toast icon
آغاز طرح فروش محصولات ایران خودرو برای فرهنگیان

آغاز طرح فروش محصولات ایران خودرو برای فرهنگیان

بهاره سامانی پور ۵ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۴
فهرست محتوا

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان از آغاز طرح فروش و واگذاری محصولات ایران‌خودرو ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. این طرح که ویژه زمستان ۱۴۰۴ است، با هدف افزایش رفاه معیشتی فرهنگیان و به‌صورت کاملاً آنلاین اجرا می‌شود و امکان خرید چند محصول پرمتقاضی ایران‌خودرو را برای فرهنگیان واجد شرایط فراهم کرده است.

فروش خودرو - خودرو۴۵

بر اساس اعلام شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان سهمیه هر استان متناسب با تعداد اعضای فعال صندوق ذخیره فرهنگیان و ضریب نفوذ آن استان تعیین شده و اولویت بررسی درخواست‌ها بر اساس زمان ثبت‌نام متقاضیان خواهد بود.

فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه با مراجعه به سامانه فروش آنلاین شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان نسبت به ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کنند.

چه خودروهایی در طرح زمستانه ایران خودرو عرضه می‌شوند؟

در این طرح، چند محصول ایران‌خودرو برای عرضه به فرهنگیان در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سورن دوگانه‌سوز
  • پژو ۲۰۷ با موتور TU3
  • دنا دستی
  • دنا اتوماتیک
  • تارا دستی
  • تارا اتوماتیک
  • رانا پلاس

قیمت نهایی خودروها بر اساس قرارداد منعقدشده میان شرکت لیزینگ و خودروساز و در زمان ثبت سفارش در سامانه مشخص می‌شود. همچنین مبلغ پیش‌پرداخت در طرح جاری ۲۰۰ میلیون تومان است و مابقی مبلغ خودرو طی ۹ قسط ۷.۵ میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

شرایط پرداخت و اقساط

پرداخت وجه خودرو در این طرح به دو مرحله تقسیم شده است. مرحله اول شامل پیش‌پرداخت در زمان ثبت‌نام از طریق درگاه اینترنتی سامانه لیزینگ است. مرحله دوم نیز شامل واریز نقدی ظرف ۵ روز پس از ثبت‌نام خواهد بود که باید به حساب اعلام‌شده شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان واریز شود.

به گفته مجری طرح، یک درصد از قیمت خودرو بابت تشکیل پرونده و حق‌الزحمه فرآیند لیزینگ دریافت می‌شود و دو درصد از قیمت خودرو نیز به‌صورت علی‌الحساب برای هزینه‌های احتمالی در نظر گرفته شده که پس از صدور فاکتور نهایی تسویه خواهد شد. بازپرداخت اقساط نیز یک ماه پس از پذیرش خودرو در سامانه فروش خودروساز آغاز می‌شود.

شرایط ثبت‌نام ایران خودرو برای فرهنگیان

  • مطابق شرایط اعلام‌شده، متقاضیان باید حداقل ۵ سال سابقه عضویت فعال در صندوق ذخیره فرهنگیان داشته باشند.
  • افرادی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو یا سایپا فاکتور خرید خودرو دریافت کرده‌اند، امکان ثبت‌نام در این طرح را نخواهند داشت.
  • داشتن پلاک انتظامی فعال مانع ثبت‌نام است.
  • فرهنگیانی که خودروی دارای پلاک آن‌ها بیش از ۵ سال عمر داشته باشد، از این محدودیت مستثنی شده‌اند.

در صورتی که قصد شرکت در طرح جاری را دارید می‌بایست ابتدا در سامانه lfco.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنید.

زمان و محل تحویل خودرو

زمان تحویل خودروها ۱۰۰ روز کاری پس از پذیرش نهایی در سامانه فروش ایران‌خودرو اعلام شده است. تمامی خودروها در شهر تهران و در محل تعیین‌شده از سوی خودروساز تحویل داده می‌شوند. سند خودرو نیز به نام خریدار صادر شده و قابلیت نقل‌وانتقال خواهد داشت.

نکات مهم برای متقاضیان این طرح

در صورت تکمیل نشدن فرآیند ثبت‌نام، واریز وجه یا بارگذاری مدارک در مهلت تعیین‌شده، درخواست متقاضی لغو و پیش‌پرداخت پرداخت‌شده حداکثر ظرف ۷۲ ساعت کاری به حساب وی بازگردانده می‌شود. همچنین امکان ثبت انصراف تا ۴۸ ساعت پس از پرداخت مرحله اول برای متقاضیان فراهم شده است.

نکته مهم: امکان شرکت در طرح جاری منوط به تایید از طرف اداره محل خدمت فرهنگی عزیز خواهد بود.

نویسنده: بهاره سامانی پور

فروش خودرو - خودرو۴۵

ارسال نظر

ارسال نظر

118 نظر

  • Hamid | 1 تیر 1405

    سلام
    میشه لطف کنید شماره تماس رو بنویسید که بقیه هم تماس بگیرند.
    من شمارشونو ندارم.

  • زارعی | 31 خرداد 1405

    سلام شرایط کشور که خودتون در جریان هستید اصلا معلوم نیست چی به چیه و فردا میخواد چه اتفاقی بیوفته پس لطفا پیگیری کنید و بهشون هر روز زنگ بزنید وگرنه از کجا معلوم دو روز دیگه باز جنگ نشه باز بهونه پیدا میکنن لطفا پیگیری کنید و فشار بیارید بهشون که همین هفته ردیف قرارداد بدن تا هفته دیگه هم دیره ما اگه باهم باشیم مجبورن تحویل بدن ولی بیخیال باشیم میرن سراغ تحویل به بقیه کسایی که هر روز پیگیرن و داد و بیداد میکنن سرشون الان شرکت سایپا بخاطر اینکه ماشینا دیر تحویل داده داره جریمه پرداخت میکنه بعد اینا میخوان از ما پول بگیرن البته چیزی نگفتن ولی اگه ی درصد گفتن هیچکس واریز نکنه همه باهم باشیم مجبورن تحویل بدن
    چند ماه اینا بیخیال بودن این مدت که سفت و سخت پیگیر بودیم و خواستیم شکایت کنیم ازشون میگن مشکل حل شده و بفکر افتادن پس از این به بعد هم ساکت نباشید تا ماشینامون به امید خدا تحویل بگیریم یاحق

  • محمد احمدی | 31 خرداد 1405

    اینا میگن دو هفته ولی اگه هر روز پیگیری نکنیم بخدا تا ی ماه آینده هم ن ردیف قراردادی میدن ن ماشین باید هر روز پیگیر باشیم

    • حسن | 31 خرداد 1405

      بله دقیقا

  • حسین | 31 خرداد 1405

    سلام کسی دیروز و امروز زنگ زده پیگیر شده ؟؟
    بیخیال نباشید هر روز هر روز بهشون زنگ بزنید لااقل هر روز چند نفر بهشون زنگ بزنن بیشتر پیگیر میشن وگرنه خو برا اینا مهم نیست بیخیالن من خودم هر روز بهشون زنگ میزنم لطفا شما هم پیگیر باشین

    • . | 31 خرداد 1405

      سلام امروز تماس گرفتم
      گفتند اینکه مشکل حل شده و تا دو هفته کاری ردیف قراردادها میاد

  • ... | 31 خرداد 1405

    سلام بزودی یعنی کی کسی خبر قطعی داره

  • رضا .م. | 30 خرداد 1405

    سلام به همه خواهر برادران نگران…. یه خبر خوب به همه بدم مشکل پیش آمده حل شده و به زودی خودرو خودتون رو تحویل میگیرید انشالا

  • مهسا | 30 خرداد 1405

    سلام با ما هم تماس گرفتن. اصلا مبلغ اضافه واریز نمی کنیم با همون قیمت قبلی باید ماشین رو تحویل بدن اون ۵۰۰ هم که مرحله دوم گرفتن اضافی بود چه برسه دوباره بخوان پول بگیرن

    • محمدرضا | 30 خرداد 1405

      دقیقا
      دوستان لطفا حرفی از پول اضاف نزنید
      وظیفشونه باید با همون قیمت بدن.

  • حسن | 30 خرداد 1405

    سلام همکاران گرامی
    برای هرکس ردیف قرارداد اومد اینجا اعلام کنه بیزحمت

  • . | 30 خرداد 1405

    ان شاءالله نمیشه

  • علی سهرابی | 30 خرداد 1405

    سلام هیچ افزایش قیمتی در کار نیست و گفتن مشکل حل شده و ردیف قرارداد بهمون میدن لطفا فقط پیگیر ردیف قرارداد باشین حتی از امروز
    لطفا لطفا لطفا هیچکس حتی حرف افزایش قیمت نزنه فقط بفکر ردیف قرارداد باشین یاحق

    • حسن | 30 خرداد 1405

      بله همگی به فکر ردیف قرارداد باشن

  • سجاد | 30 خرداد 1405

    سلام پول کامل از ما گرفتن چند ماه نگه داشتن و به حساب ایران‌خودرو واریز نکردن معلوم نیست چکار کردن این چند ماه با پول ما .
    حالا ما بیاییم پول افزایش قیمت بدیم؟؟
    ….خوردن
    پول ما نگه داشتن سودشون کردن حالا میخوان با همون قیمت یا هر قیمتی دیگه فقط ماشین ما باید تحویل بدن هیچکس حتی یک ریال دیگه واریز نکنه به هیچ وجه

  • یونس | 30 خرداد 1405

    میگن افزایش بهشون میخوره راسته اگه اینطوری باشه بیچاره ایم

    • . | 30 خرداد 1405

      سلام.2 اسفند با مبلغ قطعی پرداخت کردیم به هیچ وجه نباید شامل ما شود . و نخواهد شد.

    • . | 30 خرداد 1405

      ما هم بهتر فعلا رو این موضوع حساسیت نشون ندهیم ان شاءالله ردیف قرارداد ها بیاد دیگه تمومه

    • . | 30 خرداد 1405

      سلام افزایش ربطی به ما نداره ما ۲ اسفند پول رو پرداخت کردیم هر کی مقصره باید پرداخت کنه

      البته من صبح سوال کردم گفتن حرفی از افزایش در حال حاضر نیست

  • Hamid | 29 خرداد 1405

    سلام
    من که هرچی پیام میدم به شماره ایتای لیزینگ میگن اطلاهی نداریم،خبری نیست

  • سالارزهی | 28 خرداد 1405

    سلام وقت بخیر به ما هم اعلام شد
    مشکل حل شده خداروشکر

  • محمدرضا | 27 خرداد 1405

    سلام دوستان
    با بنده هم تماس گرفتن گفتن یه مشکل پیش اومده بود که حل شده
    ردیف قرار هم براتون تا چند روز دیگه ارسال میشه
    خداراشکر

  • محمد احمدی | 27 خرداد 1405

    سلام لطفا ‌کسانی که امروز لیزینگ باهاشون تماس گرفته اعلام کنن و این پست لایک کنن ببینیم واقعا با کسای دیگه هم تماس گرفتن یا فقط با همین ی نفر

  • سجاد | 27 خرداد 1405

    خب الان با همون قیمت قبل ردیف قرارداد میشه یا جدید قیمت جدید باشه چه فایده داره تازه امروز دوباره ایران‌خودرو اعلام کرد که افزایش قیمت میدن تو همین چند روز

  • ککک | 27 خرداد 1405

    کسی خبر چدید نداره؟

  • . | 27 خرداد 1405

    همکاران خبر خوب
    امروز لیزینگ با ما تماس گرفت گفت مشکل حل شده تا چند روز آینده ردیف قراردادتون صادر میشه

    • حمید | 27 خرداد 1405

      شما ثبت نامی چه ماشینی بودید؟

    • حسن | 27 خرداد 1405

      خداروشکر ان شاءالله هرچه زودتر…
      باما که تماس نگرفتن

    • یونس | 27 خرداد 1405

      واقعا؟

    • محمدرضا | 27 خرداد 1405

      عجب…..

  • . | 27 خرداد 1405

    بزرگواران همه سامانه بازرسی کل کشور شکایت کنید که پیگیری شودhttps://136.ir/

نظرات کاربران
خبرنامه خودرو۴۵

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب باخبر شوید.

دسته بندی
عضویت در خبرنامه
درخواست فروش خودرو