افتتاح شعبه خودرو45 در آمل

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ افتتاح شعبه خودرو45 در آمل

خودرو45 در راستای توسعه فعالیت ‌های خود در حوزه خرید و فروش خودرو، شعبه آمل را افتتاح کرد.

افتتاح این شعبه جدید برای گسترش خدمات خودرو45 در سراسر ایران انجام شده است. حمایت از اشتغالزایی و دسترسی همگانی به خدمات از جمله اهدافی است که این شرکت را به توسعه مراکز خدمات رسانی خود رساند. این شعبه، نهمین شعبه خودرو45 در کشور است که به مشتریان خدمات رسانی می‌کند.

درست از همان ابتدای فعالیت شرکت، بنای فعالیت‌هایمان را بر شفاف‌سازی معاملات خودرویی گذاشتیم. تلاش کردیم تا تصور غالب در خصوص وجود دلال در انجام معاملات کنار رود. به همین خاطر کارشناسی رایگان و انجام معاملات سریع، امن و آسان از مواردی است که خودرو45 را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش قرار داده است.

به همین منظور و برای گسترش خدمات رسانی خود، توسعه شعب را در دستور کار خود قرار دادیم. هدف نهایی ما این است که معاملات خودرویی در کل کشور، به صورت ضمانت‌شده و توسط یک شرکت معتبر انجام شود. هر شعبه را به منزله نقطه‌ای برای ارتباط با مشتری نگاه کردیم و خوب می‌دانیم که سرمایه ما، همین مشتریانی هستند که به خودرو45 اعتماد دارند و آن را برای معاملات خودرویی امن و فوری خود انتخاب می‌کنند.

در حال حاضر 5 شعبه فعال با نام خودرو45 در تهران خدمات رسانی می‌کنند. علاوه بر مراکز خودرو45 در تهران، خرم‌آباد، اهواز و کرج هم به خانواده بزرگ خودرو45 پیوسته‌اند.

خودرو45 چگونه کار می کند؟

اما مراحل انجام معاملات در خودرو45 به چه صورت است؟ فروش خودرو کارکرده در خودرو۴۵ به واسطه درخواست مشتری و با ارائه اطلاعات درخواستی خودرو آغاز می‌شود. متقاضی ابتدا فرم مربوطه را تکمیل می‌کند و بعد، منتظر تماس کارشناسان این شرکت جهت هماهنگی کارشناسی تخصصی و حضوری می‌شود.

در مرحله بعد، فروشنده به یکی از شعب خودرو45 مراجعه می‌کند تا خودرو به صورت رایگان و تنها در 45 دقیقه، کارشناسی شود. در نهایت قیمت کارشناسی شده به همراه لیست سلامت خودرو به فروشنده اعلام می‌شود. اگر قیمت مورد توافق دو طرف بود، نقل و انتقال سند و پرداخت وجه نهایی می‌شود.

هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

یکی از مزیت‌های خودرو45 نسبت به برخی شرکت‌های فعال در این حوزه، کارشناسی رایگان و آسان خودروست. این شرکت ظرف تنها 45 دقیقه خودروی شما را کارشناسی کرده و آن را آماده معامله می‌کند.

برای کارشناسی خودرو در این شرکت، هیچ وجهی از سمت شما پرداخت نمی‌شود و کلیه مراحل کارشناسی خودرو، صد در صد رایگان است. امکان دیگری که خودرو45 برای خریداران و فروشندگان خودرو قرار می‌دهد، اطلاع از قیمت احتمالی خودروست که به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت خودرو45 و ثبت مدل خودروی خود، از قیمت احتمالی آن مطلع شوید.

شاید بسیاری از خریداران یا فروشندگان چند بار به مراکز مختلف مراجعه کرده باشند و به دلیل این رفت و آمدها، از معامله منصرف شده باشند. اما معامله خودرو در خودرو45 به صورت فوری و تنها با یک بار مراجعه به یکی از شعب خودرو۴۵ انجام می‌شود. یکی از شعارهای این شرکت، فوری فروشی است تا معامله‌ای ایمن، آسان و فوری را تجربه کنید.

فروش آنلاین خودرو

تهیه و تنظیم: تیم تولید محتوا خودرو45