعث شده کار فروش خودرو کارکرده در اهواز راحت‌تر شود. دسته اول این کسب و کارها سایت‌های آگهی اینترنتی است و دسته دوم که از همه جدیدتر است، شرکت‌های خرید و فروش اینترنتی خودرو در اهواز است.

فروش شخصی

به دلیل شرایط فرهنگی استان خوزستان، اولین روش فروش خودرو کارکرده در اهواز، فروختن ماشین به اقوام و آشنایان است. هر چند با این روش، مشتری راحت‌تر پیدا می‌شود، اما به دلیل تعارفات و رودربایستی بین اعضای یک خاندان، ممکن است بعدها باعث دلخوری و یا کدورت‌هایی ایجاد شود.

فروش در جمعه بازار اهواز

راه دومی که اهالی شهر اهواز برای فروش ماشین دست دوم استفاده می‌کنند، فروختن آن در جمعه بازار شهر است. هر چند ممکن است در یک روز تعداد زیادی از افراد ماشین را ببینند، اما مشتری که واقعا خواهان ماشین باشد در این روش کم پیدا می‌شود و همین طور وقت زیادی را از فروشنده زیر آفتاب گرم اهواز خواهد گرفت.

نمایشگاه ماشین اهواز

راه سوم از مجموعه روش‌های فروش سنتی خودرو در اهواز، مراجعه به نمایشگاه‌های ماشین است. در این روش فردی که قصد دارد ماشین کارکرده را بفروشد، باید به چند نمایشگاه خودرو اهواز برود تا شرایط و قیمت ماشین دستش بیاید و باز هم مثل روش قبلی وقت زیادی از فروشنده گرفته می‌شود.

آگهی در روزنامه و سایت

یکی دیگر از روش‌هایی که برای فروش خودرو دست دوم در اهواز استفاده می‌شود، آگهی روزنامه‌های سراسری یا محلی و سایت‌ها است. البته با گسترش سایت‌های آگهی، دیگر بخش نیازمندی‌های روزنامه‌ها از رونق افتاده، اما در هر دو صورت این روش هم وقت زیادی می‌برد و فردی که پول لازم باشد، باید چندین روز یا هفته صبر کند، شاید مشتری برای ماشین پیدا شود.

سایت فروش خودرو کارکرده اهواز

جدیدترین روش فروش ماشین دست دوم در اهواز، استفاده از خدمات سایت‌های خرید و فروش خودرو کارکرده است. در این روش دیگر نیازی به دنبال مشتری گشتن و چانه زدن و وقت گذاشتن برای انجام کارهای اداری نیست و همه این موارد در یک روز تمام می‌شود. خودرو۴۵ یکی از سایت‌های فروش ماشین دست دوم است که شعبه‌ای در اهواز دارد و فروش خودرو کارکرده را راحت، سریع و ایمن انجام می‌دهد.

مزایای فروش ماشین دست دوم اینترنتی

فروش اینترنتی ماشین دست دوم در اهواز مزایای خیلی بیشتری از روش‌های سنتی دارد. فروشندگان خودرو اهواز می‌توانند با یک بار مراجعه با سایت خودرو ۴۵ و انتخاب شعبه خودرو ۴۵ اهواز به راحتی، با سرعت و ایمن خودرو کارکرده را بفروشند.

فروش راحت

آب و هوای شهر اهواز گرم است و به خصوص در ماه‌های تابستان دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. در این شرایط افرادی که قصد فروش خودرو کارکرده را دارند می‌توانند زیر باد کولر گازی بنشینند و با ثبت مشخصات ماشین در سایت خودرو ۴۵ و انتخاب شعبه خودرو۴۵ اهواز، درخواست فروش دهند و مراحل پایانی فروش هم در هوای خنک شعبه انجام می‌شود.

فروش سریع

افرادی که می‌خواهند در اهواز ماشین دست دوم را بفروشند، معمولا می‌خواهند این کار را سریع انجام دهند و پول را سریع تحویل بگیرند. همه مراحل فروش خودرو در شعبه خودرو ۴۵ اهواز خیلی سریع انجام می‌شود. بعد از ثبت درخواست فروش در سایت خودرو۴۵، در کمترین زمان با فروشنده تماس گرفته و وقتی برای مراجعه به شعبه تعیین می‌شود. فروشنده همراه با خودرو کارواش‌رفته و مدارک لازم به شعبه خودرو۴۵ اهواز مراجعه می‌کند و در ۴۵ دقیقه خودرو کارکرده کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌شود. همه مراحل پرداخت عوارض و جریمه و… هم در همان روز در هوای خنک شعبه انجام می‌شود.

فروش ایمن

فروش خودرو در بازار روز و به اشخاص غریبه معمولا دغدغه‌هایی را برای فروشنده ایجاد می‌کند که مهم‌ترین این نگرانی‌ها به انتقال سند و دریافت پول مربوط می‌شود. خودرو۴۵ با سیستمی شفاف همه این دغدغه‌های فروشندگان را برطرف کرده است.

مراحل فروش در خودرو۴۵ اهواز

فروش ماشین دست دوم در خودرو۴۵ اهواز راحت، سریع و ایمن است و فقط چند ساعت از وقت شما را در یک روز می‌گیرد.

برای فروش خودرو کارکرده در اهواز می‌توانید به سایت خودرو۴۵ مراجعه کرده و مشخصات ماشین و شماره تماس را در فرم فروش ثبت کنید. سپس از طرف خودرو۴۵ با شما تماس گرفته شده و وقتی برای حضور در شعبه تعیین می‌شود.

برای اینکه ماشین در ۴۵ دقیقه با دقت کارشناسی و تعیین قیمت شود، باید پیش از حضور در شعبه خودرو۴۵ اهواز، خودرویتان را به کارواش برده باشید.

همه مراحل اداری فروش ماشین در همان محل شعبه انجام می‌شود و نیازی نیست به ادارات و سازمان‌های مختلف بروید.

در نهایت پول فروش ماشین دست دوم به حسابتان واریز می‌شود.

مدارک فروش خودرو کارکرده

مدارک برای فروش خودرو کارکرده شامل موارد زیر است که در زمان حضور در شعبه خودرو۴۵ اهواز باید همراه داشته باشید تا ماشین را سریع و راحت بفروشید.

شعبه خودرو۴۵ در اهواز

در کنار چند شهر بزرگ کشور، اهواز هم یکی از شهرهایی است که خودرو۴۵ در آن نمایندگی و شعبه دارد. فروشندگان می‌توانند برای فروش خودرو کارکرده در اهواز بعد از ثبت درخواست فروش در سایت و تعیین وقت، به شعبه خودرو ۴۵ مراجعه کنند. برای مسیریابی می‌توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

آدرس خودرو۴۵ در اهواز:

اهواز، میدان چهارشیر (شهید بندر)، ابتدای خیابان مدرس، کلینیک خودرویی منصوری

شماره تلفن خودرو۴۵ اهواز:

۱۴۸۵

۰۲۱-۹۱۰۰۴۵۰۱ / داخلی ۲۰۹

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو