سفر مجازی به ۱۵ موزه خاص خودرویی جهان

۲ فروردین ۱۴۰۱ سفر مجازی به ۱۵ موزه خاص خودرویی جهان

شیوع ویروس کرونا بسیاری از بخش‌های زندگی را به سمت دنیای مجازی هدایت کرد. بسیاری از افراد در این دوران مجبور به ماندن در خانه و بسیاری از مراکز در سراسر جهان نیز تعطیل شدند. اما باید به شما نوید دهیم که این تمام ماجرا نیست و می‌‌توان از هر جای دنیا به موزه‌های جهان سفر کرد. برای سفر به موزه‌های خودرویی جهان نیاز به خارج شدن از خانه ندارید و فقط کافی است وارد دنیای اینترنت شوید تا به بهترین موزه‌های خودرویی جهان سفر کنید و از شر پاندمی کرونا در امان بمانید.

نرم افزار گوگل ارث و گوگل مپ که قابلیت نصب روی دستگاه‌های مختلف را دارد این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به سراسر جهان سفر کنید. نرم افزار گوگل ارث قابلیت‌های متعددی دارد که مهترین آن تور مجازی است و قابلیت دید ۳۶۰ درجه را به مخاطبان می‌دهد. تمام تصاویر شهرهای مختلف دنیا به صورت سه بعدی در گوگل ارث موجود است و با کلیک روی هر نقطه از جهان یک تور مجازی را تجربه می‌کنید.

یکی از قابلیت‌های گوگل ارث بازدید از موزه‌های جهان بوده که بسیار کم هزینه و راحت است.

موزه کوروت

موزه کوروت

شورولت کوروت یکی از مهم‌ترین خودروهای کلاسیک در آمریکا به شمار می‌رود. تمامی خودروهای موزه کوروت را با گوگل ارث و به صورت مجازی می‌توان مشاهده کرد. موزه ملی کوروت در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد. این موزه در شهر بولینگ کرین ایالت کنتاکی واقع شده است.

موزه مرسدس بنز

موزه مرسدس بنز

موزه مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان واقع شده است و یکی از موزه‌های جذاب خودرویی سراسر جهان به شمار می‌رود. متاسفانه گوگل مپ به شما اجازه نمی‌دهد تمام نقاط این موزه را به صورت سه بعدی بررسی کنید اما بسیاری از نقاط این موزه به صورت ۳۶۰ درجه قابل مشاهده است.

موزه ولوو

موزه ولوو

برای بازدید از موزه ولوو لازم نیست سرمای سخت و جان سوز سوئد را تجربه کنید. فقط کافی است وارد نرم افزار گوگل مپ شوید و در خانه خود از این موزه بازید کنید. موزه ولوو اجازه نمی‌دهد تمام نقاط را به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کنید و تنها بخش‌هایی از آن قابل بازدید است.

موزه مک لارن

موزه مک لارن

موزه مک لارن نیز مانند سایر موزه‌ها اجازه بررسی کامل را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این موزه در مارانلو ایتالیا واقع شده است و با کمک گوگل می‌توانید خودرو فرمول یک شوماخر را در این موزه مشاهده کنید.

موزه لامبورگینی

موزه لامبورگینی

اگر علاقه‌مند به خودروهای خاص لامبورگینی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به موزه لامبورگینی داشته باشید. این موزه در در سانتاگاتا بولونیزه ایتالیا و نزدیک دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است و خودروهای بسیار ارزشمندی در این موزه قرار دارد که به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید.

موزه پورشه

موزه پورشه

موزه پورشه یکی از بهترین کلکسیون خودروها را در سراسر جهان دارد و بسیاری از خودروهای کلاسیک و مفهومی در این موزه قابل مشاهده است. موزه پورشه نزدیک دفتر مرکزی این شرکت و در اشتوتگارت واقع شده است.

موزه اشکودا

موزه اشکودا

۱۰۰ سال تاریخ در موزه اشکودا نهفته است و این موزه اجازه می‌دهد از آن بازدید کنید. موزه اشکودا در ملادا بلسلاو جمهوری چک قرار دارد و در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده است. در این موزه خودرو و دوچرخه نگهداری می‌شود. با تور مجازی می‌توانید زادگاه فردیناند پورشه موسس پورشه را ببینید.

موزه مزدا

موزه مزدا

در موزه مزدا بسیاری از خودروهای مسابقه‌ای، کلاسیک، مدرن و موتورهای این برند موجود است. این موزه در هیروشیمای ژاپن واقع شده است و ارزش تماشا کردن را دارد.

موزه تویوتا

موزه تویوتا

ناکاگوته ژاپن محل نگهداری کلکسیون جذابی از خودروهای تویوتا است. گوگل مپ این اجازه را به شما می‌دهد که از بخش‌‌های مختلف آن دیدن کنید.

موزه بی ام و

موزه بی ام و

برای بازدید از دفتر مرکزی بی ام و باید به شهر مونیخ آلمان سفر کنید. این موزه در کارخانه تولید خودروهای بی ام و در کارولینای جنوبی قرار دارد که شاهد بسیاری از خودروهای کلاسیک بی ام و است.

موزه هوندا

موزه هوندا

سالن محصولات هوندا بسیاری از تولیدات این برند را در طول تاریخ نشان می‌دهد. این موزه یکی از موزه‌های کامل دنیا از نظر نقطه دید گوگل ارث به شمار می‌رود و به راحتی می‌توانید بسیاری از نقاط این موزه را مشاهده کنید.

موزه پاگانی

موزه پاگانی

موزه پاگانی یکی از کوچکترین موزه‌هایی است که به آن اشاره می‌کنیم اما یکی از موزه‌هایی است که به راحتی می‌توانید تمام خودروهای گران قیمت آن را با دید ۳۶۰ درجه تماشا کنید.

موزه اتومبیل پترسون

موزه اتومبیل پترسون

این موزه در دنیای موزه‌های خودرویی جهان بسیار مطرح است که در سال ۲۰۱۵ دگرگون شد و بخش بسیار بزرگی از آن به خودروهای تولید شده این شرکت اختصاص پیدا کرد.

موزه موتور انگلیس

موزه موتور انگلیس

موزه موتور انگلیس یکی از بزرگترین موزه‌های جهان به شمار می‌رود که چیزی حدود ۳۰۰ مجموعه از خودروها را در کلکسیون خود دارد. این موزه در وارویش شایر واقع شده است.

موزه فورد

موزه فورد

شهر دیترویت یکی از شهرهایی است که به جرات می‌توان گفت مبدا پیدایش مهم‌ترین وسیله بشر یعنی خودرو است. هنری فورد از همین جا کار ساخت اولین خودرو را آغاز کرد. موزه فورد یکی از موزه‌هایی است که با بازدید از آن می‌توانید سیر رشد خودرو را مشاهده کنید.

فروش آنلاین خودرو

تهیه و تنظیم: تیم تولید محتوا خودرو45