ساعت پورشه؛ یک اکسسوری خاص برای لوکس پسندان

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت پورشه؛ یک اکسسوری خاص برای لوکس پسندان

شاید همه برند پورشه را تنها به واسطه موفقیت‌های درخشان و روز افزونش در صنعت خودروسازی بشناسند، اما در حقیقت این غول آلمانی در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد، حوزه‌هایی مانند ساخت ساعت‌های لاکچری و گران قیمت که با پورشه شما هماهنگ می‌شود.

سال‌هاست که این خودروساز آلمانی با ارزش و بی ‌حاشیه، شایستگی خود را در صنعت ساخت خودروهای لوکس و اسپرت ثابت کرده است. حقیقت این است که فعالیت‌های این خودروساز بزرگ و نام آشنا تنها به ساخت خودروهای گران قیمت محدود نشده و پورشه دستی هم در ساخت اکسسوری‌های لاکچری برای مشتریان «لاکچری پسند» دارد.

این برند اخیرا یک ساعت مچی جدید طراحی و رونمایی کرده به ساعت پورشه نام دارد، ساعتی که می‌توانید آن را با رنگ دلخواه شخصی سازی و یا حتی با رنگ پورشه دلبندتان ست کنید.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، صاحبان این ساعت که به «خودرو اسپرت مچی» نیز معروف است می‌توانند آن را به هر شکلی که می‌خواهند، با خودرو پورشه خود ست کنند. رنگ حلقه رنگی دور صفحه ساعت به دلخواه شما قابل تغییر است و اکثر مشتریان دوست دارند آن را با رنگ بدنه خودرو هماهنگ کنند. این نوع شخصی سازی درباره بند چرمی مرغوب و باکیفیت ساعت لاکچری پورشه، صدق می‌کند. حتی می‌توانید رنگ آن را طبق رنگ‌های استفاده شده در فضای کابین و تودوزی صندلی‌های خودرو خود، تغییر دهید.

نمایی از ساعت جدید پورشه

قیمت این ساعت مچی شخصی سازی شده و لوکس (یا همان خودرو مچی پورشه!) از ۵ هزار و ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود و خرید و استفاده از آن برای تمامی صاحبان پورشه (فارغ از مدل و سال و ساخت خودرو) آزاد است. البته ورژن دیگری از این ساعت طراحی شده که تنها برای صاحبان پورشه 911 GT3 سال ۲۰۲۱ مناسب است و احتمالا به کار مشتری‌های دیگر این کمپانی نمی‌آید. پیش از آن که هر نوع آپشنی به این ساعت جذاب و مخصوص اضافه کنید، باید مبلغی معادل 8 هزار و 100 دلار بپردازید. ساعت مخصوص GT3 911، به کرونوگراف GT3  ۹۱۱ طراحی پورشه نیز معروف است.

شاید از خودتان بپرسید که چرا این دو مدل ساعت تفاوتی سه هزار دلاری دارند، چرا که از لحاظ مکانیکی هیچ تفاوتی در عملکرد این دو نسخه دیده نمی‌شود. با این حال روتور مدل GT3 به شکلی طراحی می‌شود که از لحاظ ظاهری با چرخ‌های خودرو شما همخوانی داشته باشد. البته که گزینه و امکان ایجاد تغییر برای مدل پایه نیز وجود دارد. به غیر از این یک مورد، این دو ساعت پورشه هیچ تفاوت دیگری از لحاظ آپشن و امکانات ندارد.

کمپانی پورشه یکی از معدود خودروسازانی است که ساعت‌های مخصوص به خود را دارد. صفر تا ۱۰۰ این محصولات توسط این برند طراحی و سپس به بازار عرضه می‌شود.

منبع: motor1

نویسنده: پرستو مهدی قلیخان

فروش فوری خودرو