جدیدترین نرخ‌های جریمه و تخلفات رانندگی (۱۴۰۲)

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
جدیدترین نرخ‌های جریمه و تخلفات رانندگی (۱۴۰۲) جریمه رانندگی یکی از مجازات‌هایی است که در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، تحت عنوان جریمه عدم احترام به حقوق رانندگان و عابران پیاده قرار می‌گیرد. اعمال این جریمه به معنای عدم رعایت قوانین رانندگی، عدم احترام به علائم راهنمایی و تجاوز از سرعت مجاز است. جریمه... برچسب :

مقایسه پژو پارس با پژو ۲۰۶ صندوقدار

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
مقایسه پژو پارس با پژو ۲۰۶ صندوقدار بازار سدان‌های تولید داخل کشور تنها چند گزینه محدود نظیر خانواده سمند و خانواده پژو را در برمی‌گیرد و عملا از تنوع چندانی برخوردار نیست. در نتیجه رویارویی گزینه‌های اندک این کلاس در رقابت متقابل موضوعی کاملا طبیعی است. یکی از این رقابت‌ها را می‌توان در مقایسه پژو پارس... برچسب :

کروکی تصادف؛ انواع و شرایط آن

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
کروکی تصادف؛ انواع و شرایط آن حادثه خبر نمی‌دهد. این واقعیت در مورد تصادفات رانندگی نیز صادق است. حتی در صورت پیروی از اصول رانندگی، بازهم به دلایل مختلف مثل حواس‌پرتی‌های ناگهانی، شرایط جاده، بی‌احتیاطی رانندگان دیگر و خرابی خودرو، امکان بروز سوانح رانندگی وجود دارد. در این مواقع یکی از اقدامات... برچسب :

روش های استعلام بیمه خودرو

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
روش های استعلام بیمه خودرو دلیل بیمه کردن خودرو این است که در صورت بروز حادثه بیمه می‌تواند بخش قابل‌توجهی از خسارت را بپردازد. خودرو دارای دو نوع بیمه شخص ثالث و بدنه است و هرازگاهی بیمه‌گذار نیازمند استعلام بیمه خودرو می‌شود. با استعلام بیمه می‌توان به اصالت بیمه پی برد و از اطلاعاتی مثل... برچسب :

بررسی مشخصات فنی فراری SF90 XX مدل ۲۰۲۴

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
بررسی مشخصات فنی فراری SF90 XX مدل ۲۰۲۴ فراری SF90 استراداله یکی از قدرتمندترین محصولات تاریخ کمپانی ایتالیایی است. پیشرانه این سوپراتومبیل پلاگین هیبریدی شامل یک موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر و ۳ موتور برقی می‌شود. این پیشرانه توانایی تولید ۹۸۶ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن.متر گشتاور را دارد و قادر است در عرض ۲.۵... برچسب :

آخرین خبرهای قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
آخرین خبرهای قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت شورای رقابت چیست؟ روش تعیین قیمت خودرو اخبار قیمت گذاری و مصوبه های شورای رقابت سرگذشت شورای رقابت چگونگی تعیین قیمت خودرو، یکی از سؤال‌هایی است که همیشه در ذهن عموم مردم وجود داشته است. از زمانی که خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای عرض اندام کرد، هر نوسان و تغییری در... برچسب :

سامانه یکپارچه فروش خودرو و ثبت نام ماشین (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
سامانه یکپارچه فروش خودرو و ثبت نام ماشین (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) فروش خودروهای صفر توسط خودروسازان از سال ۱۴۰۱ تاکنون توسط سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود. از این رو شرکت‌های عرضه کننده خودروهای صفر، تنها می‌توانند از طریق این سامانه اقدام به عرضه خودرو کنند. هدف از عرضه خودرو توسط این سامانه، ایجاد تعادل در بازار خودرو از... برچسب :

اخبار روز بازار خودرو (اسفند ۱۴۰۲)

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اخبار روز بازار خودرو (اسفند ۱۴۰۲) بازار خودرو (هفته منتهی به ۴ اسفند) مهم ترین اخبار بازار خودرو بهمن ۱۴۰۲ مهم ترین اخبار بازار خودرو دی ۱۴۰۲ مهم ترین اخبار بازار خودرو آذر ۱۴۰۲ مهم ترین اخبار بازار خودرو آبان ۱۴۰۲ مهم ترین اخبار بازار خودرو مهر ۱۴۰۲ مهم ترین اخبار بازار خودرو شهریور ۱۴۰۲ مهم ترین... برچسب :

ثبت نام خودرو جانبازان و ایثارگران (۲۸ اسفند)

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام خودرو جانبازان و ایثارگران (۲۸ اسفند) هیئت دولت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ آیین‌نامه واردات خودرو توسط جانبازان را تصویب کرد. از آن زمان، بارها شایعه اجرایی شدن این آیین‌نامه به گوش رسید، تا بالاخره نخستین اطلاعیه در رابطه با ثبت‌نام خودرو جانبازان در تاریخ ۴ بهمن در سامانه مربوط به واردات خودروهای اختصاص... برچسب :

جدول نرخ مالیات خودروها + خودروهای لوکس

۲۸ اسفند ۱۴۰۲
جدول نرخ مالیات خودروها + خودروهای لوکس مالیات خودرو لوکس مالیات نقل و انتقال خودرو مالیات سبز خودرو آخرین اخبار مالیاتی مالیات خودرو، نحوه محاسبه و چگونگی پرداخت آن، بسیاری اوقات برای مالکان خودرو، نگرانی ایجاد می‌کند. به صورت کلی، ۳ نوع مالیات برای خودرو در نظر گرفته شده است. در صورتی که ماشین‌تان، خودرو... برچسب :