بازگشت رنگلر آیلندر به خط تولید جیپ

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ بازگشت رنگلر آیلندر به خط تولید جیپ

رنگلر آیلندر یکی از مدل‌های بسیار پر طرفدار کمپانی جیپ بود که برای اولین بار در سال 1988 قدم به بازار گذاشت. حالا این خودرو محبوب پس از گذشت 11 سال به خط تولید کمپانی باز خواهد گشت.

با اینکه سال‌ها از مراسم رونمایی و رسیدن «جزیره نشین» اسطوره‌ای به بازار می‌گذرد، این خودرو جیپ هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. از آنجایی که کمپانی حدودا 11 سال پیش خط تولید آیلندر دوست داشتنی را تعطیل کرد، حسرتی عمیقی به دل طرفداران خود گذاشت.

حالا بعد از گذشت این همه وقت خبر رسیده است که رنگلر آیلندر پس از 11 سال به کارخانه‌های جیپ باز خواهد گشت و چراغ خط تولید آن‌ها را روشن خواهد کرد. شاید از لحاظ ظاهری، این مدل هنوز هم همان جزیره نشین دوست داشتنی باشد که همه برایش سر و دست می‌شکستند، اما به لطف تکنولوژی روز و به روز رسانی‌های متعدد، این رنگلر حالا یک آفرودر حرفه‌ای و تمام عیار است.

این خودرو تاریخی هم مانند بسیاری دیگر از مدل‌های امروزی، تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های به روز و استاندارد مخصوص به خود را دارد. آیلندر جدید و جوان برخی از این ویژگی‌ها را از برادر قدرتمند و بزرگ‌تر خود، یعنی Rubicon، به ارث می‌برد. ویژگی‌های آفرودی این SUV، محال است در جاده یا در دل کویر نا امیدتان کند.

Wrangler Islander هم درست با همان تایرها و چرخ‌های آلومینیومی 17 اینچی خوش ساختی وارد بازار می‌شود که یکی از عوامل درخشش روبیکان در بین «آفرودر دوست‌ها» بود. یکی از مواردی که مدل عادی را از مدل اسپرت متمایز می‌کند، کاپوت Tiki Bob است. در داخل کابین نیز رنگ سفید سرامیکی، تودوزی‌های «آبی موجی» به همراه نماد آیلندر که روی صندلی‌ها گلدوزی شده است، ترکیب بی نهایت جذابی به وجود می‌آورد.

طراحی رنگلر آیلندر

این مدل‌ هم مانند بسیاری دیگر از شاسی بلندهای آفرود، به دو شکل دو در و چهار در ارائه خواهد شد. همچنین خریداران می‌توانند با توجه به علایق و سلایق خود، از بین رنگ‌های Sting-Gray (خاکستری)، Snazzberry (قرمز آلبالویی)، Sarge Green (سبز ارتشی)، Hellayella (زرد قناری)، Firecracker Red (قرمز روشن)، Bright White (سفید گچی)، Granite Crystal (نوک مدادی)، Chief (آبی روشن)، Black (سیاه) و Billet Silver (نقره‌ای) یک کدام رو انتخاب کنند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، طبعا آیلندر جدید از مدل 11 سال پیش بسیار قوی‌تر و از لحاظ تکنولوژی بسیار غنی‌تر است. بنابراین جیپ برای آن یک سیستم آب و هوایی دو منطقه‌ای و یک صفحه نمایش هفت اینچی در نظر خواهد گرفت.

صندلی جیپ رنگلر

طبق معمول، مانند خودروهای جدید، این رنگلر جذاب نیز مجهز به Apple CarPlay و Android Auto خواهد بود که برای راحتی و رابطه کاربری آسان‌تر میان خودرو و سرنشیان تعبیه شده‌اند.

برای داشتن تجربه دلنشین و هیجان انگیز سفری آفرودی، می‌توانید اکسسوری‌هایی تهیه کنید که شامل سقف سخت سه تکه، پکیج آیلندر پلاس، دستگیره‌های اضافی (برای جلو و عقب کابین)، روکش تایر و… می‌شوند.

Renegade Islander نسخه دیگری از جزیره نشین افسانه‌ای است که با چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی همراه خواهد بود. این چرخ‌ها توسط تایر‌های تمام-فصول در بر گرفته‌ می‌شوند. از دیگر آپشن‌های ورژن رِنِگِید می‌توان به سانروف پانورامیک، کاپوت Tiko Bob، تودوزی‌های آبی موجی و لوگوی گلدوزی شده اشاره کرد.

ورود جیپ رنگلر آیلندر

منبع: autoevolution

نویسنده و مترجم: پرستو مهدی قلیخان

 

فروش فوری خودرو کارکرده