toast icon
طرح فروش سایپا به‌مناسبت شب یلدا اعلام شد - آذر ۱۴۰۴

طرح فروش سایپا به‌مناسبت شب یلدا اعلام شد – آذر ۱۴۰۴

بهاره سامانی پور ۲۶ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۵
فهرست محتوا

گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت شب یلدا، شرایط پیش‌فروش دو محصول خود را ویژه متقاضیان عادی اعلام کرد. این طرح از محل ظرفیت مازاد طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود و ثبت‌نام آن به‌صورت اینترنتی انجام خواهد شد. بر اساس بخشنامه منتشرشده، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴ با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  نسبت به شرکت در شرایط فروش سایپا و انتخاب خودرو اقدام کنند.

فروش خودرو - خودرو۴۵

خودروهای عرضه‌شده در طرح پیش‌فروش یلدایی سایپا

در این طرح، دو محصول اطلس S و ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه عرضه می‌شوند که جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

عنوان اطلس S ساینا S (استاندارد ۸۵ گانه)
نوع خودرو اطلس S ساینا S
نوع طرح صرفاً متقاضیان عادی از محل ظرفیت مازاد طرح جوانی جمعیت
نوع فروش پیش‌فروش (قیمت غیرقطعی)
پیش‌پرداخت (علی‌الحساب) ۳٬۵۶۸٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال ۲٬۵۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال
زمان تحویل خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۵ مهر، آبان و آذر ۱۴۰۵
قیمت خودرو قیمت خودرو در زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان)

در صورتی که مایلید آخرین قیمت‌های ارائه‌شده از سوی سایپا برای محصولات این خودروسازی را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه زیر بزنید.

شرایط مهم ثبت‌نام

  • حداقل سن متقاضی: ۱۸ سال
  • هر کد ملی فقط مجاز به ثبت‌نام یک خودرو است
  • متقاضیان دارای پلاک فعال امکان ثبت‌نام ندارند

در نظر داشته باشید گر عمر خودرو دارای پلاک بیش از ۵ سال باشد، ثبت‌نام بلامانع است همچنین متقاضی نباید: طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا یا ایران‌خودرو و ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام منجر به صدور فاکتور داشته باشد.

  • انتقال امتیاز، صلح و فروش حواله به‌صورت وکالتی ممنوع است
  • اطلاعات بانکی، شماره موبایل و کدپستی باید به نام شخص متقاضی باشد
  • امکان تغییر خودرو پس از ثبت‌نام وجود ندارد

سود مشارکت و شرایط مالی

  • سود مشارکت برای تحویل خرداد ۱۴۰۵: ۱۵٪ سالانه
  • سود مشارکت برای تحویل تیر تا آذر ۱۴۰۵: ۱۶٪ سالانه
  • سود انصراف: ۳٪ کمتر از سود مشارکت
  • در صورت تأخیر در تحویل، خسارت تأخیر = سود مشارکت + ۱۲٪ سالانه

طرح فروش یلدایی سایپا، یک پیش‌فروش محدود ویژه متقاضیان عادی است که بدون قرعه‌کشی و از محل ظرفیت مازاد طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود. با توجه به محدود بودن ظرفیت و موعد تحویل سال ۱۴۰۵، این طرح بیشتر مناسب متقاضیانی است که به‌دنبال خرید مصرفی با دید بلندمدت هستند. نظر شما درباره این طرح چیست؟ آیا مایل به شرکت در آن هستید؟ نظراتتان با ما و سایر خوانندگان مجله خودرو۴۵ در میان بگذارید.

نویسنده: بهاره سامانی پور

فروش خودرو - خودرو۴۵

ارسال نظر

ارسال نظر

28 نظر

  • محمود | 30 آذر 1404

    فقط از خدا مخوام به زمین گرمتون بزنه و بفهمید قدرت خدا یعنی چی…..

  • علی | 29 آذر 1404

    ثبت نام کنید … اشتباه نکنید …با پول شما ها میخواهند خودروهای ۱۴۰۲ اطلس رو بسازن که دو ساله پول ریختیم ولی هنوز ندادن … خداییش بخرید …جالب تر هم زمانی میشه که هیچ کس نمیدونه کی تحویل میدن ولی موقع پول گرفتن الکی یک تاریخ پای منقلی میزنن

  • عشقی | 29 آذر 1404

    ماشین های سایپا بدترین کیفیت دارند.از لحاظ گارانتی توی این چند سال افت شدیدی کرده.بخصوص تعمیرگاه مرکزی شماره ا دماوند.

  • فرزاد | 29 آذر 1404

    سلام..چرا نمیذارن درها باز باشه و ماشین بیاد چون با همین پولهایی که اینها میگیرن میشه بهترین خودروهای بروز دنیارو خرید با بهترین امکانات امنیتی و رفاهی خریدن خودروهای داخلی یعنی حمایت از تولید کننده خودروهای درپیتی و لگن ساز ..‌.حالا بدوید یوقت عقب نیفتید

  • ایرج | 29 آذر 1404

    نه نخرید

  • احمد | 29 آذر 1404

    مگر قرار بر حمایت از جوانی جمعیت نیست چرا قیمت برای متقاضیان طرح جوانی کمتر نمیشه این چه حمایت از طرح جوانی جمعیت است

  • فاطی | 29 آذر 1404

    سلام این ماشین کلا ۲۰۰ نمی ارزه و امیدوارم که کسی نخره

    • امیر | 30 آذر 1404

      سلام اصلا شرکت خوبی نیست یک سال ازتحویل ماشین من میگذره هنوز سودمشارکت وتاخیرونداده توروقران نخرید

    • ابراهیم علوی | 29 آذر 1404

      بدبختی همه ثبت نام کردن

  • علی | 28 آذر 1404

    از خودرو خوب و مطمئن وبا کیفیت و قیمت مناسب حمایت میشه
    خودرو بی کیفیت و گران حامی ندارد
    در فکر امنیت و سلامتی و سرمایه تان باشید در خرید دقت نمایید

  • رضا | 28 آذر 1404

    به جای اینکه پول خودرو را بدین برای چندین ماه بعد به قیمت روز تحویل بگیرین با پولتون الان از بازار خودرو بخرین هم استفاده میکنین هم افزایش قیمت سال دیگه روش نمیاد

  • دهقان | 28 آذر 1404

    دلم میسوزه واسه اونی که به اینا اعتماد میکنه

  • علی | 28 آذر 1404

    از محصول خوب با کیفیت و قیمت مناسب

    حمایت می شود

    ولی محصول بی کیفیت و گران حامی ندارد

    به امنیت و سلامتی و سرمایه اهمیت دهید در

    خرید دقت کنید

  • بهزاد | 28 آذر 1404

    پارسال ساینا دوگانه سوز ثبت نام کردم با شرکت سایپا تماس گرفتم گفتن تحویلش حداقل دو ماه تاخیر داره و اصلا ممکنه نتونن دوگانه سوز بهتون تحویلی بدن چون قطعه ندارن برای ساختش اگه طلا خریده بودم با نصف پول واریزی به شرکت سایپا الان دو سه تا ساینا صفر از بازار میتونستم بخرم هرگز گول نخورید و همچین کاری نکنید

  • مسعود | 28 آذر 1404

    حالا این چه کاریه…. وقتی پول باشه آدم تو بازار نقد در همون لحظه تحویل میگیره… اگر قیمت قطعی میدادن خوب بود اینجوری جز سود برا سایپا… منفعتی برا مشتری نداره

  • امین | 28 آذر 1404

    اره زود ثبتنام کنید پولتون رو میگیرند و خودرویی تحویل نمیدن هیکسال عقب میندازن بنده قرار بوده 11.403 سهند تحویل بگیرم تا حالا ندادن تا اخر امسالم نمیدن . با یه سرچ ساده متوجه میشوید چه خبره

  • کاظمی | 28 آذر 1404

    ساییا چرا به تعهداتش عمل نمی کند.بعد از دوسال هنوز ماشین تحویل ندادهاند دلار ۶۸ تومان الان ۱۳۲ هزار بعد می خواهد با سود مشارکت جبران کنه ؟!!!!؟؟

  • حمیدرضا کبیری رهنی | 28 آذر 1404

    سایپا به تعهدات قبلی خودش عمل نکرده با چه رویی دوباره داره خودرو ثبت نام می‌کنه ؟؟؟

  • محمد | 28 آذر 1404

    سلام یه کویک ثبت نام کردم الان ۶ ماهه تخیر خورده کسی جواب گو نیست

    • علی نوروز پژند لاهیجی | 29 آذر 1404

      ۶ ماه … چیزی نیست

  • هوشنگ مرادیان | 27 آذر 1404

    ۲۰ ماه پیش سهند ثبت نام کردم هنوز جهت تحویل خبري نیست چگونه این خودروها تحویل می دهند شما که قطعا ندارد

  • سید | 27 آذر 1404

    ولا اینا اطلس های ثبت نامی قبل رو هنوز ندادن و باز مردم رو سرکیسه میکنند خواهشاً ولطفا نکنید

  • محمد | 27 آذر 1404

    ورشکست نشی یه وقت داداش

نظرات کاربران
خبرنامه خودرو۴۵

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب باخبر شوید.

دسته بندی
عضویت در خبرنامه
درخواست فروش خودرو