toast icon
آغاز فروش فوری ایران خودرو با تحویل 30 روزه

آغاز فروش فوری ایران‌خودرو با تحویل ۳۰ روزه – آذر ۱۴۰۴

بهاره سامانی پور ۲۳ آذر ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۷
فهرست محتوا

ایران‌خودرو از آغاز یازدهمین مرحله ثبت درخواست خرید محصولات خود در قالب طرح‌های فروش فوری و پیش‌فروش خبر داد. این مرحله از ثبت نام ایران خودرو از فردا دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و شامل طیف متنوعی از محصولات سواری و کراس‌اوورهای این شرکت است.

فروش خودرو - خودرو۴۵

زمان ثبت‌نام و مهلت شرکت در طرح

بر اساس اعلام ایران‌خودرو، مهلت ثبت درخواست خرید برای تمامی گروه‌های متقاضی از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ آغاز شده و تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikcosales.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

فهرست خودروهای عرضه‌شده در فروش آذرماه

در یازدهمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو، خودروهای زیر عرضه می‌شوند:

  • پژو ۲۰۷ با موتور TU3
  • پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU5P و سقف شیشه‌ای
  • رانا پلاس با موتور TU5P
  • دنا پلاس دستی با موتور EF7P و گیربکس MT6
  • سورن پلاس EF7 دوگانه‌سوز
  • سورن پلاس XU7P
  • ری‌را اتوماتیک
  • هایما S5 پرو
  • هایما S7 پرو
  • هایما S8
  • هایما 7X

طبق اعلام ایران‌خودرو، بخشی از این محصولات در قالب فروش فوری با تحویل ۳۰ روزه و بخشی دیگر در قالب پیش‌فروش عرضه خواهند شد. در تصویر زیر می‌توانید طرح ارائه‌شده برای هر خودرو را مشاهده کنید.

لیست محصولات دور یازدهم قرعه کشی ایران خودرو آذر 1404

چه کسانی می‌توانند ثبت‌نام کنند؟

در این مرحله، امکان ثبت درخواست خرید برای گروه‌های زیر فراهم است:

  • متقاضیان عادی
  • مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
  • متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

نکته مهم این دوره از فروش، عدم نیاز به مسدودسازی حساب بانکی متقاضیان است که فرآیند ثبت‌نام را نسبت به دوره‌های قبلی ساده‌تر کرده است و هم‌زمان، شانس برنده‌شدن را هم کم‌تر خواهد کرد. پیشنهاد می‎‌کنیم در صورتی که قصد شرکت در این طرح را دارید، برای مشاهده قیمت کارخانه خودروها سری به مطلب زیر بزنید.

جمع‌بندی

یازدهمین مرحله فروش ایران‌خودرو با تنوع بالای محصولات و حذف شرط مسدودسازی حساب، می‌تواند یکی از پرمتقاضی‌ترین طرح‌های فروش آذرماه باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت درخواست به‌معنای تخصیص قطعی خودرو نیست و اولویت‌بندی طبق ضوابط اعلام‌شده از سوی ایران‌خودرو انجام خواهد شد.

نویسنده: بهاره سامانی پور

فروش خودرو - خودرو۴۵

ارسال نظر

ارسال نظر

36 نظر

  • بهنام | 28 آذر 1404

    سیاه بازیه، از پنجشنبه ۲۷ آذر سایت از دسترس خارج شده!

  • اسماعیل | 27 آذر 1404

    کسی خریدار امتیاز طرح مادران هست؟؟؟

    • Abolfazl Sadeghi | 29 آذر 1404

      بله

  • رضا | 27 آذر 1404

    اگر خودرو سازان خودرو را آزاد وهر روز مستقیم تحویل مصرف‌کنندگان بگذارند بدونه هیچ شرطی باور کنید اینهمه متقاضی نداره
    همه یا برای فروش حواله ویا برای فروش خودرو در بازار آزاد ثبت نام می‌کنند

  • بهنام | 25 آذر 1404

    سلام کسی میدونه اگه برنده بشیم
    چقدر مهلت داریم وجه خودرو رو واریز کنیم ؟

    • حمیدرضا میردریکوند | 26 آذر 1404

      سلام ۱۰روز

  • علی | 25 آذر 1404

    ای کاش دنا اتوماتیک هم فروش داشت.

  • میلان | 25 آذر 1404

    سلام خسته نباشید. دوستان واسه شرکت تو این قرعه کشی ها گواهینامه لازمه یا نداشته باشیم هم میشه شرکت کرد؟ لطفا هر کسی اطلاع داره جواب بده متشکرم…

    • مهندس حسین | 26 آذر 1404

      سلام.گواهینامه لازم نیست.

    • Pourya ahmadi | 25 آذر 1404

      سلام. لازم نیست.

  • منفرد | 24 آذر 1404

    یعنی ایران خودرو دلش بحال ملت میسوزه و ماشین با دو سوم قیمتی که از طرف وکلاش تعیین شده ،،، میده ؟! مگه میشه ؟

    ۳ میلیون تومن از سال ۹۸ برای دیرکرد از ایران خودرو طلب دارم،، هنوز هنوزه ندادند…به تعزیزات شکایت کردم گفتند ( مكه ايران خودرو فرار گرده)

  • مجید فرحناکی | 24 آذر 1404

    واقعا تبدیل شده به آرزو خرید مستقیم و بی واسطه از خودروساز ، این بازی کی تموم میشه شروع ثبت نام ، قفل شدن سایت ، تکمیل شدن سقف سفارش و برنده نشدن ، چه داستان تکراریه دردناکی برای مردم و چه شادی و ثروت اندوزی بی پایانی برای دلالان ، من ۴۷ سالمه حداقل ۴۷ بار ثبت نام کردم ، دریغ از یک بار برنده شدن

    • محسن | 25 آذر 1404

      سلام دقیقا همینطور است من هم تا حالا 60 بار در قرعه کشی سایپا و ایران خودرو شرکت کردم و حتی یک بار هم برنده نشدم

  • امین | 24 آذر 1404

    عرض ادب و احترام بايد خدمت اساتید بگم که بنده چندین سال متوال هست که برای خودرو اسم نویسی و ثبت‌نام میکنم و تا بحال هم خودرویی از هیچ یک از شرکت‌های سازنده نگرفتم ولی متاسفانه نشده که در غرعه اسمم دربیاد ولی افرادی رو سراغ دارم که در سال سه خودرو ثبت نامی گرفته این عدالت هست ایا این کار شما دلالی و سودجویی و سرکیسه کردن قشر ضعیف نیست

  • پارسا | 24 آذر 1404

    همه دروغ هست خودشون طرح میزارن بعد برای اطرافیان خودشون درمیاد میبرن بیرون آزاد میفروشن اصلا چرا باید خودرو دوقیمت داشته باشه کارخانه وبیرون آزاد و پانصد میلیون وگاهی به ۶۰۰ میلیون هم میرسه چرابعد چرا اینقدر گرون واردات خودرو رو آزاد کنید مردم بتونن ماشین سوار بشن یک میلیارد چهارصد پول دنا شده بیرون آخه چه خبره با این پول اگه خودرو آزاد بشه مردم میتونن تویوتا لند کروز سوار بشند خودر کالای مصرفی هست نه سرمایه ای ولی ما داریم زور میزنیم ما صنعت خودرو سازی داریم ولی نداریم آزاد کن واردات خودرو

    • سعید | 26 آذر 1404

      فکر نکنم اینطوری باشه من یه بار اسمم دراومد یه پارس lx شیک گرفتم

  • سید محمود موسوی | 24 آذر 1404

    من حداقل 10بار ثبت نام کردم به اسم خودم وچندنفر دیگه برنده نشدم ولی همین الان بری نمایندگی به قیمت بازار میتونی ماشین بخری البته نمایندگی شرکت نیستن اینا بنگاه های شرکت هستن .

  • R.f | 24 آذر 1404

    من که از بس ثبت نام کردم واسمم در نیومد دست کشیدم نا امید شدم اسم کل خانواده رو مینوشتم واسممون هیچ وقت در نیومد

  • محمدعلی | 24 آذر 1404

    سلام
    چرا هر ایرانی ک واجد شرایط باشه و مصرف کننده واقعی هم هست نمیتونه مستقیما از خودرو ساز ماشین خریداری کنه ک دست سودجوها هم کوتاه بشه
    شرایط الان ی عده بخصوص امکان این کار رو دارن
    و سودهای کلان نصیبشون میشه

    • hamid09373722490 | 24 آذر 1404

      سلام خوبی من چهار سال دارم مینویسم در نمیاد پارتی بازی

    • مهدی هدقانی | 24 آذر 1404

      همش دروغ هستش ایم قرعه گشی ها هین وسط دلال ها هستند که فقط برای اونو در میاد چطوره شده برای یه نفر تو ۳ دوره هر سری در میاد

  • محمدعلی | 24 آذر 1404

    سلام
    خواهشا ایقد با روح و روان ملت بازی نکنید
    همیشه خودروها میرسه ب دلال‌ها و کسانی ک فقط برای سودبیشتر ثبت نام می‌کنند ما ک مصرف کننده هستیم هیچ وقت برنده نشدیم
    خواهشا ی راهکا پیدا کنید ک فقط مصرف کننده واقعی بهش برسه

  • زینب نامور | 24 آذر 1404

    هایما 7x

    3سال ماشین ندارم هیچی بنامم نیست
    گواهینامه پایه دو هم دارم

  • سعید | 24 آذر 1404

    از سال ۹۹دارم ثبت نام میکنم به والله درنیومده،نه ماشین دارم نه پول بازار آزادو،جان عزیزتون یدونه به اسمم دربیارید،آخه با این وضع گرونی چه جوری از بازار آزاد بخرم

    • پائیز | 24 آذر 1404

      الهی به زودی به اسمت دربیاد برادر🙌
      با این وضعیت تورم، گرفتار معیشت هم شدیم.
      انشاءالله همتون یه ماشین خوب بخرید.
      من دلم میخواد یه ماشین دور رنگ سالم پیدا کنم که پولم بهش برسه به امید خدا

    • سعیده | 24 آذر 1404

      انشالله این بار دربیاد ما سال 99 برنده شدیم،،، خودم پارسال 3 بار ماشین برنده شدم ولی پیامک رفته بود بخش هرزنامه و ندیدم😞

  • عبدلی | 23 آذر 1404

    باروح روان مردم بازی نکنید بارها شده شرکت کردم ی ماشین برای استفاده خودم می خواهم نه این من که از منطقه ماکسی ندیدم اسمش دربیاید هزار ماشین می زارین چهار میلیون شرکت می کنند

  • علی | 23 آذر 1404

    چندروزه مدیران خودرو ثبت نام گذاشته سایتش میزنه تکمیل ظرفیت ولی همون ماشین نمایندگی خودش میگه به قیمت روز بازار میدم چقدر شما دارین به این مردم ظلم می کنید

  • علی | 23 آذر 1404

    نکنید باروح روان مردم بازی نکنید من ی ماشین برای استفاده خودم می‌خوام بار‌ها شده شرکت کردم ولی ندیدم کسی از منطقه ما اسمش دربیاید ولی به قیمت بازار همه نمایندگی های مدیران خودرو میگه ماشین داریم

  • زهرا | 23 آذر 1404

    سلام
    اگر خودرو خرید کرده باشیم ولی از سهمیه طرح جوانی نبوده باشد ،آیا می‌توان از این طرح استفاده کرد

    • علی | 24 آذر 1404

      لطفاً اگر کسی اطلاع داره جواب بده

نظرات کاربران
خبرنامه خودرو۴۵

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب باخبر شوید.

دسته بندی
عضویت در خبرنامه
درخواست فروش خودرو