پرفروش ترین مدل های بی ام و سال ۲۰۲۰

۱۹ دی ۱۳۹۹ پرفروش ترین مدل های بی ام و سال ۲۰۲۰

۲۰۲۰ سال سخت و طاقت‌فرسایی برای همه مردم به ویژه صنعت و بازار خودرو بود و خیلی‌ها از این سال با تلخی یاد می‌کنند. البته بعضی‌ها هم سال خوبی را پشت سر گذاشتند. با این حال، تعدادی از خودروها فروش خوبی داشتند و توانستند در بازار خودرو به موفقیت هر چند کمی دست پیدا کنند. خودروهای خوبی مثل بعضی مدل‌های بی ‌ام‌ و در بازار خودرو ۲۰۲۰ عرضه شدند و به فروش رسیدند و توانستند کمی حال طرفداران خودرو را خوب کنند. در میان پرفروش‌ترین مدل‌های بی ام و در سال ۲۰۲۰، پنج خودرو عملکرد بهتری داشتند.

بی ام و آی۳ (BMW i3)

بی ام و آی۳ (BMW i3)

بی ام و آی۳ بهترین خودرو برقی موجود در بازار نیست و حتی بهترین خودرو برقی در بین هم‌رده‌های خود هم محسوب نمی‌شود. اما آی۳ مزیتی دارد که موجب برتری آن در بین مدل‌های بی ام و می‌شود، خریداران می‌توانند این خودرو را با شرایط مناسب و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنند. اگرچه قیمت آی۳ خیلی ارزان نیست اما بی ام و این خودرو را با شرایط مناسب و اقتصادی و به صورت قسطی به فروش می‌رساند. خرید قسطی بی ام و آی۳ در ایالات متحده آمریکا هزینه خیلی کمی برای خریداران در بر دارد. بنابراین، خرید یک بی ام و برقی با شرایط مناسب و به صورت قسطی، می‌تواند نکته مثبتی در سال سخت و طاقت‌فرسای ۲۰۲۰ باشد.

بی ام و ام 5 کامپتیشن

(BMW M5 Competition)

بی ام و ام 5 کامپتیشن

با وجود اینکه بی ام و ام۵ کامپتیشن کمی گران است و حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد، با این حال یکی از پرفروش‌ترین‌های مدل‌های بی ام و است. در حقیقت، جدا از بحث قیمت، این مدل بی ام و بیشترین فروش را داشته است. ام ۵ خودروی جذابی است، کابین خیلی خوبی دارد و می‌تواند ۵ نفر را حمل کند و همین طور خیلی سریع است. بی ام و M5 می‌تواند سریع‌تر از ابرخودروهای مدرن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و علاوه بر اینکه شتاب خود را به رخ آنها می‌کشد، از نظر قیمتی هم خیلی ارزان‌تر از ابرخودروها است. به علاوه رانندگی با آن مثل رانندگی با یک خودرو اسپرت است و فضای داخلی‌اش مثل یک خودرو لوکس طراحی شده. ام۵ یکی از معدود خودروهایی است که می‌تواند همه سلیقه‌ها را راضی کند.

بی ام و ام ۳۴۰ آی تورینگ

(BMW M340i Touring)

بی ام و ام ۳۴۰ آی تورینگ

وقتی صحبت از خودروهای همه‌کاره می‌شود، نمی‌توان خودرویی بهتر از بی ام و ام۳۴۰آی تورینگ را نام برد. M340i تورینگ بر اساس مدل M340i تولید شده، با این تفاوت که یک خودرو استیشن است و کارکرد جدیدی پیدا می‌کند. به دلیل استفاده از موتور بی‌۵۸، این مدل بی ام و مثل خودروهای اسپرت سریع است و در همین حال می‌تواند یک یخچال را نیز در فضای بار خود حمل کند. بی‌ام‌و ام۳۴۰آی تورینگ خودرو جالبی به نظر می‌رسد، فضای داخلی آن خوب طراحی شده و با قیمت مناسبی می‌توان این خودرو را خریداری کرد. در نهایت اینکه در بین مدل‌های بی ام و خودرویی همه‌کاره‌تر از ام۳۴۰آی وجود ندارد.

آلپینا بی۳

(Alpina B3)

آلپینا بی۳

احتمالا تعجب کرده‌اید که چرا نام آلپینا بی۳ را در فهرست پرفروش‌ترین مدل‌های بی ام و نوشته‌ایم. بی۳، بی ام و خالص نیست اما باز هم به نوعی بی ام و حساب می‌شود. بی۳ بر اساس بی ام و سری ۳ ساخته شده اما در واقع از موتور تقویت‌شده S58 بی ام و ام۵ استفاده می‌کند. این موتور ۴۵۶ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن ۷۰۰ نیوتن متر و مشابه با ام۳ است. آلپینا بی۳ از ام۳ زیباتر دیده می‌شود، به دلیل اینکه جلوپنجره مشبک سری ۳ را حفظ کرده و طراحی داخلی باکیفیتی دارد. این خودرو از مدل‌های سری ۳ لوکس‌تر است و همچنین سواری بهتری دارد. همچنین مدل استیشن آلپینا بی۳ هم در بازار به فروش می‌رسد.

بی ام و ام ۲ سی اس

(BMW M2 CS)

بی ام و ام ۲ سی اس

بی هیچ حرف و حدیثی، ام۲ سی‌اس بهترین خودرو بی ام و است. خودرویی تند و تیز، خوش‌قیافه، سریع که از یک جعبه دنده شش سرعته دستی استفاده می‌کند. این مدل بی ام و شبیه به مدل ای۴۶ ام۳ طراحی و تولیده شده. این جملات را می‌توان درباره ام۲ کامپتیشن هم نوشت اما سی‌اس نقطه اوج سری ام۲ محسوب می‌شود.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو