افتتاح شعبه خودرو45 در ساری

۵ مرداد ۱۴۰۱ افتتاح شعبه خودرو45 در ساری

دوازدهمین شعبه خودرو45 که دومین شعبه این مجموعه در شمال کشور است، در ساری افتتاح شد. جدیدترین شعبه خودرو45 واقع در بلوار آزادی شهر ساری از روز پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی خدمات فروش خودروهای کارکرده در این مرکز را آغاز می‌کند.

خودرو45 در راستای توسعه فعالیت‌های این مجموعه و حضور گسترده‌تر در شهرهای کشور، شعبه جدید این مجموعه را در مردادماه ۱۴۰۱ افتتاح کرد. این مجموعه در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌ها به دنبال اشتغالزایی و دسترسی همگانی به خدمات فروش خودروهای کارکرده، دوازدهمین شعبه را در شهر ساری راه اندازی کرد.

شعبه ساری خودرو45 کجاست؟

دوازدهمین شعبه خودرو45 واقع در شهر ساری، خیابان آزادی چهارم (شهید کریمیان)، بلوار آزادی، روبروی سازمان جهادکشاورزی استان، جنب  رستوران چیندکا در طبقه همکف واقع شده است.

این مرکز از صبح روز پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱ خدمات فروش خودروهای کارکرده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نهمین شعبه خودرو45 در اسفندماه سال ۱۳۹۹ در شهر آمل افتتاح شد و درحال حاضر نیز خدمات فروش خودروهای کارکرده در این مرکز انجام می‌شود.

 خودرو45 چیست؟

خودرو45 یک مرکز فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در بازار است که در طول چهارسال فعالیت مستمر در بازار به تعدیل قیمت خودروها، امنیت و سهولت در معاملات بازار کمک کرده است.

فروش ماشین در این شرکت مزایایی همچون امنیت در معامله، سهولت در فروش خودرو و سرعت در فرآیند فروش را برای مشتریان رقم می‌زند.

مراحل فروش ماشین با خودرو45

متقاضیان فروش ماشین با خودرو45 در ابتدا باید با مراجعه به وبسایت خودرو45 فرم درخواست فروش خودرو تشکیل شد از برند، مدل خودرو، سال ساخت، تریم خودرو و شماره تماس فعال را وارد کرده سپس منتظر تماس کارشناسان این شرکت جهت هماهنگی مراجعه به یکی از شعب این شرکت باشند.

پس از تکمیل فرم و تعیین قرار کارشناسی رایگان خودرو، متقاضی فروش ماشین به نزدیک‌ترین شعبه انتخابی مراجعه می‌کند و خودرو بر اساس ۱۴۵ مورد فنی بررسی و تعیین قیمت می‌شود.

در مرحله نهایی اعلام قیمت روز خودرو، اسناد و مدارک خودرو بین طرفین معامله منتقل و در نهای وجه نقد به صورت آنی به حساب فروشده واریز می‌شود.

لازم به ذکر است که تمام فرآیند فروش خودرو توسط کارشناسان خودرو45 انجام می‌شود و نیازی به مراجعه خریدار و فروشنده به مراکز تعویض پلاک و … نیست.

مزایای فروش ماشین با خودرو45

از مزایای فروش خودرو با این مجموعه می‌توان به کارشناسی رایگان خودرو، تعیین قیمت توسط فعالان معتبر بازار، اجرای صفر تا صد فرآیند فروش، امنیت، سرعت و سهولت در امر معامله خودرو اشاره کرد.

فروش خودرو با خودرو45 برای فروشنده هیچ هزینه‌ای ندارد و تنها خدمات هزینه‌ پرداختی خدمات نقل و انتقال سند خواهد بود.

فروش آنلاین خودرو

تهیه و تنظیم: تیم تولید محتوا خودرو45