فونیکس آریزو ۶ پرو رونمایی شد

۸ مرداد ۱۴۰۱ فونیکس آریزو ۶ پرو رونمایی شد

شرکت صنایع خودروسازی مدیران در ادامه معرفی سری جدید محصولاتش، یک سدان لوکس را رونمایی کرد. فونیکس آریزو ۶ پرو، جدیدترین محصول مدیران خودرو است که روز ۷ مرداد ۱۴۰۱ به صورت رسمی به کارشناسان، خبرنگاران و خریداران معرفی شد. فونیکس آریزو ۶ پرو، اولین سدان لوکس مدیران خودرو است که بعد از کراس‌اوورهای فونیکس تیگو ۷ پرو و فونیکس تیگو ۸ پرو، به بازار خودرو ایران می‌آید. فونیکس آریزو ۶ در بازار تنها نیست و باید با KMC J7 و ریسپکت بهمن رقابت کند. این سدان لوکس از ۸ مرداد با قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رونمایی، تست، رونمایی

رونمایی فونیکس آریزو ۶ پرو

فونیکس که نام جدیدترین سری محصولات مدیران خودرو است، در آذر ماه ۱۴۰۰ و طی مراسمی به بازار خودرو ایران معرفی شد. در این مراسم، علاوه بر آشنایی کارشناسان و خبرنگاران خودرویی با این برند لوکس، تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو به عنوان اولین محصولات فونیکس برای عرضه در بازار ایران رونمایی شدند.

اما رونمایی اولیه پایان کار نبود و در ادامه، هر کدام از این محصولات فونیکس در مراسمی جداگانه و به صورت اختصاصی به کارشناسان و خریداران معرفی شدند.

نکته جالب در مورد فونیکس آریزو ۶ پرو این است که این سدان لوکس در ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در سه نوبت توسط خریداران و کارشناسان و خبرنگاران در پیست اتومبیلرانی آزادی تست شده بود.

بعد از رونمایی اولیه و تست رانندگی، سرانجام فونیکس آریزو ۶ پرو به صورت رسمی در مراسمی با حضور مدیران شرکت، کارشناسان، خبرنگاران و خریداران رونمایی شد.

در این مراسم، فیلم‌ها و تیزرهایی از معرفی فونیکس آریزو ۶ پرو پخش شد و بعد از اجرای مراسم رونمایی دو دستگاه آریزو ۶ پرو به رنگ‌های سفید و مشکی، مدیران شرکت با حضور روی سن توضیحاتی درباره محصول جدید و مشخصاتش ارائه دادند. در آخر هم نشست خبری برگزار شد که در آن، جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

نشست خبری آریزو ۶ پرو

جک لی مدیرعامل مدیران خودرو

در پایان مراسم، نشست خبری رونمایی فونیکس آریزو ۶ پرو با حضور خبرنگاران خودرویی و مدیران شرکت مدیران خودرو برگزار شد و در این نشست، جک لی، مدیرعامل خودروسازی به سوالات خبرنگاران درباره این خودرو و همین طور سایر محصولات و خدمات شرکت پاسخ داد.

خدمات پس از فروش آریزو ۶ پرو به چه صورتی است؟

مشکلی در خدمات پس از فروش نیست. ما در حال آموزش نیروی متخصص برای ارائه خدمات آریزو ۶ پرو هستیم. در حال حاضر همه نمایندگی‌های MVM، محصولات برند فونیکس را پذیرش می‌کنند، اما در آینده نمایندگی‌های اختصاصی برای این برند لوکس راه‌اندازی می‌کنیم. در حال حاضر خانواده مشتریان مدیران خودرو شامل ۴۵۰ هزار نفر (خانواده بزرگ مشتریان مدیران خودرو) می‌شود.

تولید خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

۷۰ درصد قطعات خودرویی که رونمایی شده، در انبار موجود است، ۱۵ درصد از قطعات روی کشتی برای وارد شدن به کشور قرار دارد و ۱۵ درصد هم داخل گمرک است. برای واردات هم درگیر کد شناسایی و کد رهگیری هستیم.

با آزاد شدن واردات شرایط خودروهای چینی به چه صورت خواهد بود؟

می‌توانیم به چالش واردات خودرو غلبه کنیم.

آیا آریزو ۶ پرو آپشن‌های بیشتری خواهد داشت؟

در حال حاضر آریزو ۶ دارای آپشن‌های کاربردی و قابل قبولی است و در آینده این خودرو کامل‌تر می‌شود.

آیا برند فونیکس در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند؟

برند فونیکس فقط مخصوص ایران است.

برنامه‌ای برای تولید آریزو ۸ دارید؟

آریزو ۸ که مشابه هیوندای سوناتا است، در بازار چین عرضه می‌شود و در صورتی که نیاز بازار ایران به این خودرو باشد، حتما تولید خواهد شد.

قیمت فونیکس آریزو ۶ پرو چقدر است؟

پیش فروش فونیکس آریزو ۶ پرو از ۸ مرداد با قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون آغاز می‌شود.

فروش آنلاین خودرو

نویسنده: میلاد قزللو