toast icon

شرایط فروش اقساطی ۲ ساله ایران خودرو از شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۳

میلاد قزللو ۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
فهرست محتوا

در حالی که بازار خودروهای وارداتی همچنان با استقبال گسترده روبه‌روست، ایران خودرو با طرح شرایط فروش شاین مکس بنزینی مدل ۲۰۲۳، محصول وارداتی خود را برای خرید خودرو در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. این طرح که با شرایط نقدی و اقساطی ارائه شده و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در آن صاحب شاین مکس بنزینی شوند.

فروش خودرو - خودرو۴۵

شرایط فروش شاین مکس (اسفند ۱۴۰۳)

ایران خودرو از آغاز طرح شرایط فروش شاین مکس بنزینی مدل ۲۰۲۳ خبر داد.

این طرح شرایط نقدی و اقساطی را در بر می‌گیرد و از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۳، کلید خواهد خورد. ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در این طرح، قیمت شاین مکس به‌صورت قطعی اعلام شده است.

پرداخت‌ها فقط از طریق چک صیاد بنفش و تایید رتبه اعتباری سفید صادرکننده در سامانه بانک مرکزی (cbi.ir) انجام خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت و اقساط ۲ ساله (هر سه ماه یک بار)، این خودروی سدان را خریداری کنند.

خودروها ۲۰ روز کاری پس از پرداخت وجه، ارائه چک‌ها و تکمیل پرونده، تحویل داده خواهند شد.

شاین مکس بنزینی که با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و قدرت ۱۹۰ اسب بخار عرضه می‌شود، مجهز به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر شامل رنگ‌های موجود و شرایط تحویل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت در دسترس خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با اسکن QR کد موجود در اطلاعیه رسمی، مستقیما به صفحه ثبت نام هدایت شوند.

نویسنده: تیم تولید محتوا خودرو45

فروش خودرو - خودرو۴۵

ارسال نظر

ارسال نظر

175 نظر

  • محمد | 13 اسفند 1403

    قیمت خیلی خوبه فقط یه صفر اضافی ور دارن می ارزه😁😁

  • کامران | 12 اسفند 1403

    طرح فروش سرکاری همه را خودشون برداشتن

  • Moeen.M | 11 اسفند 1403

    واقعا کیا تو این اوضاع قاراشمیش اقتصادی یه میلیارد نقدی میدن بعدم هر ۳ماه یه چک صدو یازده میلیونی پاس میکنن؟
    پ‌.ن: فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها و پالایشگاهیا که الکی حقوق دلاری نمیگیرن!!! واسه این موقعاس

  • وحید | 11 اسفند 1403

    با سلام اینم اومد برای پول دارها چون قشر ضعیف نمیتونه بخره چون چک نداره اون چکی که گفتن فقط میلیاردرها میتونن بخرن تمام

  • بابک | 11 اسفند 1403

    این آشغال های چینی رو جمع کنید،عرضه دارید لندکروز و اف جی کروز بیارید بدید دست مردم

  • ارش | 10 اسفند 1403

    خیلی قیمت بالاست وارزش خرید ونگهداری واستفاده نداره الان یه آریزو ۶ پرو داریم قبلش هم یه بنز کپل مدل پایین داشتم واقعا یه چرخ بنز ۳۰ سال قبل به کل هیکل آریزو می ارزه گفتیم کارکردش داره میره بالا بفروشیم ولی خیلی پشیمان هستم کالیپر ترمز از بیرون انگار دوپیستون و۴ لنت هست ولی باز کردم لنت اندازه لنت پراید

  • حامد | 10 اسفند 1403

    متاسفانه هر روز نمایندگی‌ها خودرو جدیدی به سبد فروش اضافه می‌کنند و هیچ برنامه ریزی و هدف گذاری مشاهده نمیشود، آیا این خودروهای متنوع که برخی یکهو از سبد فروش غیب میشوند، چطور قرار است خدمات و پشتیبانی قطعات داشته باشد.
    همه چیز در مملکت بی هدف و بی سر و سامان است، خدا بخیر کند آینده ما را

  • Moha | 10 اسفند 1403

    220 میلیون سود اقساط میگیرن

  • محمد | 10 اسفند 1403

    چون فول وارداتی هست از همه ماشین های دیگه چینی مونتاژ با اختلاف خیلی سر تر و بهتره
    ۶ ماهه من دارم خیلی راضیم همه آوشن ها رو داره و واقعا ماشین قوی هست

  • فرزا د | 10 اسفند 1403

    واقعا آیا قشر متوسطه جامعه می‌توانند ابن ماشین با یک میلیارد هشصد تومان بخرند فقط یک عده پولدار جامعه که پول براشون معنا ندارند سوار چنین ماشینهای یا خارجی می‌شوند عشق می‌کند کارمند ناتوان هم یک پراید به زور نمیتونه بخر د بین تفاوت تا کجا باشد حال مگه قسطی هم بخواهند بدهند آنقدر سودش زیاد که پرداختش مشکل همان پرداخت قسطش میلیاردی یا میگویند ۱۰۰ میلیون کخ ما کارمند حقوق یکسالمون اینها فقط گول مردم زدن است وحسرت آن به دل آدم‌های که نمی‌توانند سوار این ماشین‌ها شونو

  • محمد مهدی | 10 اسفند 1403

    چرا باید قیمت خودرو تو ایران اینقدر بالا باشه ۸۰ درصد مردم نمیتونن ماشین بخرن به خدا این رسمش نیست اون عده هم که میخرن سودجوهستن یا ماشین دوم سومشون هست با کدملی دیگه شرکت میکنن وگرنه مصرف کننده واقعی چطور این قیمتارو بده اون کسی که ماشین نداره چه کار کنه یه فکری هم به حال این افراد کنید

  • سهراب | 10 اسفند 1403

    سلام
    به نظر بنده به حال این مردم باید گریست
    با این شرایط و اوضاع و احوالی که برامون درست کردن

  • ایرانی | 10 اسفند 1403

    هر چی هست این قیمتها و این انحصار طلبیها فقط و فقط توهین به شعور ملت هستش

  • شکیبائیان | 10 اسفند 1403

    سلام
    اینقدر ما مانده ایم که باید خودرو دو سال پیش به عنوان صفر بخریم؟

  • بهرام | 10 اسفند 1403

    گیربکس دوکلاجه 🧐
    یاد آزمون پایه یک افتادم 🤦

  • حسن | 10 اسفند 1403

    یعنی فقط کسایی ک این پولو میدن این لگنا کیا هستن پول مفت یعنی پولتو آتیشش بزنی ارزشش بیشتره واقعا برای مردم ناراحتم برایه جوای مملکت که پراید ارزوشون شد

  • مسعود امیدی فر | 10 اسفند 1403

    مبارک پولدارهای کشورمان باشد من که با حقوق بازنشسته هنوز نمی توانم یک سمند ایرانی را جایگزین کنم تا در مسافرت در جاده ها با خانواده در امنیت بیشتری داشته باشم ؟؟؟!!

  • علی | 10 اسفند 1403

    این همون جریان فروش پسرتوسط پدرش توبازاره…پسره گفت چرا میفروشیم بابا..بعد پدرش گفت نگران نباش پسرم قیمتی روت میزارم کسی نخره تورو ودوباره برگردیم خونه و ی خورده هم صدقات وپول مردمو جمع کنیم..اینم همونه.یک وهشتصدواسه لامبرگینی هم زیاده چ رسد این..تازشم هرکسی بااین قیمت ماشینایه ول شده لیزینگیه امارات وقطررووارد کنه بیشتر سودمیکنه با تعرفه حتی.مزخرفات.لیاقت مردم این نیست

  • بنده خدا | 9 اسفند 1403

    به خاطر اینکه خدائی که آرزوی شما رو برآورده میکنه،آرزوی همه بنده های دیگه شون هم براحتی میتونه برآورده کنه. شما چرا فکر میکنی با بقیه فرق داری…

  • مهدی زمانیان | 9 اسفند 1403

    بارانت فقط میدن به دوربریاشون شنبه ساعت ۱۰ میری سایت میگه فروش بسته شده تموم شده همیشه همینطور بوده هیچکس هم نظارت نداره همه رو با پول میخرن من تابحال یک بار هم نتونستم ثبتنام کنم

نظرات کاربران
خبرنامه خودرو۴۵

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب باخبر شوید.

دسته بندی
عضویت در خبرنامه
درخواست فروش خودرو