رنگ‌ آمیزی شب‌ های مسکو با رولز رویس

۱۸ دی ۱۴۰۰ رنگ‌ آمیزی شب‌ های مسکو با رولز رویس

محصولات رولز-رویس به یکی از زیبایی‌های شهر مسکو تبدیل شده و خودروهای رنگارنگ و مختلف شب‌های این شهر را رنگ‌آمیزی کرده است. این کمپانی حالا با ارائه مدل‌های مخصوصی، حال و هوای دیگری به زمستان سرد روسیه بخشیده است. این کراس‌اوور محبوب کولینان است که رد و نشانی از شب‌های مسکو دارد.

این کراس‌اوورهای رولز-رویس، در مجموعه «مشکی و رنگ‌های روشن» تولید و به بازار عرضه شده‌اند. نکته اینجاست، که این محصولات جدید و رنگی فقط مختص بازار روسیه هستند.

طراحی داخلی رولز رویس کولینان

مجموعه اختصاصی رولز-رویس برای روسیه

فضای داخلی این کراس‌اوور با رنگ‌های متنوعی طراحی شده است. یکی دارای فضای داخلی آبی روشن با تزئینات مشکی است و رنگ کابین یکی دیگر در داخل با نارنجی پر جنب و جوش تزیین است.

همه این نسخه‌های ویژه دارای یک سمت سرنشین داشبورد هستند که نوارهایی از فیبر کربن با خطوط همرنگ بدنه بین آن‌ها قرار دارد. رولز-رویس در این‌باره توضیح داده است که ساخت این آپشن برای هر وسیله نقلیه حدود ۲۱ روز طول می‌کشد.

نکته جالب توجه دیگر آنکه رنگ چراغ‌های این کراس‌اوورها با نمای بیرونی آن مطابقت دارد و به همین دلیل ظاهری با رنگ‌آمیزی یک دست را به تصویر می‌کشد. رکاب‌ها اما سفید و سیاه است که به آن Rolls-Royce Starlight Headliner می‌گویند.

از نگاه سازنده طراحی سیاه و سفید پیامی با این مضمون را به مخاطب می‌دهد:«دنیا خاکستری است.» این ویژگی مشخصا در انحصار رولز-رویس موتور اتومبیل مسکو است.

برای ساخت کولینان‌های رنگی از رنگ‌های گرم آبی تورکی، نارنجی متالیک، بنفش گرگ و میش (ترکیبی از آبی و بنفش)، زرد فورج و قرمز ماگما (ترکیبی از قرمز و نارنجی) استفاده شده است.

 مشخصات فنی کولینان

کراس‌اوورهای جدید رولز-رویس در مقایسه با مدل‌های معمولی (استاندارد)، سیستم پیشرفته‌تری دارد.

نشان سیاه (بلک بج) کولینان دارای تزئینات کروم مشکی در قسمت بیرونی و نشان تیره Spirit of Ecstasy است. موتور این کراس‌اوور ۶.۸ لیتر و ارتفاق آن ارتقاء پیدا کرده است.

قدرت موتور این خودرو ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) است. گشتاور آن نیز برابر ۹۰۰ نیوتن.متر است.  نشان سیاه کولینان به جای ۳۲ هزار و ۵۰۰  دلار برای نسخه معمولی، قیمتش از ۳۸۲ هزار دلار شروع می‌شود.

رولزرویس قیمت مجموعه Black and Bright را اعلام نکرده است، اما احتمالاً مشتریان در روسیه برای خرید این ماشین باید قیمتی بسیار بالاتر از قیمت مدل پایه بپردازند. اگر یکی از این پنج کولینان را می‌خواهید، آن‌ها منحصراً در نمایشگاه رولز-رویس موتور اتومبیل مسکو در هتل Ukraina در دسترس هستند.

خودروسازان همواره دنبال به شیوه‌های جدید برای تولید محصولات پایدار هستند. چرا که صنعت خودروسازی در جهان چند سالی می‌شود که به سمت و سوی الکتریکی شدن پیش می‌رود و از این رو هیچ برندی نباید از رقیب خود جا بماند.

طی سال‌های اخیر، خودروسازان مطرح جهان بیش از هر زمان دیگری برای ساخت خودروهایی سازگار با محیط زیست تلاش می‌کنند و تا حد ممکن در طراحی داخلی محصولات خود، از جمله تولید روکش برای صندلی‌ها،  چرم گیاهی به کار می‌برند. برای نمونه چند سالی می‌شود که با بهره‌گیری از گیاه کاکتوس، چرم طبیعی تولید می‌شود.

فروش آنلاین خودرو

منبع: motor1

تهیه و تنظیم: تیم تولید محتوا خودرو۴۵