شرایط فروش و پیش فروش آرین دیزل

۳ فروردین ۱۴۰۳ شرایط فروش و پیش فروش آرین دیزل

حدود دو دهه قبل بود که پای چری کیوکیو به خیابان‌های کشور رسید و ایرانی‌ها اولین ماشین چینی را با نام ام وی ام ۱۱۰ شناختند. از آن زمان به بعد اتفاقات زیادی در بازار خودرو ایران افتاد و با ممنوعیت واردات خودرو، هر ساله سهم ماشین‌های چینی در ایران بیشتر و بیشتر شد. به طوری که امروزه، شرکت‌هایی که قبلا در حوزه واردات خودرو فعال بودند و برندهایی مثل کیا، هیوندای، میتسوبیشی و… را وارد می‌کردند، روی به مونتاژ ماشین چینی آورده‌اند.

اما این اتفاق فقط برای خودروهای سواری با بدنه‌های سدان، هاچبک، کراس‌اوور و وانت نیفتاده و برندهای چینی در بخش خودروهای تجاری نیز حضور فعالی پیدا کرده‌اند.

شرکت آرین دیزل یکی از شرکت‌های گروه آرین سرمایه است که به تولید و عرضه خودروهای تجاری (کامیونت و ون) جک موتورز و کشنده شکموتور در ایران می‌پردازد.

عرضه محصولات تجاری آرین دیزل در بورس کالا

محصولات تجاری آرین پارس موتور، به زودی در بورس کالا عرضه می‌شود.

خودروهای تجاری آرین دیزل که از طریق بورس کالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، شامل کشنده شکموتو X 5000 و کامیونت‌های ۶، ۸.۵ و ۹ تنی جک است.

کشنده شکموتو از یک موتور ۱۳ لیتری ۶ سیلندر توربودیزل با قدرت ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن.متر استفاده می‌کند. قدرت موتور از طریق گیربکس اتوماتیک با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ابعاد کشنده شکموتو ۶۳۵۰، ۲۵۵۰ و ۳۹۷۵ میلیمتر است و فاصله محوری آن به ۳۸۰۰ میلیمتر می‌رسد. این خودرو تجاری قوی‌ترین کشنده موجود در بازار کشور است و در رده کشنده‌های ۴۴ تنی قرار دارد.

کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور فشار باد تایر، سنسور باران، اتولایت، دی‌لایت و بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین از امکانات کشنده شکموتو X 5000 است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آرین دیزل مراجعه کنند.

رشد تولید آرین دیزل در بهار ۱۴۰۲

بر اساس آمار وزارت صمت، آرین دیزل در سه ماهه نخست سال جاری، ۸۹۸ دستگاه انواع کامیونت جک و کشنده شکموتو X5000 تولید کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۲۳۳ درصدی دارد.

آرین دیزل در فصل بهار ۱۴۰۲ خورشیدی، ۷۷۰ دستگاه کامیونت ۶، ۸.۵ و ۹ تن جک را تولید کرده است و همچنین موفق شده آمار تولید ۱۲۸ دستگاه را برای کشنده شکموتو به ثبت برساند. آمار و ارقام صعودی تولید آرین دیزل همچنان ادامه خواهد داشت، چرا که قرار است فیس‌لیفت جدیدی از کامیونت جک به فهرست محصولات این شرکت اضافه شود.

شرایط جدید پیش فروش آرین دیزل

دومین مرحله پیش فروش عادی محصولات آرین دیزل در سال ۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۵ تیر ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

نوع خودرو

موعد تحویل قیمت نهایی (تومان)
کامیونت ۶ تن N60 ۹۰ روز کاری

۱.۲۳۸.۰۰۰.۰۰۰

کامیونت ۸.۵ تن N85

۹۰ روز کاری ۱.۲۶۸.۰۰۰.۰۰۰
کامیونت ۹ تن N90 ۹۰ روز کاری

۱.۲۹۸.۰۰۰.۰۰۰

فروش نقدی و اقساطی سانری

اولین مرحله فروش آرین دیزل در سال ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت تا زمان تکمیل ظرفیت برگزار می‌شود.

نوع خودرو

موعد تحویل قیمت نهایی (تومان)
کمپر سانری ۹۰ روز کاری

۱.۳۴۵.۰۰۰.۰۰۰

ون ۱۴ نفره سانری

۹۰ روز کاری ۱.۳۷۰.۰۰۰.۰۰۰
مینی‌بوس ۱۶ نفره سانری ۹۰ روز کاری

۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰

معرفی آرین دیزل

آرین دیزل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه آرین سرمایه است که در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد. در این سال، گروه آرین سرمایه، یکی از کارخانه‌های سایپا در شهرستان خمین استان مرکزی را خریداری کرد و قصد داشت علاوه بر تولید خودروهای تجاری، میتسوبیشی اکلیپس را نیز مونتاژ کند. خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها، پروژه مونتاژ کراس‌اوور ژاپنی را تعطیل کرد و فقط کامیونت و ون جک موتورز روی خط تولید آرین دیزل باقی ماند. جک موتورز یکی از برندهای چینی فعال در بازار ایران است که خودروهای سواری آن توسط کرمان موتور مونتاژ می‌شود و آرین دیزل ماشین‌های تجاری این برند چینی را عرضه می‌کند.

در حال حاضر سه کامیونت و یک ون روی خط آرین دیزل پایا قرار دارند که در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور مونتاژ می‌شوند. مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در زمینی به مساحت ۲۹۵ هکتار در شهرستان خمین و کیلومتر ۵ جاده گلپایگان قرار دارد. این مجتمع شامل یک سالن ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربعی برای تولید خودروهای تجاری و یک سالن با مساحت ۹ هزار و ۸۰۰ مترمربع برای مونتاژ خودروهای سواری است.

جدیدترین خودرو سواری که در این مجتمع مونتاژ می‌شود، لاماری ایما است که به زودی فروش آن آغاز خواهد شد.

شرایط فروش آرین دیزل

  • کل مبلغ خودرو شامل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث و هزینه شماره‌گذاری است.
  • خودروها ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند.
  • وجه خرید خودرو صرفا باید به حساب مجتمع صنعتی آرین پارس موتور واریز شود.
  • واریز وجه باید توسط خریدار انجام و به نام متقاضی ثبت شود.
  • خریداران باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند و برگه تاییدشده را ارائه دهند.
  • فرم درخواست بعد از تایید با مهر و امضای شرکت آرین دیزل پایا معتبر خواهد بود.

مدارک لازم

مشتریان برای خرید محصولات آرین دیزل باید مدارک زیر را همراه داشته باشند:

  • مدرک شناسایی
  • نشانی محل سکونت
  • فیش واریزی

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو