خودرو مخصوص جنرال موتورز برای گیمرها

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ خودرو مخصوص جنرال موتورز برای گیمرها

بشر سال‌هاست که در آرزوی طراحی و تولید خودروهای خودران به سر می‌برد و همواره تصاویری که از سال‌های پیش رو ارائه می‌دهد مملو از اتومبیل‌هایی بدون راننده است.

در سال‌های اخیر تقریبا تمامی خودروسازان به سمت طراحی و تولید خودروهای بدون راننده حرکت کرده و حالا این خلاقیت و نوآوری است که می‌تواند عامل موفقیت چشمگیر آن‌ها در بازار رقابتی این روزها شود.

جنرال موتورز در جدیدترین اقدام خود طرحی را ارائه داده که به طور قطع مورد توجه گیمرها واقع خواهد شد.

در این طرح ماشین‌ های خودران در نقش ایستگاه‌های گیمینگ متحرک ظاهر شده و یک فضای بازی متحرک را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

با توجه به آنکه خودروهای خودران نیاز چندانی به فرمان و پدال‌های گاز و ترمز ندارند تحقق چنین طرحی اصلا دور از انتظار نیست. هرچند این خودرو تنها در حد یک طرح است اما با این وجود فاصله چندانی با پیاده‌سازی کامل ندارد.

در واقع این طرح امکان شخصی‌سازی و تطبیق کامل کابین خودرو با کاربردهای مختلف را به صورت عملی به مخاطب نشان می‌دهد.

کاملا واضح است که جنرال موتورز با ارائه این طرح قصد دارد به مخاطب خود نشان دهد که فارغ از استفاده عمومی از کابین خودرو، می‌توان نیازهای خاص مشتریان خود را نیز پاسخ داد. نیازهایی که اتفاقا پاسخ‌دهی به آن‌ها می‌تواند جنرال موتورز را بیش از پیش محبوب کند.

صفحه‌ها و مانتینورهای بزرگی که هم اکنون نیز داخل کابین خودروها در دسترس سرنشینان آن‌هاست به این سرنشینان اجازه می‌دهد که تصاویر و ویدیوهایی مختلف و حتی فیلم و سریال را به صورت زنده تماشا کنند. حال با اتصال کنسول‌های بازی به این صفحات، نمایش کابین خودرو می‌تواند در نقش یک ایستگاه بازی متحرک ظاهر شود.

به هر روی دیر یا زود با توجه به نمایشگرهای بزرگ داخل کابین کنسول‌ها و دسته‌های بازی راه خود را به کابین خودروها باز می‌کردند و حال این جنرال موتورز است که با کمک هوش و نکته‌سنجی خود این طرح را ارائه داده است.

مشخصات طرح جنرال موتورز

خودرو مخصوص گیمرها

در طرح ارائه شده از سوی جنرال موتورز، درون کابین شاهد استفاده از یک نمایشگر بسیار عریض و دو صندلی هستیم. نمایشگر در محلی نصب شده که پیش از این داشبورد در آنجا قرار می‌گرفت. در بین دو صندلی شاهد استفاده از یک کنسول میانی باریک هستیم که فضای مناسب برای قرار گیری تبلت و جالیوانی است. به کمک تبلت مذکور که نقش نمایشگر دوم را نیز درون کابین به عهده دارد مدیریت خودرو به راحتی صورت می‌گیرد.

جالب است بدانید که جنرال موتورز محفظه‌ای را نیز برای تنقلات و خوراکی‌های گیمرها در نظر گرفته تا آنها بتوانند در فضایی کاملاً مطلوب بازی کنند. کف صاف و مسطح و فضای پای زیاد نیز از دیگر مزایای این خودروی مفهومی است.

با گسترش استفاده از خودروهای خودران به مرور شاهد تغییراتی بنیادین در مفهوم وسیله‌نقلیه خواهیم بود. خودروهای خودران این فرصت را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهند تا از خودروها برای رفع نیازهای دیگری جز جابجایی نیز بهره ببرند.

خودرویی که بتواند در نقش یک ایستگاه بازی به ایفای نقش بپردازد قطعا برای گیمرها جذابیت بالایی دارد. گیمری را تصور کنید که ساعت‌ها پای Xbox یا پلی‌استیشن می‌نشینید. در این صورت قطعا چنین خودرویی وی را به هیجان می‌آورد.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: زهرا ملکی