خودروهای بازیگر هالیوود

۱۴ مرداد ۱۴۰۰ خودروهای بازیگر هالیوود

آدم‌های ثروتمند و ماشین‌های گران قیمت از یکدیگر جدا نشدنی هستند. صحبت از آدم‌های ثروتمند ذهن هر کسی را به سمت بازیگران هالیوود سوق می‌دهد. بی شک، این قشر نیز گران قیمت‌ترین اتومبیل‌ها را در اختیار دارند و گاهی پیش می‌آید که خودروهای بازیگر هالیوود به صورت سفارشی به دست یکی از شرکت‌های خودروسازی معروف دنیا ساخته می‌شود. از این رو پیش می‌آید زمانی که خودرو بازیگران هالیوود را در رسانه‌ها می‌بینیم و وقتی از قیمت آن‌ها با خبر می‌شویم، یک حرف را تکرار می‌کنیم و آن حرف این است که اگر زندگی‌مان هم بفروشیم نمی‌توانیم چنین خودرویی در اختیار داشته باشیم. البته ناگفته نماند که شهرت بازیگران هالیوودی بدون وسیله نقلیه‌ گران قیمت و خاص باعث کم شهرتی آن‌ها می‌شود از این رو خودروهای سلبریتی‌ها همواره مورد بحث بوده است که در این فرصت به معرفی خودروهای هالیوودی می‌پردازیم.

پورشه پانامرا هیبرید

پورشه پانامرا هیبرید

یکی از خودروهای محبوب در میان بازیگران هالیوود و مدل‌هایی که در آن فعالیت می کند پورشه پانامرا است. بدیهی است که پورشه با پیشینه قدرتمندی که دارد جز خودروهای بازیگر هالیوود به حساب بیاید. اتومبیل پورشه پانامرا در کنار دیگر هم خانواده‌هایش به خاطر داشتن چراغ‌های کشیده‌ای که دارد محبوب دل بازیگران زن هالیوودی است. آخرین قیمتی که از این خودرو اعلام شده، رقمی حدود ۱۰۰ هزار دلار است. گفتنی است که بیش‌تر ظاهر این خودرو باعث شهرت آن شده؛ چراکه قیمت این ماشین در کنار هم خانواده‌هایش از نسخه های ارزان به حساب می‌آید.

استون مارتین و شهرت هالیوودی

استون مارتین

هال بری یکی از معروف‌ترین بازیگران هالیوود است که به طور سالیانه درآمدی چند میلیون و حتی چند صد میلیون دلاری دارد. خانم بری بیش‌تر به خاطر چهره‌ای که دارد صاحب شهرت شده است و از همین رو می‌توان حدس زد که برای این بازیگر، داشتن اتومبیل شیک و گران قیمت چه ارزشی دارد. یکی از کارشناسان مد در آمریکا به این بازیگر پیشنهاد خرید استون مارتین را داده بود و وقتی هل بری دلیل این پیشنهاد را از آن کارشناس پرسید، جواب جالب توجه‌ای از او دریافت کرد. کارشناس به خانم بری گفته بود که شما عادت دارید در مقابل دوربین‌ها به آرامی راه بروید تا هیچ کدام از عکاسان و تصویربردارها را از داشتن تصویر خودتان محروم نکنید. بنابراین باید اتومبیلی را اننتخاب کنید که در هنگام حرکت مانند خودتان خرامان حرکت کند و حرکت آن با گام‌‎هایی که برمی‌دارید یک حس را به مخاطب‌تان القا کند. قیمت استون مارتین رقمی حدود ۱۱۰ هزار دلار تخمین زده شده است و البته این رقم بسته به اضافه شدن آپشن‌ها متغیر است.

مازراتی کواتروپرته

مازراتی کواتروپرته

شاید باور کردنش سخت باشد اما این اتومبیل که از خودروهای بازیگر هالیوود به حساب می‌آید بسیار مورد پسند کودکان است. ملکه اسکندل یکی از القابی است که به مزراتی کواتروپرته داده شده؛ شاید به دلیل همین ظاهر فانتزی که دارد مورد پسند کودکان است و ناگفته نماند که بازیگران هالیوود نیز برای ورودشان به مراسم خاصی مانند فرش قرمز از خودرو کمپانی مازراتی استفاده می‌کنند. این خوردرو چنان در دل مخاطب خود جا باز می کند که چند ماه پیش یکی از بازیگران هالیوود که یک نسخه از این اتومبیل را داشت اعلام کرد که مازراتی‌اش را دزدیده‌اند و اگر کسی ماشین‌اش را بدون آسیب برگرداند، دو برابر قیمت ماشین را به صورت نقدی دریافت می‌کند.

بنتلی کنتیننتال جی تی

بنتلی کنتیننتال جی تی

یکی از کارشناسان مد بارها در مورد استفاده از این نوع از خودروهای بازیگر هالیوود گفته بود که اگر خانمی میان سال، یعنی سنی میان ۴۰ تا ۵۰ سال از این خودرو استفاده کند، در تصاویری که از او منتشر می‌شود، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهد رسید. بسیاری از منتقدین این کارشناس را متهم به تبلیغ بنتلی کنتیننتال کردند و از او خواستند که از شم زیبایی شناختی‌اش صرفا برای تبلیغات و درآمدش استفاده نکند. اما زمانی نگذشت که عده ای دیگر از طراحان با او یک صدا شدند و معتقد بودند که اسکلت بندی این ماشین مانند صورت یک جوان شاداب و به اصطلاح استخوانی است و همین امر باعث می‌شود در زمانی که فرد از این خودرو استفاده می‌کند، تشابهی میان صورت او و شکل اتومبیل، تصویری جوان از او را به بیننده القا کند.

فراری ۴۵۸ ایتالیایی

فراری ۴۵۸ ایتالیا

کایلی یکی از بازیگران مشهور هالیوود است که حاضر نیست فراری ۴۵۸ خود را با هیچ خودرو جدید دیگری عوض کند. درآمد میلیون دلاری این بازیگر هیچ گاه باعث نشده که ذره‌ای از علاقه او به خودرو‌اش کم شود. این مدل خودرو از کمپانی فراری از محبوب ترین خودروهای بازیگر هالیوود به شمار می‌آید در تولید ۱۸ سالگی به او هدیه داده شده است. در اول، کایلی علاقه ویژه‌ای به خودروهای رلز رویز داشته و هنگام دریافت این هدیه، تمایلی به استفاده از آن نداشته است. اما رفته رفته اوضاع فرق می‌کند و کایلی تنها با فراری ۴۵۸ خود در خیابان‌ها ظاهر می‌شود.

آئودی آر ۸ جی تی

آئودی آر ۸  جی تی

اتومبیل مورد علاقه ملکه عجیب هالیوود. بی شک چنین سوپراستاری با این لقب باید از داشتن یکی از خودروهای بازیگر هالیوود که چهره‌ای فانتزی دارد برخوردار باشد. منحنی‌های منظمی که روی این ماشین خوش تراش نقش بسته است هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند؛ به ویژه اگر آئودی آر ۸ جی تی رنگ بدنه رنگین کمانی داشته باشد که هنگام رانندگی در نور و سایه، هر لحظه به رنگی شبیه به صفحات یک کتاب کمیک در می‌آید. یکی از شاخصه‌هایی که بر جذابیت این خودرو اضافه می‌کند این است که تنها ۳۳۳ مدل از آن تولید شده و به تعداد محدود از این خودرو در جهان وجود دارد. آئودی آر ۸ جی تی نه یک خودرو بلکه یک شاهکار هنری متحرک محسوب می‌شود.

پورشه ۹۱۱ توربو اس

پورشه ۹۱۱ توربو اس

اتومبیلی که ریحانا در شب تولدش هدیه گرفت و تا به امروز از آن دل نکنده است. قورباغه‌ای پیشرفته و دوست داشتنی که از ماشین‌های کف خواب و پر زرق و برق در میان طرفداران خودرو های هالیوود که تنها 17 نوع از آن تاکنون تولید شده است. پوسته خاکستری رنگ پورشه ۹۱۱ در زمانی که باران می‌بارد، بدن قورباغه‌ای را در برکه به یاد مخاطب می‌آورد و زیبایی آن در طراوت هوای بارانی تاثیر گذار است. او اسم خودرو خود را رئیس گذاشته است.

فراری اف ۴۳۰

فراری اف ۴۳۰

بی شک یکی از پرطرفدارترین خودروهایی که تا کنون در مقابل دوربین‌ها و پاپاراتزی‌ها ظاهر شده است همین فراری اف ۴۳۰ است. ساختار این اتومبیل در میان خودروهای بازیگر هالیوود شمایلی جستجوگرانه و نترس دارد و هنگام ورود از چنان ابهتی برخوردار است که تمام حواس‌ها را به خود معطوف می‌کند. جمله‌ای که بسیاری از بازیگران هالیوود در مورد این خودرو گفته‌اند این است که تا زمانی که سوار آن هستید، احساس بازنده بودن را حتی در بدترین شرایط نخواهید داشت.

لامبورگینی آونتادور

لامبورگینی آونتادور

لقب پاپی را در میان سوپراستارهای هالیوودی گرفته است و شکل و شمایل نازپرورده این اتومبیل تنها در زمان ورود یک بازیگر مشهور به جشن و یا افتتاحیه دیده می‌شود و سریعا به دست برگزار کنندگان جشن به پارکینگ شخصی برده می شود و از نظرها پنهان می‌ماند. قیمت این خودرو در آخرین معاملاتی که انجام شده است به بالای ۴۰۰ هزار دلار رسیده است. رنگ صورتی فسفری این خودرو از محبوبیت بسیار بالایی در میان طرفداران لامبورگینی در جهان برخوردار است.

رولز رویس گوست

رولز رویس گوست

خودرو بازیگر هالیوود و محبوب دل پاریس هیلتون. پاریس در مصاحبه‌هایش در مورد خودرو مورد علاقه اش گفته است:

از این بابت که رلز رویز گوست دارم احساس خوشبختی می‌کنم اما نه به آن اندازه که تنها من صاحب این خودرو باشم. به این معنی که دوست ندارم جز خودم کس دیگری نمونه این ماشین را داشته باشد!

مرسدس بنز SLR

مرسدس بنز SLR

با قیمت ۵۰۰ هزار دلاری که این ماشین از آن خود کرده سخت می‌توان تشخیص داد که دقیقا کدام یک از بازیگران و هنرمندان هالیوود آن را مال خود کرده است. جی زی یکی از معدود رپرهایی است که توانسته این خودرو بی همتا را بخرد و با رانندگی در ماشین خاص بنز را در چالشی خطرناک در مقابل دوربین پاپاراتزی‌ها قرار داده است. تمام آپشن‌ها و اجزا این خودرو به صورت مستقل تولید شده است و برای تعویض هر کدام از قسمت‌های آن باید اتومبیل را به کارخانه برگردانید.

فروش فوری خودرو

نویسنده: احسان والیان