فروش خودرو کارکرده در آمل

۵ تیر ۱۴۰۱ فروش خودرو کارکرده در آمل

اگر از فروشندگان ماشین بپرسید که برای فروش خودرو کارکرده و دست دوم چه کار می‌کنید، اولین گزینه‌ای که از آن نام می‌برند «فروش به دوست و آشنا» است. در ادامه این افراد روش‌های دیگری را برای فروش ماشین دست دوم اعلام می‌کنند که همگی وقت‌گیر است و حتی هزینه‌هایی را روی دستشان می‌گذارد. البته استفاده از این روش‌های سنتی در شهرهایی با جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر، مثل آمل، سخت‌تر از کلان‌شهرهایی مثل تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز است. به دلیل جمعیت کم شهرهایی مثل آمل، مشتریان کمتری به دنبال خرید خودرو کارکرده هستند.

اما پیشرفت فناوری و نفوذ اینترنت در جامعه، موجب شده تا فرصت‌های بیشتری برای فروش خودرو کارکرده در اختیار اهالی شهرستان‌هایی مثل آمل قرار بگیرد و فروشندگان وقت و هزینه کمتری برای پیدا کردن مشتری صرف کنند.

فروش خودرو کارکرده با روش جدید

فروش خودرو کارکرده با روش‌های سنتی و قدیمی وقت‌گیر و زمان‌بر است و برای فروشنده‌ای که می‌خواهد سریع به پولش برسد، چندان مناسب نیست. اما فناوری‌هایی مثل اینترنت و تلفن همراه هوشمند به کمک فروشندگان ماشین دست دوم آمده و فاصله اعلام فروش تا دریافت پول را به یکی دو روز کاهش داده است.

برای این منظور شرکت‌های خرید و فروش اینترنتی خودرو مثل خودرو۴۵ شکل گرفته‌اند که افراد می‌توانند برای فروش خودرو کارکرده به آن مراجعه کنند و در حالی که روی صندلی و زیر باد کولر یا کنار بخاری در خانه یا محل کار نشسته‌اند، درخواست فروش را در سایت خودرو۴۵ ثبت کنند و بعد از تعیین وقت، به شعبه خودرو ۴۵ آمل مراجعه کرده و همه کارهای فروش ماشین دست دوم را در کمتر از چند ساعت انجام دهند.

روش های سنتی فروش ماشین

از همان زمانی که اولین مالک خودرو به فکر فروش ماشینش افتاد، دهه‌ها می‌گذرد و در طی این سال‌ها، همه فروشندگان از روش‌های یکسانی استفاده کرده‌اند و می‌کنند. این روش‌ها برای فروش خودرو کارکرده در آمل هم استفاده می‌شود.

فروش به دوست و آشنا

اولین مشتری که پیش روی فروشندگان ماشین دست دوم در آمل قرار دارد، دوستان و آشنایان هستند. خویشاوندی و آشنایی بین فروشنده و خریدار، فروش خودرو کارکرده را راحت‌تر می‌کند و این افراد بهتر با هم کنار می‌آیند. اما به دلیل محدود بودن تعداد دوستان و آشنایان، پیدا کردن مشتری از بین این افراد، زمان‌بر است.

فروش به نمایشگاه

نمایشگاه ماشین محلی است که افراد با مراجعه به آنها می‌توانند ماشینشان را بفروشند یا با ماشین دیگری به اصطلاح طاق بزنند. برای این کار فروشندگان باید به چندین نمایشگاه مراجعه کرده تا مشتری مد نظرشان را که حاضر قیمت درخواستی آنها را بپردازد پیدا کنند. این روش زمان زیادی را از فروشندگان می‌گیرد.

فروش در جمعه بازار

روش دیگری که برای فروش خودرو کارکرده در آمل استفاده می‌شود، عرضه ماشین در بازار روز خودرو است. هر چند در این روش، فروشندگان می‌توانند در چندین ساعت ماشینشان را به افراد زیادی معرفی کنند، اما پیدا کردن یک مشتری مناسب مستلزم صرف وقت و ایستادن در فضای بیرون است.

فروش به شخص

آخرین روشی که فروشندگان در بازار سنتی خودرو به آن روی می‌آورند، فروش خودرو کارکرده و دست دوم به اشخاص غریبه است. برای پیدا کردن مشتری در این روش، یا باید ماشین را در روزنامه‌ها و سایت‌ها آگهی کرد، یا اینکه با چسباندن کاغذی در شیشه عقب که روی آن کلمه «فروشی» نوشته شده، خریدار را پیدا کرد.

مزایای فروش در خودرو۴۵

همان طور که گفتیم و خیلی از فروشندگان می‌دانند، زمان‌بر و هزینه‌بر بودن مهم‌ترین معایب روش‌های سنتی فروش خودرو کارکرده است. به همین دلیل، کسب و کارهای جدیدی مثل خودرو۴۵ شکل گرفته‌اند تا کار فروشندگان را راحت کنند و مزیت‌هایی نسبت به روش‌های سنتی داشته باشند.

سرعت در فروش خودرو

سرعت در فروش خودرو کارکرده اهمیت زیادی دارد، به خصوص برای افرادی که می‌خواهند سریع و در کمتر از چند روز پول در حسابشان باشد. شعبه خودرو ۴۵ در آمل این مشکل را حل کرده و زمان ثبت درخواست فروش تا واریز پول را کاهش داده است.

فروش راحت خودرو

افراد برای فروش ماشین دست دوم در خودرو ۴۵ آمل نیازی به کارهای سخت و پیچیده ندارد و فقط کافی است با زدن چند ضربه روی صفحه تلفن همراه یا تایپ با کیبورد رایانه، درخواست فروش را در سایت ثبت کنند، ماشین را به کارواش ببرند و بعد از مراجعه به شعبه آمل خودرو۴۵، منتظر پایان فروش شوند.

فروش ایمن خودرو

در کنار راحتی و سرعت، امنیت هم مزیت دیگری است که خودرو۴۵ برای مازندرانی‌ها فراهم کرده و مشتریان می‌توانند با خیال راحت خودرویشان را بفروشند و پول را سریع دریافت کنند.

فروش ماشین در خودرو۴۵ آمل

برای فروش خودرو کارکرده در آمل می‌توانید هر جایی که هستید، به سایت خودرو۴۵ مراجعه کرده و مشخصات ماشین و شماره تلفن را در فرم فروش ثبت کنید. در مدت کوتاهی از طرف شرکت با شما تماس می‌گیرند و وقتی را برای حضور در خودرو ۴۵ آمل هماهنگ می‌کنند.

فروشنده همراه با مدارک لازم به شعبه آمل خودرو۴۵ می‌آید و بعد از کارشناسی، خودرو قیمت‌گذاری می‌شود و همه مراحل اداری مثل پرداخت جریمه و عوارض و… هم داخل شعبه انجام می‌گیرد.

در پایان، مبلغ فروش ماشین دست دوم به حسابتان واریز می‌شود.

مدارک لازم برای فروش خودرو

این مدارک برای فروش ماشین دست دوم را باید همراه داشته باشید تا بتوانید خودرویتان را به سرعت بفروشید و زودتر پول را دریافت کنید.

شعبه خودرو۴۵ در آمل

خودرو۴۵ علاوه بر شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز و بابل، شعبه‌ای هم در شهر آمل دارد و فروشندگان ماشین دست دوم می‌توانند از طریق لینک مسیریابی زیر، بعد از ثبت درخواست فروش در سایت خودرو۴۵ و تعیین وقت به شعبه مراجعه کنند.

آدرس خودرو۴۵ در آمل:

آمل، خیابان هراز (امام خمینی)، بعد از آفتاب ۹۴، سی متر جلوتر از دوربرگردان

شماره تلفن خودرو۴۵ آمل:

۱۴۸۵فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو