معرفی سیستم عامل خودرویی کمپانی هارمن

۲۶ دی ۱۴۰۰ معرفی سیستم عامل خودرویی کمپانی هارمن

کمپانی هارمن (Harman) در جدیدترین رویداد مجازی خود از نسل جدید سیستم عامل پیشرفته این شرکت رونمایی کرد. این سیستم عامل که«Drive-Live Concert ExP»  نام دارد سطح جدیدی از کیفیت را در دنیای سیستم صوتی خودروها معرفی خواهد کرد.

هارمن هدف اصلی خود از معرفی این سیستم عامل جدید را این عنوان کرده است که این کمپانی بتواند در دوران کرونا و کاهش تعداد کنسرت‌های موسیقی خواسته مخاطبان و مشتریان خود را برطرف کند.

یکی از معاونان ارشد شرکت هارمن در این خصوص توضیح داد: «این روزها با توجه به شروع ویروس کرونا شرکت در کنسرت‌های موسیقی یک چالش محسوب شده و حتی تماشای یک موسیقی خاص برای تعدادی از مخاطبان نیز غیرممکن است. این اتفاق به‌طور قطع طرفداران صنعت موسیقی را در یک کابوس بلندمدت فرو برده است. ما با کمک سیستم عامل جدید خود تلاش کرده‌ایم که بتوانیم موسیقی را به صورت زنده در خودروها پخش کنیم. این حداقل کاری است که می‌توانیم برای طرفداران و علاقه‌مندان صنعت موسیقی انجام دهیم. سیستم عامل جدید شرکت ما قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد و به واسطه همین عامل نیز می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان ما را خوشحال کند. سیستم عامل جدید ما علاوه‌بر خودرو در خانه نیز قابل استفاده است».

مشخصات سیستم عامل جدید هارمن

سیستم عامل جدید کمپانی هارمن

هارمن مدعی است که استفاده‌کنندگان از این سیستم عامل در طول مدت گوش دادن به موسیقی حس‌ و حال‌ نشستن بر روی صندلی‌های سالن کنسرت را خواهند داشت و از هر ترکی می‌توانند به اندازه شنیدن یک موسیقی زنده لذت ببرند.

در هم آمیخته شدن تجربه شنیداری و دیداری و خروجی بسیار باکیفیت عواملی هستند که سبب شده هارمن چنین ادعایی را مطرح کند. البته ویژگی متمایزکننده این سیستم عامل نیز در این میان بی‌تاثیر نیست.

یکی از ویژگی‌های خاص و متمایزکننده سیستم عامل جدید هارمن این است که استفاده‌کنندگان از آن می‌توانند به صورت تعاملی و زنده (L.I.V.E)  در بستر یک رسانه اجتماعی با خواننده و یا حتی گروه موسیقی مورد علاقه خود ارتباط برقرار کرده و از وی درخواست موسیقی کنند.

این ویژگی خاص در کنار آنکه این سیستم‌ عامل علاوه‌بر خودرو در سیستم‌های صوتی خانگی نیز قابل استفاده است احتمالا سبب خواهد شد که سیل وسیعی از مخاطبان جذب هارمن شوند. در واقع شما به کمک این سیستم عامل می‌توانید در خودرو و یا اتاق نشیمن خانه‌ خود کنسرت بی‌نظیری از خواننده مورد علاقه خویش را تجربه کرده و یا حتی از وی آهنگ درخواست کنید.

یک مشصخه دیگر در سیستم عامل «Drive-Live Concert ExP» آن است که امکان رای‌گیری در مورد آهنگی که قرار است اجرا شود نیز میسر بوده و همینطور خواننده نیز می‌تواند با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. چنین اتفاقی درست مشابه با رابطه تعاملی میان خواننده و شرکت‌کنندگان در کنسرت‌های موسیقی فیزیکی است.

در صورتی که آهنگ درخواستی قابلیت پخش صوتی را داشته باشد استفاده‌کنندگان از این سیستم صوتی می‌توانند حتی دوربین‌های کار گذاشته شده در استودیو را نیز تغییر داده و نمای دور  یا نزدیک خواننده را انتخاب کنند.

علاوه‌ بر بعد تصویری، هارمن از بعد صوتی نیز سنگ تمام گذاشته است. استفاده‌کنندگان از این سیستم صوتی می‌توانند یک سری بال‌های تقویتی را در پشت صندلی های خودرو قرار دهند و به این واسطه یک تجربه شنیداری بی‌نظیر را برای خود به ارمغان آورند. به طور کلی سیستم عامل جدید هارمن امکان شخصی‌سازی وسیعی را برای کاربران خود فراهم می‌کند و از این نظر در میان رقبای خود بی‌نظیر است.

فروش فوری خودرو

نویسنده: زهرا ملکی