معرفی کمپرهای جدید تویوتا

۱۴ آبان ۱۴۰۰ معرفی کمپرهای جدید تویوتا

برند تویوتا این روزها بیش از هر زمان دیگری سر زبان‌ها افتاده است، خصوصا حالا که با دو ون کمپ جدید به عرصه بازگشته است.

از ساخت خودروهای سازگار با محیط زیست گرفته تا باربرهای مناسب برای به کارگیری در فرودگاه‌ها، در زمره محصولات جدید برند معروف تویوتا قرار گرفته‌اند.

طی سال‌های گذشته تاکنون شاهد معرفی چند نمونه متنوع خودروی کمپر (مسافرتی) از سوی شرکت تویوتا بوده‌ایم؛ با این تفاوت که تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید محصولات این برند، سال به سال پیشرفته‌تر می‌شود.

نمایی از کمپرون‌های جدید تویوتا

پرو اِیس ورسو کمپر

تبدل تویوتا به کمپر آفرود، برای آن گروه از افراد که عاشق سفر به دل کوه و جاده هستند بسیار هیجان انگیز است. گفتنی است بسیاری از آن‌هاتاکوماهایی بودند به کمپر تبدیل شدند.

حالا محصول دیگری از این خودروساز ژاپنی تولید شده است تا در نمایشگاه بین‌المللی خودروهای کاروان ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود. بزرگترین مدل در این جمع، پرو اِیس ورسو کمپر است.

 امکانات جانبی ورسو کمپر

  • سقف کروک (بالا رونده)
  • قابلیت چرخش صندلی‌ها
  • یخچال ۴۰ لیتری
  • سینک ظرفشویی مجهز

کمپانی تویوتا در بخشی از برنامه خود و با هدف ایجاد تغییر در تنوع محصولاتش به صورت انحصاری برای بازار اسپانیا با همکاری شرکت تینکروَن (Tinkervan) به یک نماینده تبدیل شده و اقدام به معرفی چهار خودروی کمپر کرده است.

سه نمونه پرو اِیس با ابعاد و مشخصات فنی متفاوت نیز در این جمع حضور دارد.

پرو اِیس مینی‌ کمپر

پرو اِیس مینی‌کمپر با ابعادی کوچکتر و به شعار «مناسب برای استفاده روزمره و سفرهای تفریحی» معرفی شده است. قیمت تویوتا پرو اِیس ورسو کمپر از ۳۹.۶۹۹ یورو، معادل ۴۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

امکانات جانبی مینی کمپر

  • تختخواب دونفره تاشو
  • میز برای استفاده در داخل و خارج کابین
  • دوش حمام با ظرفیت ۱۰ لیتر آب
  • یخچال برقی و سقف چادری ( به صورت سفارشی)

یکی از قابلیت‌های جذاب این تاکوما امکان استفاده از نور خورشید برای ذخیره انرژی الکتریکی است. اگرچه شرکت هنوز اطلاعاتی درباره میزان ذخیره باتری‌های لیتیومی آن منتشر نشده است. پرو اِیس مینی کمپر برابر با ۲۷.۵۴۷ یورو معادل ۳۱ هزار دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

چه چیزی بهتر از یک تویوتا که به موتورهوم (خانه متحرک) شود؟ شرکت آمریکایی TruckHouse که متخصص ساخت این نوع وسایل نقلیه است، جدیدترین پروژه خود را به یک کمپر آفرود اختصاص می‌دهد، پروژه‌ای که در واقع تبدیل تویوتا به کمپر آفرود است.

جمع بندی

همین چند روز پیش بود که تویوتا برای سومین سال متوالی به عنوان بهترین برند خودرویی در جهان شناخته شد. بر اساس گزارش موسسه اینتربرند، ارزش برند این کمپانی تویوتا در سال ۲۰۲۱، بیش از ۵۴ هزار میلیون دلار تخمین زده شده است. همین رقم موجب شد تویوتا هفتمین برند جهان و با ارزش‌ترین برند در میان غول‌های خودروسازی دنیا شود.

در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۴ تا پایان سال ۲۰۱۵، برند تویوتا در بازارهای جهانی، ۱۰ میلیون و ۱۳۳ هزار دستگاه خودرو فروخت. این آمار تا پایان  سال ۲۰۲۰ به ۶۲ میلیون دستگاه خودرو رسید. این برند بزرگ و قابل اعتماد اعلام کرده که هر سال شاهد رشد میزان فروش محصولات خود در جهان است.

به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته با ایجاد تنوع در محصولات خود از رقبایش سبقت بگیرد.

فروش فوری خودرو

تهیه و تنظیم: تیم تولید محتوا خودرو۴۵