عملکرد شرکت خودرو45

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ عملکرد شرکت خودرو45

در گذشته‌های نه چندان دور، اگر کسی قصد فروش خودرو کارکرده خود را داشت؛ تنها راه پیش رو، اعتماد به نمایشگاه داران و دلالان بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله‌های افراد جامعه، اغلب اشخاص ترجیح می‌دهند خودرو خود را در سایت‌های خرید و فروش خودرو آگهی کرده و هفته‌ها در انتظار خریدار بمانند. فروش خودرو به صورت سنتی فرایندی پردردسر، وقت‌گیر و نامطمئن است که می‌تواند مشکلات فراوانی را برای فروشنده به همراه داشته باشد.

در این میان درج آگهی در سایت‌های خرید و فروش خودرو یا روزنامه‌های کثیر‌الانتشار، شاید تا حدودی از سختی‌های فروش خودرو کاسته باشد؛ اما چندان قابل اعتماد نبوده و مزاحمت‌های فراوانی را برای فروشندگان خودرو به همراه خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به تماس‌های تلفنی گاه‌‌ و‌‌ بی‌گاه خریداران و سودجویی برخی افراد اشاره کرد که طی یک سال گذشته بسیار شایع بوده‌اند.

خودرو45 با بررسی مشکلات و موانعی که بر سر راه فروشندگان خودرو قرار دارد، موفق به ایجاد سبکی جدید در معاملات خودرویی شده است. در این سبک جدید شما می‌توانید در کمتر از 45 دقیقه خودرو خود را فروخته و بدون کمترین مزاحمت یا نگرانی و در محیطی کاملا امن ماشین خود را به پول نقد تبدیل کنید.

برای این‌که بتوانید از خدمات خودرو45 بهره مند شوید، می‌توانید با شماره تلفن 1485 تماس حاصل نمایید یا از طریق سامانه هوشمند ثبت خودرو که در سایت Khodro45.com قرار داده شده، مشخصات ماشین خود را برای انجام مراحل کارشناسی و فروش ثبت کنید.

مراحل فروش ماشین کارکرده با خودرو45

  • مراجعه به سایت
  • تکمیل فرم دارای مشخصات خودرو
  • ثبت درخواست فروش خودرو
  • مشاهده بازه قیمتی اعلام شده بر اساس اطلاعات ماشین
  • هماهنگی جهت بازدید حضوری خودرو در شعب
  • مراجعه به شعب
  • کارشناسی تخصصی و رایگان
  • اعلام قیمت خودرو
  • انتقال سند و دریافت وجه

مراحل کارشناسی با خودرو45

پس از ثبت مشخصات خودرو با هرکدام از دو روش اعلام شده، کارشناسان خودرو45 نزدیک‌ترین قرار کاشناسی را برای شما تنظیم می‌کنند. پس از حضور در هر کدام از شعب خودرو45 شرایط صرف نوشیدنی، تماشای تلویزیون و مطالعه برای شما فراهم می‌شود تا کارشناسان ما، خودرو شما را در سه بخش فنی، ظاهری و اصالت بررسی کنند؛ البته تمامی مراحل کارشناسی ما به لطف کارشناسان مجرب و با استفاده از دستگاه‌های مدرن، تنها 20 دقیقه زمان خواهد برد.

بعد از به پایان رسیدن مراحل، پرونده کارشناسی خودرو شما به همراه قیمت پیشنهادی کارشناسان ما با استفاده از یک نرم افزار آنلاین در اختیار مشتریان مجاز خودرو45 قرار می‌گیرد. در ادامه خریداران 25 دقیقه فرصت دارند تا پس از یک رقابت آنلاین، قیمت نهایی خودرو را مشخص کنند؛ مطمئنا کسی که بالاترین قیمت را به ثبت برساند، برنده این رقابت باشد.

پس از تعیین قیمت نهایی از سوی خریدار مجاز(خریداری که بالاترین قیمت را پیشنهاد می‌کند)، این مبلغ در کمتر از 25 دقیقه به شما اعلام خواهد شد. در صورت رضایت شما از مبلغ نهایی، سریعا کل مبلغ به شما پرداخت شده و پس از تنظیم قرارداد رسمی، خودرو مورد نظر به همراه اقلامی همچون سوئیچ یدک، بیمه نامه، کارت سوخت، کارت ماشین، برگه معاینه فنی و… به طور کامل از شما تحویل گرفته خواهد شد تا به فرد خریدار تحویل داده شود.

نکته: ناگفته نماند که تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت خودرو45 کاملا رایگان هستند، بنابراین حتی اگر شما از قیمت اعلام شده توسط مشتریان مجاز رضایت کافی نداشتید، ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید بود.

در یک جمع‌بندی نهایی باید گفت که خودرو45، در کمترین زمان ممکن ماشین مدنظر را به پول نقد تبدیل می‌کند و تمام شرایط لازم را برای فروشنده فراهم می‌کند تا در محیطی امن و به سبکی مدرن، ماشین خود را به فروش برساند.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: نگار میرکریمی