پژو ۵۰۸، خودرو اسپرت فرانسوی

۱ بهمن ۱۳۹۹ پژو ۵۰۸، خودرو اسپرت فرانسوی

پژو در نظر دارد تا با تولید خودرو در کلاس‌های مختلف، تنوع محصولات خود را افزایش دهد. به گفته مدیران این شرکت فرانسوی، همه محصولات پژو دارای یک مدل اسپرت نیز خواهند بود.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر عامل پژو در گفتگویی اعلام کرد: «ما در نظر داریم تا هر سال و در همه کشورها، محصول جدیدی را به بازار معرفی کنیم. اولین محصول پژو در این برنامه در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود.»

به گفته او، در سال ۲۰۲۳ میلادی، مرحله آینده از این طرح انجام می‌شود که اکنون قصد داریم تا با تولید خودروهای جدید، استراتژی هر سال یک محصول را عملی کنیم.»

۵۰۸ جدید، اولین خودرو اسپرت پژو

طراحی ظاهری پژو 508 جدید

اولین محصول این خودروساز فرانسوی در این طرح، پژو ۵۰۸ جدید است که طبق گفته‌های ایمپاراتو در ماه مارس سال جاری ارائه خواهد شد. علاوه بر این، پژو قصد دارد تا تنوعی در محصولات خود ایجاد کند.

ایمپاراتو اعلام کرده که اجرای کامل این طرح دو تا سه سال زمان می‌برد و در طی این مدت تصمیم خواهیم گرفت که مدل‌های اسپرت پژو را بر اساس محصولات بزرگ و رده بالا تولید کنیم و یا اینکه خودروهای رده پایین و کوچک را هم در این برنامه شرکت دهیم. همه این موارد بستگی به مطالعات و تحقیقات کارشناسان شرکت دارد.

ساخت مدل‌های اسپرت پژو بر اساس خودروهای کوچک و رده پایین به این معنی نیست که قیمت این محصولات پایین خواهد بود. بر اساس گفته‌های مدیرعامل پژو، اندازه و ابعاد خودروها در این طرح اهمیتی ندارد، بلکه جایگاه آنها در بین محصولات پژو تعیین‌کننده است.

ممکن است خودرویی که مدل اسپرت آن تولید می‌شود، کوچک باشد اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های بالایی داشته باشد.

با این حال، مدل های اسپرت پژو در کلاس‌های مختلف تولید خواهد شد و پژو ۵۰۸ جدید، اولین خودروی این طرح است که راهی بازار می‌شود و مدل اسپرت آن به دست خریداران می‌رسد. این خودروساز فرانسوی با ارائه مدل اسپرت ۵۰۸ به خریداران و رقبا نشان خواهد داد که چه برنامه‌ای در سر دارد.

مدل اسپرت پژو در دوران خودروهای برقی

طراحی داخلی پژو 508 جدید

برنامه مدل های اسپرت پژو به دنبال طرح خودروهای برقی واکسال شروع شده است. این شرکت فرانسوی با انجام این برنامه قصد دارد نشان دهد که خریداران در دوران گذار از خودروهای بنزینی به خودروهای برقی، فقط شاهد اتومبیل‌هایی معمولی نخواهند بود، بلکه ماشین‌هایی تولید خواهد شد که هیجان و لذت را برای آنها به ارمغان بیاورد.

طرح تولید مدل های اسپرت پژو برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار طراحی شده است و در ادامه آن طرح تولید خودروهای برقی نیز اجرا خواهد شد. ۳۲ درصد از فروش کل خودروهای پژو در سال ۲۰۲۰ متعلق به مدل‌های GT و اسپرت بوده است.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو