رونمایی از گران ترین خانه متحرک دنیا

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ رونمایی از گران ترین خانه متحرک دنیا

برند آلمانی فولکنر موبیل (Volkner Mobil) اخیرا از گران قیمت‌ترین خانه متحرک جهان، یعنی پرفورمنس اس، رونمایی کرده است.

برند فولکنر موبیل نامی آلمانی است که این روزها، پس از رونمایی از گران قیمت‌ترین خانه متحرک جهان، بیش از پیش شنیده می‌شود. این خانه‌های جمع و جور مولتی میلیون یورویی از آنچه فکر می‌کنید بسیار لوکس‌تر هستند. در یکی از ویدیوهای منتشر شده، یک بوگاتی شیرون جذاب در پارکینگ این خانه متحرک پارک شده است که خود بر لاکچری و گران بودن این خانه دلالت دارد.

این خانه متحرک و کوچک، پرفورمنس اس (Performance S) نام دارد و قیمت آن در حال حاضر ۲.۴ میلیون دلار است. در ویدیوی منتشر شده، در کنار پرفورمنس اس لاکچری، بنفش رنگ و زیبا یک بوگاتی شیرون تیره رنگ پارک شده است که بیش از خود خانه جلب توجه می‌کند. تصاویر مختلف و متنوعی از پرفورمنس اس منتشر شده است که خانه‌هایی با رنگ‌ها و خودروهای متفاوت، چه کلاسیک و چه مدرن و امروزی، نمایش می‌دهد.

نمایی از فضای داخلی پرفرومنس اس

سقف پرفورمنس اس به تعدادی پنل خورشیدی مجهز است و باتری آن هزار و ۸۰۰ آمپر- ساعت ظرفیت دارد. گاراژ جمع و جور این خانه متحرک لوکس و جذاب، به صورت هیدرولیکی باز و بسته می‌شود. تنها کافیست راننده خودرو را روی پلتفرم پارک کند تا خود به خود به سمت داخل و زیر خانه حرکت کرده و سپس درب گاراژ بسته شود. این قابلیت برای کسانی مناسب است که تنها رانندگی با این تریلر قدرتمند (خانه) برایشان کافی نیست و نمی‌توانند از خیر خودرو لوکس و مورد علاقه خود بگذرند!

المان‌های استفاده شده در فضای داخلی با استانداردهای خانه‌های متحرک هم‌خوانی نداشته و بسیار لوکس‌تر است. به طور مثال سیستم صوتی تعبیه شده در پرفورمنس اس به تنهایی ۳۳۵ هزار دلار قیمت دارد. کابینت‌ها همگی برقی هستند و دوش حمام از آنچه معمول و مقبول است، بسیار بزرگ‌تر و لاکچری‌تر به نظر می‌رسد. تمامی نقاط بخش داخلی خانه یا همان کابین تریلر، با روکش‌های مرغوب پوشیده شده است. در برخی نقاط هم ونیر چوبی BrilliantBlack به چشم می‌خورد.

بخش آشپرخانه پرفورمنس اس به قدری تکمیل است که حس می‌کنید در یک خانه واقعی سکونت دارید. از این امکانات می‌توان به گاز صفحه، فر، مایکروفر، یخچال و فریز، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و… اشاره کرد. عللاقمندان می‌توانند از این کمپانی یک کابینت مخصوص برای نوشیدنی‌های مختلف خود نیز تهیه کنند.

از لحاظ ابعاد، این خانه متحرک فوق لاکچری درست مانند یک تریلر است و ۱۲ متر طول دارد. اگر به دنبال استفاده از آب تازه هستید، می‌توانید از کمپانی سازنده، یعنی فولکنر موبیل، یک تانکر مخصوص با ظرفیت ۱۹۸ تا ۲۶۴ گالن خریداری کنید. پرفورمنس اس نیرو مورد نیاز خود را برای حرکت از یک موتور ولوو ۴۵۴ اسب بخار یا یک پیشرانه مرسدس ۴۲۴ اسب بخاری تامین می‌کند. این پیشرانه‌های قدرتمند، با جعبه دنده اتوماتیک همراه می‌شود.

فروش فوری خودرو

منبع: motor1

نویسنده: پرستو مهدی قلیخان